• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της Βραχυχρόνιας Τουριστικής Μίσθωσης
ΝΕΑ

Το νέο μοντέλο διαμονής που συνδυάζει Airbnb και ξενοδοχείο

«Ένα νέο μοντέλο διαμονής που συνδυάζει τη ζεστασιά της Airbnb και την αξιοπιστία του ξενοδοχείου ψάχνουν οι ταξιδιώτες. Υπάρχει μεγάλη ζήτηση για διαμερίσματα υψηλής ποιότητας που είναι συγκρίσιμα με τα ξενοδοχεία». Αυτά ανέφερε σε δηλώσεις του ο Alex Hefer, νέος διευθύνων σύμβουλος της Trivago. Τα δύο αυτά στοιχεία είναι πολύ δύσκολο να συναντηθούν, υποστηρίζει. Από τη μία οι ταξιδιώτες αποφεύγουν τα ξενοδοχεία για να διατηρήσουν την ιδιωτικότητά τους. Από την άλλη τους προβληματίζει το απρόβλεπτο που ενδέχεται να προκύψει σε κάποιο κατάλυμα όπως η αδυναμία επικοινωνίας με τον ιδιοκτήτη.

Η επιθυμία συνδυασμού των δύο στοιχείων δημιουργεί ένα νέο μοντέλο διαμονής. Συγκεκριμένα δημιουργεί ένα τύπο υβριδικών εταιριών όπως οι Sonder, Lyric και Blueground, οι οποίες προσφέρουν ενοικιάσεις σε σπίτια τύπου διαμερίσματος τα οποία ενοικιάζουν και διαχειρίζονται.

Οι νέες εταιρείες αναμένεται να γίνουν τάση και να καλύψουν το κενό που προκύπτει στην αγορά. O Hefer έφερε ως παράδειγμα τη Sonder. Πρόκειται για μια start-up η οποία συνδυάζει τα πιο επιθυμητά στοιχεία από τους δύο τύπους διαμονής. Η Sonder εξοπλίζει, σχεδιάζει και ενοικιάζει τα διαμερίσματά της παρέχοντας υπηρεσίες ξενοδοχείου με την ζεστασιά του ενός σπιτιού. Επιπλέον, προσφέρει 8.500 ενοικιαζόμενους χώρους σε 23 πόλεις, μεταξύ αυτών Νέα Υόρκη, Ουάσινγκτον και Σικάγο. Αξιοσημείωτο είναι πως μέλος του διοικητικού συμβουλίου της είναι ο Laurence Tosi, πρώην στέλεχος της Airbnb.

Οι Davidson και Pellan, ιδρυτές της Sonder, αναρωτήθηκαν αν ένα κατάλυμα αξιόπιστο σαν το ξενοδοχείο αλλά με τη ζεστασιά ενός σπιτιού, θα είχε επιτυχία. Έτσι αποφάσισαν να ιδρύσουν αυτό το νέο μοντέλο διαμονής.

Οι καταχωρήσεις σπιτιών μπορεί να συνοδεύονται από κριτικές, όμως είναι λιγότερο αξιόπιστες από εκείνες των ξενοδοχείων όπου εκατοντάδες επισκέπτες διαμένουν καθημερινά.

Δυναμικά στο παιχνίδι έχουν μπει και άλλες παρόμοιες εταιρείες, τη Lyric και τη Blueground. Η πρώτη απέκτησε 80 εκατ. δολάρια επιχειρηματικού κεφαλαίου αυτή τη χρονιά και η δεύτερη 50 εκατ. δολάρια.

Previous ArticleNext Article