Μετά την covid εποχή, θα πρέπει να αναθεωρήσουμε κάποιες στρατηγικές και να προσαρμόσουμε τις καταχωρήσεις μας στις πλατφόρμες στα νέα δεδομένα.
Οι ελκυστικές καταχωρήσεις θέλουν “πιασάρικους” τίτλους
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξουμε είναι οι τίτλοι των καταχωρήσεων.
«Το γράψιμο του πιασάρικου τίτλου σας Airbnb είναι το ίδιο με το να γράφετε έναν τίτλο για άρθρα στο διαδίκτυο. Οι περισσότεροι συγγραφείς ιστολογίων σήμερα θα αφιερώσουν τουλάχιστον το μισό χρόνο τους γράφοντας και δοκιμάζοντας τον τίτλο της ανάρτησης. Θα πρέπει να πλησιάσετε τον τίτλο του listing με την ίδια αυστηρότητα», εξηγεί ο Θάνος Αποστολόπουλος της Welcome Host.
«Το όνομα ενός καταλύματος είναι η δεύτερη πληροφορία, αν όχι η πρώτη, που λαμβάνει ένας επισκέπτης. Σίγουρα έχει ρόλο στο να προκαλέσει στον επισκέπτη του του καναλιού πώλησης να εισέλθει στην καρτέλα του καταλύματος και να πραγματοποιήσει μία κράτηση σε αυτό», τονίζει η Αντριάννα Γιαννοπούλου, Υπεύθυνη στο τμήμα Ανάπτυξης Καταλυμάτων της Homeplus Property Management.
Τι να περιέχει ο τίτλος
Μα φυσικά τα δυνατά σημεία του καταλύματος!
«Δώστε έμφαση στο να περιγράψετε τα υπέρ του διαμερίσματος που δίνουν προστιθέμενη αξία κοιτώντας τις κριτικές σας. Για παράδειγμα: Οι επισκέπτες λατρεύουν την τοποθεσία του διαμερίσματός μου, καθώς και το γεγονός ότι διαθέτει μπαλκόνι. Ως εκ τούτου, μπορούμε να αναφέρουμε αυτά τα δύο χαρακτηριστικά στον τίτλο του», αναφέρει ο κ. Αποστολόπουλος. Συνιστά επίσης να αποφεύγουμε τη χρήση γενικών λέξεων όπως cozy, nice, good, clean, amazing. Αυτές μπορούν να αντικατασταθούν με Spacious, historic, modern, urban, peaceful.
Η κα Γιαννοπούλου προσθέτει και το location στον τίτλο. «Ο επισκέπτης που ψάχνει ένα κατάλυμα στην περιοχή που επιθυμεί να μεταβεί είναι και το πρώτο που πληκτρολογεί στη μηχανή αναζήτησης. Ένας τίτλος λοιπόν που περιλαμβάνει το όνομα της περιοχής, σίγουρα θα τραβήξει το ενδιαφέρον του επισκέπτη αλλά και θα προβληθεί από τη μηχανή αναζήτησης στις επιλογές του επισκέπτη. Λέξεις που παραπέμπουν σε σημείο ενδιαφέροντος της πόλης είναι σημαντικό για την κατηγορία των επισκεπτών που επιθυμούν να επισκεφτούν την τοποθεσία για τουρισμό».
Με δεδομένο ότι ο τίτλος δεν μπορεί να είναι μεγάλος σε έκταση, μια λύση είναι να χρησιμοποιήσουμε ειδικούς χαρακτήρες στον τίτλο. Θα τον βοηθήσουν και να ξεχωρίσει. Μια καλή ιδέα είναι ★
Επίσης μπορείτε να περιγράφετε με συντομίες το διαμέρισμα. Για παράδειγμα
Bedroom → BR , Bathroom → BA, Apartment → APT,
Air conditioning → AC, Downtown → DT
Να σημειωθεί ότι για κάποιο διάστημα, οι οικοδεσπότες χρησιμοποιούσαν στις καταχωρήσεις τους τίτλους όπως “coronavirus-free” ή “no coronavirus here” για να περιγράψουν τα νέα δεδομένα. Αλλά η Airbnb απαγόρευσε γρήγορα τη χρήση της λέξης coronavirus σε τίτλους, προκειμένου να αποφευχθεί η διάδοση ψευδών εγγυήσεων ασφάλειας.
Φωτογραφίες
Οι φωτογραφίες που περιλαμβάνουν μία καταχώρηση πρέπει να είναι σε πολύ καλή ανάλυση και φωτεινές. Βασικό σημείο για τις φωτογραφίες που θα ανέβουν στη καταχώρησή σας είναι να φαίνονται όλες οι παροχές του καταλύματός σας. Αυτό θα βοηθήσει τον επισκέπτη να επιλέξει αυτό που ψάχνει χωρίς να χρειάζεται να δει στις λεπτομέρειες της καρτέλας της καταχώρησής σας.
Ενδεχομένως να προσθέσετε και νέα εργαλεία, όπως 3D περιηγήσεις ή βίντεο (ανάλογα με το τι σας επιτρέπει η κάθε πλατφόρμα). Με τον τρόπο αυτό θα μπορέσετε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.
Πολιτική υγιεινής
“Είμαι κατηγορηματικά αντίθετος στο να αναλύουμε πόσο καθαρό είναι το σπίτι και πόσο πολύ προσέχουμε για τον covid κ.λπ. Θεωρώ ότι θα έχει τα αντίθετα αποτελέσματα”, υποστηρίζει ο κ. Αποστολόπουλος. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάμε στο άλλο άκρο και μην αναφέρουμε τίποτα σχετικό. Το θέμα είναι να προσαρμόσουμε τις καταχωρήσεις μας στα νέα δεδομένα με σωστό τρόπο. Συστήνει λοιπόν να μπει ένα μικρό κείμενο σε κάποιο πεδίο στις περιγραφές (π.χ. στην Airbnb “άλλα στοιχεία προς σημείωση”), ότι έχουμε πάρει όλα τα πρόσθετα μέτρα ασφάλειας και υγιεινής για την αντιμετώπιση του covid-19.
Καλό είναι να υπάρχει αντισηπτικό μέσα στο διαμέρισμα καθώς και άλλα είδη ατομικής υγιεινής. Και φυσικά το συνεργείο καθαρισμού να ακολουθεί όλα τα πρωτόκολλα υγιεινής.
“Το στοίχημα για το 2020 είναι η παροχή καταλυμάτων που ακολουθούν αυστηρά πρωτόκολλα καθαριότητας. Οι επισκέπτες θα δώσουν έμφαση στην αναζήτηση καταλύματος που έχει ακολουθήσει διαδικασίες που του εξασφαλίζουν μία ξένοιαστη διαμονή” σημειώνει η κα Δέσποινα Γκαραγκούνη, Υπεύθυνη της Υπηρεσίας BnbClean της Homeplus Property Management. “Στις συνθήκες αυτές έχουν προσαρμοστεί και τα κανάλια πώλησης, καθώς καθημερινά συμπεριλαμβάνουν δυνατότητες νέων επιλογών στις λεπτομέρειες των καταχωρήσεων. Οι Host έχουμε τη δυνατότητα να επιλέγουμε ενέργειες και παροχές που προσθέσαμε για την ασφαλέστερη διαμονή του επισκέπτη”.