Στη σταδιακή κατάργηση του brand HomeAway υπέρ του Vrbo προχωρά στις ΗΠΑ ο όμιλος Expedia. Από τον επόμενο μήνα, οι χρήστες του ιστότοπου HomeAway στις ΗΠΑ θα ανακατευθυνθούν στο Vrbo.com. Αντίστοιχα από τους χρήστες της εφαρμογής θα ζητηθεί να κατεβάσουν την εφαρμογή Vrbo.
Τον Μάρτιο του 2019, ο Όμιλος Expedia μετονόμασε το VRBO σε Vrbo, με νέο λογότυπο, προφορά και διαφημιστική καμπάνια. Δύο μήνες αργότερα, ονόμασε τη Vrbo ως το κύριο παγκόσμιο brand εναλλακτικών καταλυμάτων. Από τότε, έχει λανσάρει το Vrbo σε χώρες όπου δεν είχε παρουσία στην αγορά βραχυχρόνιας μίσθωσης. Ήδη σε αρκετές χώρες, υφιστάμενοι ιστότοποι έχουν μετονομαστεί σε Vrbo. Το brand υπάρχει σήμερα σε 15 χώρες σε ολόκληρη την Αμερική, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και περιοχές της Ασίας και του Ειρηνικού.
“Από τότε που ιδρύθηκε πριν από 25 χρόνια, η Vrbo έχει γίνει ηγέτης στον κλάδο ενοικίασης διακοπών με επίκεντρο τα οικογενειακά ταξίδια”, λέει ο Peter Kern, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Expedia Group.
«Με την πάροδο των ετών, η μάρκα Vrbo ξεπέρασε σταθερά το HomeAway με τους οικογενειακούς ταξιδιώτες. Η ενοποίηση των εμπορικών σημάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης με τη Vrbo μας επιτρέπει να εστιάσουμε τις ενέργειές μας στην παροχή καλύτερης ταξιδιωτικής εμπειρίας για οικογένειες παντού».
Η εταιρεία λέει ότι αυτή η κίνηση θα της επιτρέψει να αφιερώσει περισσότερους πόρους στο μάρκετινγκ, τη μηχανική και την υποστήριξη πελατών για τη Vrbo. Λέει ότι τίποτα δεν θα αλλάξει για ιδιοκτήτες σπιτιών, διαχειριστές ακινήτων ή ταξιδιώτες που έχουν χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο HomeAway.
Το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης του Ομίλου Expedia περιλαμβάνει και τα HomeAway UK, Stayz, Bookabach, Abritel και Fewodirekt.