Η Airbnb ανακοίνωσε ότι επενδύει 160 εκατ. δολάρια στην τουριστική start-up Lyric. Έτσι η Airbnb γίνεται ο κορυφαίος επενδυτής στην Lyric, ανάμεσα σε ονόματα όπως τους πρώην CEO και COO της Twitter Dick Costolo και Adam Bain αντίστοιχα, τον Tishman Speyer της RXR Realty, την Obvious Ventures, αλλά και τους ήδη επενδυτές Barry Sternlicht, NEA, SignalFire, FifthWall και Tusk Ventures.
Η Lyric είναι μια start-up με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, η οποία συνεργάζεται με επενδυτές ακινήτων προκειμένου να μετατρέψουν πολυκατοικίες σε διαμερίσματα βραχυχρόνιας αλλά και μακροχρόνιας μίσθωσης, με ξενοδοχειακού τύπου υπηρεσίες για business travelers. Μέχρι στιγμής έχει καταφέρει να συγκεντρώσει 185 εκατ. δολάρια.
Για την Airbnb, η ανακοίνωση ότι επενδύει σε τουριστική start-up έρχεται μόλις λίγες εβδομάδες μετά την επένδυση στο ινδικό brand φιλοξενίας OYO (ύψους 100-200 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με τις φήμες) καθώς και την απόκτηση της HotelTonigh το Μάρτιο.
Επιπλέον, δρομολογείται η είσοδος της Airbnb στο Χρηματιστήριο.
«Στην Airbnb βλέπουμε πώς επιχειρηματίες της φιλοξενίας, όπως η ομάδα της Lyric, μπορούν να βοηθήσουν να παρέχουμε εκπληκτικές εμπειρίες και να κάνουμε τους επισκέπτες να αισθάνονται ότι μπορούν να ανήκουν οπουδήποτε στον κόσμο”, λέει ο πρόεδρος της Airbnb Homes, Greg Greeley.
Η τουριστική start-up Lyric
Οι “Creative Suites” της Lyric για επαγγελματίες διατίθενται για διαμονές από μία έως και περισσότερες από 200 νύχτες και κάθε σουίτα επιμελείται από μια ομάδα σχεδιασμού για βέλτιστη παραγωγικότητα και έμπνευση.
Το Lyric χρησιμοποιεί την τεχνολογία της για εντοπίσει τις κατάλληλες τοποθεσίες και για τη διαχείριση των εσόδων καθώς και για εργασίες ασφαλείας και καθαρισμού.
Αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε Νέα Ορλεάνη, Σικάγο, Φιλαδέλφεια, Ντάλας, Χιούστον, Μινεάπολις και Πίτσμπουργκ, αλλά περισσότερες αγορές θα προστεθούν χάρη στη νέα χρηματοδότηση. Το κεφάλαιο θα χρησιμοποιηθεί επίσης για την ανάπτυξη της πλατφόρμας τεχνολογίας και δεδομένων της Lyric.