• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Η JetBlue επεκτείνεται στη βραχυχρόνια μίσθωση

JetBlue βραχυχρόνια

Και καταλύματα για βραχυχρόνια μίσθωση θα περιλαμβάνονται στα πακέτα διακοπών που προσφέρει η JetBlue Airways. Ο αμερικανικός αερομεταφορέας χαμηλού κόστους εξετάζει συνεργασία με τις Airbnb και Vrbo.

Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος Andres Barry μιλώντας σε συνέδριο της Morgan Stanley, η JetBlue θα προσφέρει πακέτα διαμονής σε short-term rentals μέσω της δικής της μάρκας και όχι μέσω του brand JetBlue Vacations.

Ο κ. Barry πρόσθεσε ότι ένα πιθανό brand για τη βραχυχρόνια μίσθωση θα σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να συμφωνεί με τα απαιτούμενα πρότυπα της JetBlue.

“Το τυπικό μοντέλο σε αυτόν τον κόσμο είναι να αγοράζετε ένα προϊόν και, στη συνέχεια, εάν έχετε κάποια ερώτηση, καλείτε τον συνεργάτη. Εμείς λέμε όχι σε αυτό το μοντέλο. Αναλαμβάνουμε αργά αλλά σταθερά την εξυπηρέτηση. Οπότε αν υπάρχει κάτι για το οποίο έχετε κάποια ερώτηση ή κάνετε μια αλλαγή, όλα αντιμετωπίζονται μέσω της JetBlue”, εξήγησε.

Η επέκταση της JetBlue στα short-term rentals και άλλες σχετικές κάθετες αγορές, όπως κρουαζιέρες, αναμένεται να επιταχυνθεί εντός του 2021. Ο κ. Barry προέβλεψε ότι τα έσοδα από τα μη πτητικά προϊόντα της JetBlue θα μπορούσαν να αγγίξουν και τα 100 εκατ. δολάρια έως το 2022.

Ευκαιρίες διεύρυνσης

Μπορεί η εξέλιξη αυτή να αφορά τις ΗΠΑ, δείχνει όμως πώς αντιλαμβάνονται οι παγκόσμιοι παίκτες την αγορά της βραχυχρόνιας μίσθωσης. Ως ευκαιρία για διεύρυνση των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρουν στους πελάτες τους.

Την ίδια τακτική άλλωστε ακολουθεί και η Airbnb.

Πέρυσι, υπήρχαν έντονες φήμες ότι η Airbnb διευρύνει τα προϊόντα της και σε τομείς όπως οι μεταφορές (π.χ. αερομεταφορές). Μάλιστα όρισε τον Fred Reid, ιδρυτικό διευθύνοντα σύμβουλο της Virgin America και πρώην πρόεδρο της Delta Airlines και της Lufthansa, ως πρώτο παγκόσμιο επικεφαλής μεταφορών.

Εκείνη την εποχή, είχε επιφορτιστεί με την «οικοδόμηση συνεργασιών και υπηρεσιών που κάνουν τα ταξίδια απρόσκοπτα», καθώς η Airbnb στόχευε να προσελκύει πάνω από ένα δισεκατομμύριο επισκέπτες ετησίως έως το 2028. Ο Reid προηγουμένως κατείχε τη θέση του προέδρου του προγράμματος Cora Aircraft Program, όπου επέβλεπε την ανάπτυξη ανεξάρτητων ιπτάμενων ταξί.

Η Airbnb είχε ήδη αρχίσει να προσελκύει καταναλωτές υψηλού εισοδήματος που συνήθως κάνουν κράτηση πακέτων all-inclusive. Πρόσθεσε στην πλατφόρμα ξενοδοχειακά δωμάτια καθώς και premium και πολυτελείς κατοικίες. Είχε επίσης συμφωνήσει συνεργασίες με άλλες εταιρείες για την παροχή κρατήσεων σε εστιατόρια, ξεναγήσεις και δραστηριότητες. Στόχος της ήταν να γίνει μια πύλη ταξιδιών all-in-one.

Τον Φεβρουάριο του 2019, ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Airbnb, Brian Chesky, δήλωσε: “Θα διερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα ιδεών και συνεργασιών που μπορούν να βελτιώσουν τις μεταφορές. Δεν έχουμε αποφασίσει ακριβώς πώς θα μοιάζουν αυτά”.

“Δεν ενδιαφέρομαι να φτιάξουμε τη δική μας αεροπορική εταιρεία. Ή να δημιουργήσουμε ένα άλλο μέρος στο Διαδίκτυο όπου μπορείτε να αγοράσετε αεροπορικό εισιτήριο. Αλλά υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να βελτιώσουμε την εμπειρία μεταφοράς για όλους”, πρόσθεσε.

Previous ArticleNext Article