Ο ρυθμός ανάπτυξης που παρουσίασαν τα εναλλακτικά καταλύματα στην πλατφόρμα της Booking.com κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ξεπέρασε κατά 11% την αύξηση στις διανυκτερεύσεις των παραδοσιακών ξενοδοχείων. Το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά δύο μονάδες σε σχέση με πέρυσι.
Αυτό υπογραμμίστηκε κατά την τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές για τα αποτελέσματα της εταιρείας το β’ τρίμηνο.
Η αυξητική επίδοση ωθεί την πλατφόρμα στο να εστιάσει την πολιτική μάρκετινγκ στην προσφορά εναλλακτικών καταλυμάτων, βελτιώνοντας το προϊόν για τους συνεργάτες της, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ.
Τα αποτελέσματα β’ τριμήνου
Το δεύτερο τρίμηνο, οι κρατήσεις δωματίων αυξήθηκαν κατά 9% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Οι μικτές κρατήσεις σημείωσαν αύξηση 15% μέσα σε έναν χρόνο και άγγιξαν τα 39,7 δισεκατομμύρια δολάρια, την υψηλότερη αξία μικτών κρατήσεων που έχει καταγραφεί ποτέ μέσα σε ένα τρίμηνο.
Συνολικά, στο δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς πραγματοποιήθηκαν 268 εκατομμύρια κρατήσεις διανυκτερεύσεων χωρίς τις ακυρώσεις (ABRN), αριθμός πραγματικά εντυπωσιακός. Τόσο οι διανυκτερεύσεις όσο και οι μικτές κρατήσεις ξεπέρασαν τις προσδοκίες της διοίκησης, και αυτό οφείλεται στη σταθερά υψηλή ζήτηση για ταξίδια.
Φέτος, με την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών λόγω COVID-19, παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση των διανυκτερεύσεων στην Ασία (40%).
Αυτή είναι μια πολύ συναρπαστική περίοδος για την αγορά των ταξιδιών στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, καθώς η εμπιστοσύνη για ταξίδια στην περιοχή είναι ισχυρή.
Σύμφωνα με την έρευνα της Booking.com για τον Δείκτη σχετικά με την εμπιστοσύνη στα ταξίδια για το 2023, το Χονγκ Κονγκ, η Ινδία και η Κίνα είναι οι τρεις κορυφαίες χώρες και περιοχές με ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι εξερευνήσουν τον κόσμο.
Γι’ αυτό η πλατφόρμα συνιστά στους οικοδεσπότες να στρέψουν την προσοχή τους σε αυτές τις αγορές το υπόλοιπο του έτους.
Εξαιρετικό διαφαίνεται και το γ’ τρίμηνο
Παρά την τρέχουσα οικονομική αβεβαιότητα που επικρατεί παγκοσμίως, τα στοιχεία της πλατφόρμας δείχνουν ότι ο κόσμος δεν επιλέγει φθηνότερες ή πιο σύντομες διακοπές από ό,τι συνήθως. Μάλιστα, οι κρατήσεις διανυκτερεύσεων σε όλο τον κόσμο κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σημείωσαν αύξηση 26% σε σχέση με τα επίπεδα του 2019. Τα ποσοστά ακυρώσεων ήταν επίσης χαμηλότερα συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Σε όλες τις μεγάλες περιοχές, οι διανυκτερεύσεις του Ιουλίου παρουσίασαν άνοδο περίπου 20% από πέρυσι. Λόγω του διευρυμένου χρονικού διαστήματος κρατήσεων-αφίξεων στο πρώτο μισό του έτους για διαμονές στο τρίτο τρίμηνο, είναι πιθανό να υπάρξουν λιγότερες κρατήσεις τελευταίας στιγμής για το τρίμηνο αυτό.
Η δοκιμαστική έναρξη του AI Trip Planner
Μία από τις πρωτοβουλίες που συζητήθηκαν στην τηλεδιάσκεψη ήταν το όραμα της Booking.com για το Ολοκληρωμένο Ταξίδι, το οποίο αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική.
Αυτό είναι το μακροπρόθεσμο σχέδιο της πλατφόρμας για την περαιτέρω διευκόλυνση και εξατομίκευση των κρατήσεων και των ταξιδιών, ώστε οι ταξιδιώτες να έχουν μια λιγότερο κατακερματισμένη εμπειρία.
Παράλληλα, θα προσφέρει στα καταλύματα καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής, καθώς και βελτιωμένες ευκαιρίες για να εξατομικεύουν και να προωθούν τις παροχές τους. Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, οι συνεργάτες της θα αρχίσουν να βλέπουν όλο και περισσότερες βελτιώσεις στην πλατφόρμα, οι οποίες θα βοηθήσουν σε αυτό το όραμα.
Όπως τονίστηκε, ανέκαθεν ήταν στα σχέδια της εταιρείας η συμβολή σε μεγάλο βαθμό της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην υλοποίηση του Ολοκληρωμένου Ταξιδιού. Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση των αναγκών των επισκεπτών, αλλά και στη διαχείριση διαφορετικών σταδίων των ταξιδιών τους.
Πρόσφατα η Booking.com παρουσίασε και τη δοκιμαστική έκδοση του δικού της AI Trip Planner, μιας λειτουργίας που προστέθηκε στην εφαρμογή για κινητά για τους πελάτες Genius στις ΗΠΑ.
Η λειτουργία αυτή βοηθά τους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν τα ταξίδια τους παρέχοντάς τους μια πλούσια οπτικοποιημένη λίστα προορισμών και καταλυμάτων με πληροφορίες για τις τρέχουσες τιμές και συνδέσμους για προβολή περισσότερων λεπτομερειών σχετικά με τις επιλογές.
Μεγάλος αριθμός κρατήσεων από κινητές συσκευές
Κατά το δεύτερο τρίμηνο, οι κρατήσεις για περίπου 48% των διανυκτερεύσεων έγιναν μέσω της εφαρμογής της πλατφόρμας για κινητά, ποσοστό αυξημένο κατά 6 μονάδες σε σχέση με το 2022 και το οποίο αγγίζει ιστορικά υψηλά επίπεδα όσον αφορά τον συνδυασμό των κρατήσεων που προέρχονται από την εφαρμογή.
Απευθυνόμενη στους οικοδεσπότες, η πλατφόρμα υπογραμμίζει:
“Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να προσελκύσετε αυτήν την πολύτιμη και συνεχώς αυξανόμενη ομάδα ταξιδιωτών φροντίζοντας να προσφέρετε αποκλειστικές εκπτώσεις για τις κρατήσεις από κινητά.
Αν προσφέρετε αποκλειστική έκπτωση 10% ή περισσότερο σε χρήστες κινητών συσκευών, ένα ειδικό σήμα θα εμφανίζεται δίπλα στο κατάλυμά σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και στη σελίδα του καταλύματός σας, αυξάνοντας την προβολή σας σε αυτούς τους ταξιδιώτες”.