• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Πώς να γράψετε “πιασάρικους” τίτλους Airbnb καταχωρήσεων

“πιασάρικους” τίτλους Airbnb

Ο τίτλος της καταχώρησης του ακινήτου σας στην Airbnb είναι ένα από τα πιο σημαντικά σημεία. Εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές από τους ειδικούς που θα σας βοηθήσουν να βρείτε “πιασάρικους” τίτλους για τις Airbnb καταχωρήσεις σας. 

Όταν δημιουργείτε μια νέα καταχώρηση στην Airbnb, ο “πιασάρικος” τίτλος είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση των κρατήσεών σας. Ο σωστός τίτλος, όχι μόνο θα σας ανεβάσει υψηλότερα στη λίστα των αποτελεσμάτων αναζήτησης των χρηστών της Airbnb, αλλά ταυτόχρονα θα δημιουργήσει άμεσο ενδιαφέρον στους πιθανούς επισκέπτες σας. 

Γι’ αυτό ο τίτλος καταχώρισης στην Airbnb είναι από τα πιο σημαντικά σημεία. 

Επίσης, με δεδομένο ότι η πλατφόρμα είναι παγκόσμια, προτιμήστε να γράψετε τον τίτλο κατευθείαν στα αγγλικά. 

Ας δούμε όμως τι προτείνουν οι ειδικοί:

Χρησιμοποιείστε όλο το χώρο

Η πλατφόρμα σας δίνει 50 χαρακτήρες για τον τίτλο. Προσπαθήστε να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατό περισσότερο χώρο. Με κάθε λέξη, δίνετε στους επισκέπτες άλλον έναν λόγο να ανοίξουν την καταχώρησή σας.

Σιγουρευτείτε ότι ο τίτλος απευθύνεται στο κοινό σας

Αναλογιστείτε ποιος είναι ο τυπικός επισκέπτης σας. Γιατί αυτός ο επισκέπτης θέλει να κλείσει το σπίτι σας; Είναι καλύτερα να περιορίσετε το κοινό στο οποίο στοχεύετε, παρά να χρησιμοποιήσετε τίτλους που απευθύνονται σε όλους τους χρήστες.

Για παράδειγμα, είναι καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε την τοποθεσία αν στοχεύετε σε business travelers. Και ίσως να χρησιμοποιήσετε επίθετα που ταιριάζουν σε αυτό το κοινό, όπως “convenient,” “modern” or “bright”.

Αποφύγετε γενικές λέξεις

Προσπαθείστε να αποφύγετε γενικές λέξεις, όπως “υπέροχο” ή “όμορφο”, που στην πραγματικότητα περιγράφουν μια οποιαδήποτε καταχώρηση. Χρησιμοποιείστε καλύτερα λέξεις που αφορούν το δικό σας σπίτι, όπως “χωριάτικο” (rustic) ή “ευρύχωρο” (spacious).

Επισημάνετε τα καλύτερα στοιχεία του σπιτιού

Στον τίτλο πρέπει να αναφέρονται τα καλύτερα στοιχεία του σπιτιού. Αν δεν είστε σίγουροι τι είναι αυτό που αρέσει περισσότερο στους επισκέπτες σας, ξαναδιαβάστε μερικές κριτικές του. Μπορείτε επίσης να αναφέρετε μια ειδική προσφορά. Οι καλές προσφορές πάντα τραβούν την προσοχή.

Αναφέρετε αναβαθμίσεις του ακινήτου

Αν έχετε προχωρήσει σε αναβαθμίσεις που σας κάνουν να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, σκεφτείτε να τις αναφέρετε στον τίτλο. Μπορείτε να γράψετε μια χαρακτηριστική λέξη, όπως “luxury” και κατόπιν να δώσετε περισσότερες πληροφορίες στην περιγραφή. Για παράδειγμα, πώς το τζακούζι ή τα θερμαινόμενα πατώματα βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη. 

