Ανεξάρτητα από το πώς ή πού επιλέγουν τα ταξίδια τους, οι ταξιδιώτες επιθυμούν να έχουν περισσότερες επιλογές κατά την κράτηση.
Η επιλογή του σωστού καταλύματος, μπορεί να κάνει τη διαφορά στη συνολική εμπειρία του ταξιδιού.
Κάθε μέρα περισσότερες από 1,5 εκατομμύριο κρατήσεις για διανυκτέρευση πραγματοποιούνται σε 228 χώρες σε όλο τον κόσμο μέσω της πλατφόρμας της Booking.com.
Χάρη σε μια νέα συνεργασία μεταξύ της Amadeus και της Booking.com, οι πωλητές ταξιδιών θα μπορούν τώρα να έχουν πρόσβαση στο τεράστιο και πλούσιο περιεχόμενο των εκτεταμένων καταχωρήσεων της εταιρείας.
Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα. Από ξενοδοχεία, μοτέλ και θέρετρα μέχρι σπίτια, διαμερίσματα και πολλά άλλα μοναδικά μέρη για διαμονή που παρέχονται από τη Booking.com μέσω της πλατφόρμας Amadeus Travel.
Ως αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας, η Amadeus επενδύσει σε ανάπτυξη στα ταξίδια καθώς οι πωλητές θα έχουν πρόσβαση σε 30% περισσότερες επιλογές διαμονής.
Η πρόσβαση στο νέο περιεχόμενο θα είναι δυνατή τους επόμενους μήνες, μέσω πολλαπλών σημείων πώλησης, συμπεριλαμβανομένης της πλατφόρμας Amadeus Selling Platform Connect και, για εταιρικούς bookers, μέσω του Amadeus Cytric Travel & Expense.
Δυναμική ανάπτυξη της Amadeus
Ο Ripsy Bandourian, αντιπρόεδρος εταιρικών σχέσεων της Booking.com, δήλωσε: “Αναζητούμε συνεχώς στρατηγικές συνεργασίες που θα μας επιτρέψουν να προσεγγίσουμε ακόμη περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Μέσω της Booking.com τους παρέχουμε τη δυνατότητα να ανακαλύψουν εύκολα και να απολαύσουν τις ιδανικές τους ταξιδιωτικές εμπειρίες.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την Amadeus, που μοιράζεται το πάθος μας για την τεχνολογία και την καινοτομία. Ανυπομονούμε να συνδέσουμε ακόμη περισσότερους ταξιδιώτες με τα ιδανικά γι’ αυτούς καταλύματα και εμπειρίες».
Η μεγάλη ποικιλία επιλογών διαμονής της Booking.com θα εμφανίζεται μαζί με άλλο ταξιδιωτικό περιεχόμενο, προκειμένου οι πωλητές ταξιδίων να διευκολύνονται να κάνουν κράτηση για ολόκληρο το ταξίδι του πελάτη τους.
Το πρόσθετο περιεχόμενο τους επιτρέπει να ικανοποιήσουν την επιθυμία του ταξιδιώτη να έχει πληθώρα επιλογών, πρόσβαση σε πολλαπλά σημεία τιμών. Και όλα αυτά μέσα από έναν ιστότοπο.
Ο Jorge Elliott, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της προμήθειας ταξιδιωτικού περιεχομένου και των ταξιδιωτικών καναλιών της Amadeus, είπε: «Είμαστε σίγουροι ότι η συνεργασία μεταξύ της Amadeus και της Booking.com θα φέρει πολλά οφέλη στην κοινότητα των ταξιδιωτών μας.
Η τεχνολογία της Amadeus σε συνδυασμό με το περιεχόμενο της Booking.com σημαίνει ότι οι πωλητές ταξιδιών μπορούν να ψάξουν, να κάνουν κράτηση και να ενσωματώσουν το περιεχόμενο της Booking.com απρόσκοπτα, διασφαλίζοντας ότι η διαδικασία κράτησης είναι απλή και ότι τα ταξίδια μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν για τους ταξιδιώτες».