• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της Βραχυχρόνιας Τουριστικής Μίσθωσης
ΝΕΑ

Μεγάλη εξαγορά από την Airbnb – Επεκτείνεται στα ξενοδοχεία

Η Airbnb έκανε γνωστό ότι σχεδιάζει να αποκτήσει το HotelTonight, μια υπηρεσία για ταξιδιώτες που αναζητούν κρατήσεις ξενοδοχείων τελευταίας στιγμής. Πρόκειται για μια συμφωνία που θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της Airbnb σε καταχωρήσεις κλασικών αλλά και boutique ξενοδοχείων.

Οι όροι της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν. Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη αποτίμηση της HotelTonight, η αξία της εταιρείας ανέρχεται σε 465 εκατ. δολάρια. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη συμφωνία εξαγοράς που έχει κάνει μέχρι στιγμής η Airbnb.

Ο Brian Chesky, διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, τόνισε την επιθυμία της εταιρείας να επεκταθεί σε όλο το φάσμα της ταξιδιωτικής αγοράς. «Ένα σημαντικό κομμάτι στη δημιουργία μιας συνολικής πλατφόρμας ταξιδιού είναι να μπορεί αυτή να εξυπηρετεί κάθε επισκέπτη, είτε σχεδιάζει το ταξίδι του ένα χρόνο πριν είτε μία μέρα πριν», είπε.

Οι εταιρείες

Η Airbnb, η οποία αποτιμάται από ιδιώτες επενδυτές στα 31 δισεκατομμύρια δολάρια, ετοιμάζει την είσοδό της στο χρηματιστήριο, αν και δεν έχει ανακοινώσει το πότε. Πριν από αυτό, είχε επεκταθεί και εκτός της βραχυχρόνιας μίσθωσης σπιτιών, επιχειρώντας να προσελκύσει ένα ευρύτερο φάσμα των ταξιδιωτών. Στις καταχωρήσεις της περιλαμβάνονται boutique ξενοδοχεία, πολυτελή ξενοδοχεία, δραστηριότητες και μια υπηρεσία που μοιάζει με ξενοδοχείο, και ονομάζεται Airbnb Plus. Το Φεβρουάριο, η Airbnb προσέλαβε τον Fred Reid, πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Virgin American, για να αναπτύξει συνεργασίες με τον αεροπορικό κλάδο.

Η HotelTonight, ιδρύθηκε το 2010 και συγκέντρωσε χρηματοδότηση ύψους 127 εκατομμυρίων δολαρίων. Ξεκίνησε ως μια εφαρμογή που είχε καταχωρήσεις ξενοδοχειακών δωματίων με μειωμένες τιμές για ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής. Σύμφωνα με τον Sam Shank, διευθύνοντα σύμβουλο και συνιδρυτή του HotelTonight, τα πρώτα πέντε χρόνια η εταιρεία έθεσε ως προτεραιότητα την ανάπτυξή της και όχι την αύξηση των κερδών. Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει περίπου 30 εκατ. δολάρια ετησίως. Το 2015 απέλυσε 37 υπαλλήλους, ή 20% του προσωπικού.

Το 2017, η HotelTonight διεύρυνε το χρονικό διάστημα εντός του οποίου οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση ξενοδοχείων σε έως 100 ημέρες. Έτσι μπήκε δυναμικά στον ανταγωνισμό απέναντι στις εταιρείες Expedia και Booking Holdings.

Η Airbnb είναι επίσης σε ανταγωνισμό με την Booking. Οι δύο εταιρείες ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη όλο και μεγαλύτερο αριθμό καταχωρήσεων. Η Airbnb αναφέρει ότι έχει φτάσει τα έξι εκατομμύρια καταχωρήσεις. Η αγορά του HotelTonight δίνει στην Airbnb πρόσβαση σε ακόμη περισσότερες ιδιοκτησίες. Η Airbnb δήλωσε ότι το HotelTonight θα συνεχίσει να λειτουργεί ως αυτόνομη επιχείρηση.

Previous ArticleNext Article