Μην χρησιμοποιείτε tags

Αν έχετε πολλές καταχωρήσεις στην Airbnb, είναι συχνά δελεαστικό να χρησιμοποιήσετε ως tag το όνομα της εταιρείας σας property management ή κάποιο άλλο tag καθώς είναι πιο εύκολο. Ωστόσο απλώς ξοδεύετε χώρο που θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε για να περιγράψετε καλύτερα το ακίνητο. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε το λογισμικό της εταιρείας σας για να παρακολουθείτε το κάθε ακίνητο. 

ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

Η χρήση των κεφαλαίων στο Internet δείχνει ότι φωνάζουμε. Κάτι που δεν χρειάζεται να κάνουμε στους τίτλους, ειδικά αν φτιάξουμε “πιασάρικους” τίτλους Airbnb. Αντί να προσελκύσετε επισκέπτες, οι τίτλοι με κεφαλαία μπορεί να θεωρηθούν σημάδια χαμηλής ποιότητας ή ακόμα και πιθανής απάτης.

Αναφέρετε ένα κοντινό διακριτικό σημείο

Αντί να γράψετε την πόλη ή τη γειτονιά, δώστε έμφαση αναφέροντας ένα διακριτικό σημείο. Για παράδειγμα, τη στάση μετρό που βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής ή το τουριστικό αξιοθέατο που βρίσκεται πολύ κοντά. Οι περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν καταλύματα που είναι όσο το δυνατόν πιο βολικά με βάση τα σχέδιά τους. Αναφέροντας με αυτόν τον τρόπο την τοποθεσία σας, τους δείχνετε ότι το ακίνητό σας τους προσφέρει μια ευκολία που δεν μπορούν να βρουν από τον ανταγωνισμό. 

Χρησιμοποιείστε σύμβολα για να εξοικονομήσετε χώρο

Κάποιοι οικοδεσπότες συστήνουν στη χρήση συμβόλων στον τίτλο. Πολλοί από τους καλύτερους Airbnb τίτλους καταχωρίσεων, περιλαμβάνουν σύμβολα. Για παράδειγμα, μια καρδιά, αντί για “στην καρδιά της πόλης”, σας εξοικονομεί μερικούς χαρακτήρες. Ωστόσο, μην το παρακάνετε, γιατί οι επισκέπτες δεν θα σας πάρουν σοβαρά. 

Χρησιμοποιείστε συντομογραφίες για να εξοικονομήσετε χαρακτήρες

Εκτός από σύμβολα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε συντομογραφίες κοινών λέξεων. Όπως:

  • with –> w/
  • bedroom –> BR
  • bathroom –> BA
  • air conditioning –> AC
  • downtown –> DT

Φόρμουλες και παραδείγματα

Τώρα που έχετε μια καλύτερη ιδέα για το πώς να γράψετε “πιασάρικους” τίτλους καταχωρίσεων στην Airbnb, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις φόρμουλες:

Φόρμουλα 1: [Επίθετο] [Τύπος Ακινήτου] w/ [Κορυφαία Χαρακτηριστικά]

Παράδειγμα 1: Rustic Private Cottage w/ King Bed + Oceanside View

 

Φόρμουλα 2: [Επίθετο] [Τύπος Ακινήτου] Κοντά [Διακριτικό Σημείο] – [Απόσταση]

Παράδειγμα 2: Spacious 1 BR Near Eiffel Tour – 5 Min Walk

 

Φόρμουλα 3: [Επίθετο] [Τύπος Ακινήτου] Ιδανικό για [Είδος Εμπειρίας]

Παράδειγμα 3: Luxury Beach House Perfect for Romantic Weekend Getaway

 

Φόρμουλα 4: Enjoy [Αυτό που “πουλάει”] at [Επίθετο]  [Τύπος Ακινήτου] in/at [Τοποθεσία]

Παράδειγμα 4: Enjoy Sunsets at Fully Equipped 2BR Condo at the Beach

Previous ArticleNext Article