Το πρώτο τρίμηνο του έτους πέρασε και ο προγραμματισμός για τις κρατήσεις την υψηλή περίοδο βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Τώρα, σημειώνει η Booking.com, είναι η ιδανική στιγμή να προετοιμαστείτε, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες κράτησης στο κατάλυμά σας.
Για να το επιτύχετε αυτό, η πλατφόρμα υπενθυμίζει ορισμένες ταξιδιωτικές της προβλέψεις για το 2024, όπως αυτές προέκυψαν από τη μεγάλη έρευνα στο τέλος του περασμένου έτους σε περισσότερους από 27.000 ταξιδιώτες σε 33 χώρες.
Ιδού, λοιπόν, ορισμένες συστάσεις της Booking.com, που η ίδια θεωρεί ότι είναι οι πιο σημαντικές για τους ιδιοκτήτες κατοικιών διακοπών, προκειμένου να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν περισσότερες κρατήσεις την υψηλή περίοδο.
Προσελκύστε όσους έχουν «διάθεση για αυθορμητισμό» ακολουθώντας το ρεύμα
Το 2024, μια σημαντική τάση είναι η αγάπη για το απροσδόκητο. Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες (52%) είναι πρόθυμοι να κάνουν κράτηση για ταξίδια-έκπληξη, επιθυμώντας να βιώσουν τη συγκίνηση μιας εξόρμησης στο άγνωστο ακολουθώντας μια αυθόρμητη προσέγγιση. Με περισσότερους από τους μισούς να προτιμούν ευέλικτα ταξιδιωτικά σχέδια και το ένα τρίτο να είναι ανοιχτό σε ταξίδια με αγνώστους, η τάση των ταξιδιωτών είναι ξεκάθαρη: ήρθε η ώρα να χαλαρώσουν και να αφεθούν.
Γιατί να μην αξιοποιήσετε αυτήν την τάση δίνοντας στους πιο αυθόρμητους επισκέπτες σας ευέλικτες επιλογές κράτησης, με την επιλογή της δωρεάν ακύρωσης; Η προσθήκη κάποιων διασκεδαστικών ή εντυπωσιακών παροχών, όπως μια αιώρα, ένας υπαίθριος προτζέκτορας ή η δωρεάν ενοικίαση ποδηλάτων, μπορεί επίσης να συμβάλει στην προσέλκυση κρατήσεων στην κατοικία διακοπών σας. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι ακριβό, απλώς κάτι κάπως διαφορετικό, που μπορεί να αυξήσει τον αριθμό των επισκεπτών.
Προσφέρετε γαστρονομικές εμπειρίες και δελεάστε όσους έχουν «μαγειρικές αναζητήσεις»
Φέτος, οι λάτρεις του φαγητού έχουν βάλει στόχο να ανακαλύψουν γαστρονομικούς θησαυρούς. Με το 81% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται περισσότερο για τις γαστρονομικές παραδόσεις του προορισμού, οι επισκέπτες φαίνεται να αναζητούν παραδοσιακές γεύσεις και τοπικά πιάτα. Η παροχή προτάσεων για την προώθηση τοπικών, «λιγότερο συνηθισμένων» γαστρονομικών εμπειριών θα μπορούσε να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανταποκριθείτε σε αυτή τη νέα τάση των επισκεπτών. Κάντε λίστες με κοντινά εστιατόρια και ταβέρνες ή προτείνετε μαθήματα μαγειρικής και γαστρονομικές περιηγήσεις για να προσελκύσετε επισκέπτες.
Υπάρχουν επίσης κάποιες εύκολες αλλά αποτελεσματικές λύσεις για τη δημιουργία ενός χώρου τραπεζαρίας που θα αρέσει και στους επισκέπτες σας. Σκεφτείτε το στήσιμο του τραπεζιού, ανάλογα με το αν πρόκειται για οικογένεια, ζευγάρι, φίλους ή μεμονωμένο ταξιδιώτη, καθώς και τα κατάλληλα σκεύη και την επίπλωση. Καθώς οι επισκέπτες συχνά εργάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, σκεφτείτε ότι θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν την τραπεζαρία ως γραφείο και ότι θα έπρεπε να ανταποκρίνεται ο χώρος και στις δύο αυτές διαφορετικές διαθέσεις. Ο φωτισμός και η διακόσμηση είναι εξίσου σημαντικά για τη δημιουργία μιας ατμόσφαιρας που εμπνέει και προκαλεί ευχάριστη αίσθηση.
Ενημερώστε τη σελίδα του καταλύματός σας με μερικές όμορφες φωτογραφίες επισκεπτών που απολαμβάνουν ένα πλούσιο γεύμα στην κατοικία διακοπών σας, για να εμπνεύσετε και τους υπόλοιπους. Αν δώσετε έμφαση σε κάποια στοιχεία που αφορούν τη γαστρονομία θα μπορούσατε να προσελκύσετε κρατήσεις.
Δείξτε τις προσπάθειές σας στους ταξιδιώτες που εστιάζουν σε «αισθητική και συνείδηση»
Οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για το περιβάλλον επαναπροσδιορίζουν το νόημα της πολυτέλειας, με ένα 53% των επισκεπτών να δηλώνει ότι αναζητά καταλύματα που έχουν να επιδείξουν πραγματικά εντυπωσιακές καινοτομίες στον τομέα της βιωσιμότητας. Στις λίστες των ταξιδιωτών αυτών περιλαμβάνονται εμπειρίες που έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και διαδρομές που προσφέρουν αποκλειστική πρόσβαση σε προστατευμένες περιοχές. Οι ταξιδιώτες αναζητούν καταλύματα που μπορούν να αποδείξουν ότι κάνουν συνειδητές και υπεύθυνες επιλογές όσον αφορά το περιβάλλον.
Τρεις στους πέντε (ένα 60%) θέλουν να βλέπουν τις πρακτικές βιωσιμότητας να εφαρμόζονται στην πράξη, επομένως ακόμη και μικρές ενέργειες μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά και να σας βοηθήσουν να δείξετε στους επισκέπτες ότι ενδιαφέρεστε για τον πλανήτη. Η προβολή των μέτρων που έχετε λάβει για να γίνει το κατάλυμά σας πιο βιώσιμο, θα μπορούσε να πείσει τους πιθανούς ταξιδιώτες να επιλέξουν για διαμονή τη δική σας κατοικία διακοπών. Διαφημίστε τη φιλοσοφία σας και εξηγήστε με ποιους τρόπους μειώνετε τον αντίκτυπό σας στο περιβάλλον: κομποστοποίηση, επαναχρησιμοποίηση και ανακύκλωση, ενεργειακά αποδοτικές πρακτικές, εξοικονόμηση νερού και οτιδήποτε άλλο σχετικό. Εάν είστε νέοι συνεργάτες της Booking.com, αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος να τραβήξετε την προσοχή των επισκεπτών.
Προσφέρετε στους λάτρεις της «à la carte πολυτέλειας» μοναδικές εμπειρίες με λιγότερα χρήματα
Το 2024 οι έμπειροι ταξιδιώτες αναζητούν «à la carte» πολυτέλεια εντός προϋπολογισμού, συνδυάζοντας πολυτελείς εμπειρίες με εξοικονόμηση κόστους. Η επιλογή πολυτελών αλλά προσιτών διακοπών (43%) είναι μια ακόμη δημοφιλής τάση αυτήν την περίοδο. Ρίξτε μια ματιά στον τρόπο με τον οποίοη ρύθμιση προσφορών με ειδικές τιμές στη διάρκεια της υψηλής περιόδου μπορεί να αυξήσει τόσο τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής όσο και τις κρατήσεις εκ των προτέρων για την κατοικία διακοπών σας.
Για να εξοικονομήσουν χρήματα, οι γονείς (47%) σχεδιάζουν ταξίδια εκτός περιόδων αιχμής για οικογενειακές περιπέτειες με προσιτό προϋπολογισμό. Για να έχετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις κατά την υψηλή περίοδο, σκεφτείτε να προσφέρετε ελκυστικές τιμές για παιδιά και να δημιουργήσετε δωμάτια κατάλληλα για οικογένειες. Αν είστε ξεκάθαροι με τις τιμές σας και προσφέρετε πακέτα που μπορούν να προσελκύσουν αυτό το κοινό δείχνετε τη δέσμευσή σας, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση κρατήσεων έως και 15%.
Σκοπός μας είναι να σας βοηθήσουμε να μεγιστοποιήσετε τις κρατήσεις σας για το 2024 και να δημιουργήσετε εξαιρετικές εμπειρίες για τους ταξιδιώτες κατά την υψηλή περίοδο. Το να κάνετε την κατοικία διακοπών σας να ανταποκρίνεται σε αυτό που θέλουν οι επισκέπτες σήμερα (σύμφωνα με τις ταξιδιωτικές μας προβλέψεις βάσει έρευνας), είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να προσφέρετε αξέχαστες εμπειρίες διαμονής, επισημαίνει η Booking.com, κλείνοντας τις συστάσεις.