• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Booking.com | Οι αλλαγές στις παραθεριστικές κατοικίες

Μετά την Airbnb, και η Booking.com προχωρά σε αλλαγές σε ό,τι αφορά τις παραθεριστικές κατοικίες στην πλατφόρμα της. Οι αλλαγές αυτές προκύπτουν τόσο από τις ταξιδιωτικές τάσεις όσο και από τις νέες τεχνολογίες.

Ηγετικά στελέχη της Booking.com και ειδικοί εκτός της εταιρείας ενημέρωσαν για τις αλλαγές τους συνεργάτες της πλατφόρμας, που διαχειρίζονται παραθεριστικές κατοικίες, στο ετήσιο συνέδριο Click. 2023 που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο Άμστερνταμ και το Μαϊάμι.

Ιδού κάποιες από τις σημαντικότερες πληροφορίες που μοιράστηκαν στις παρουσιάσεις τους, όπως καταγράφονται σε ενημερωτικό σημείωμα της Booking.com:

Τρεις βασικοί τομείς βελτίωσης σε σχέση με το Click. 2022

Γενικά, τα σχόλια των συνεργατών πέρυσι μοιράστηκαν σε τρεις κατηγορίες: εμπειρία ταξιδιωτών, εμπειρία συνεργατών και ρίσκο για τα καταλύματα. Στη φετινή εκδήλωση, αναφερθήκαμε σε ορισμένες από τις προσπάθειες που κάναμε για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα ζητήματα. Τα σχέδιά μας για την επόμενη χρονιά είναι:

1) Καλύτερη εμπειρία για τους ταξιδιώτες

Τι βήματα κάναμε από πέρυσι:

Πολλά από τα περσινά σχόλια ανέφεραν ότι εστιάζουμε υπερβολικά στα ξενοδοχεία. Ως εκ τούτου, η Booking.com πλέον δίνει πολύ μεγαλύτερη έμφαση στις παραθεριστικές κατοικίες. Επενδύουμε συνεχώς, ώστε να διασφαλίσουμε ότι οι ταξιδιώτες όχι μόνο γνωρίζουν ότι η πλατφόρμα μας διαθέτει παραθεριστικές κατοικίες, αλλά και ότι μπορεί να αποτελούν ιδανική επιλογή για αυτούς.

Για να το επιτύχουμε αυτό, αναλύουμε τη συμπεριφορά των πελατών και προσφέρουμε κατάλληλες προτάσεις στα σωστά μέσα. Π.χ. προσθέτουμε ένα κουτάκι που επιτρέπει στους ταξιδιώτες να επισημάνουν ότι ψάχνουν για «ολόκληρα καταλύματα». Έτσι, βοηθούμε τους πελάτες της Booking.com να εξετάσουν τις παραθεριστικές κατοικίες ως πιθανές επιλογές, κάτι που μπορεί να μην έκαναν στο παρελθόν.

Η έρευνά μας έδειξε επίσης ότι οι περισσότεροι επισκέπτες θεωρούν πως μπορούν σε μεγάλο βαθμό να αντικαταστήσουν έναν τύπο καταλύματος με άλλον. Και συνήθως είναι ευέλικτοι ως προς τον τύπο καταλύματος στον οποίο θα κάνουν κράτηση. Έτσι, αφήνουμε πίσω την αντιστοίχιση κάθε καταχώρισης με έναν συγκεκριμένο τύπο καταλύματος. Γινόμαστε πιο ευέλικτοι, διασφαλίζοντας ότι το κατάλυμά σας θα εμφανίζεται σε περισσότερα αποτελέσματα αναζήτησης για να σας βρίσκουν οι κατάλληλοι επισκέπτες.

Επιπλέον, συνεχίζουμε να προσαρμόζουμε τις δημιουργικές μας καμπάνιες με στόχο να αναδείξουμε τα πλεονεκτήματα των παραθεριστικών κατοικιών. Για παράδειγμα, διαπιστώσαμε πρόσφατα ότι ο μεγάλος εξωτερικός χώρος αποτελεί σημαντικό λόγο για τον οποίο οι ταξιδιώτες επιλέγουν εναλλακτικά καταλύματα. Επομένως, τονίζουμε αυτό το στοιχείο για να αναδείξουμε την ευχάριστη αίσθηση που μπορούν να προσφέρουν αυτά τα καταλύματα.

Φυσικά, σημαντικό ρόλο στο να προσελκύσετε τη ζήτηση παίζει η αύξηση των πελατών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα της Booking.com. Επενδύουμε σε καμπάνιες μεγάλης κλίμακας για την εταιρική μας ταυτότητα, με στόχο να προσελκύσουμε τόσο το ενδιαφέρον όσο και τις κρατήσεις των ταξιδιωτών. Και οι παραθεριστικές κατοικίες αποτελούν βασικό συστατικό στις καμπάνιες αυτές.

Ποια είναι τα σχέδιά μας για φέτος:

Γνωρίζουμε ότι τα σχόλια των επισκεπτών καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις επιλογές των ταξιδιωτών. Φέτος θα βοηθήσουμε ακόμη περισσότερο τους συνεργάτες με παραθεριστικές κατοικίες να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών, προβάλλοντας βαθμολογίες σχολίων από άλλους ιστοχώρους γρηγορότερα, ιδανικά μέσα στην πρώτη εβδομάδα από την εγγραφή των καταλυμάτων στην πλατφόρμα.

Επίσης, προσαρμόζουμε καλύτερα το πρόγραμμα επιβραβεύσεων Genius σε σχέση με τις παραθεριστικές κατοικίες, εφαρμόζοντας δοκιμαστικά μια νέα απαλλαγή από τη χρέωση καθαρισμού. Αυτό θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε πιο αποτελεσματικά τους πολύτιμους επισκέπτες των Genius επιπέδων 2 και 3, αλλά και να ενισχύσετε περαιτέρω την προβολή του καταλύματός σας.

2) Μεγαλύτερη ηρεμία για τους συνεργάτες μας

Τι βήματα κάναμε από πέρυσι:

Στα σχόλιά τους την περασμένη χρονιά, οι συνεργάτες εξέφρασαν επίσης τον προβληματισμό τους σχετικά με το ρίσκο για τα καταλύματά τους όσον αφορά τις υλικές ζημιές. Γι’ αυτό έχουμε λάβει μέτρα, μεταξύ των οποίων τη δοκιμαστική λειτουργία του Αιτήματος κράτησης. Με αυτήν θα έχετε ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο του καταλύματός σας, καθώς και την ελευθερία να επιλέξετε αν θα δέχεστε αυτόματα κρατήσεις ή αν θα πρέπει να αποδέχεστε ή να απορρίπτετε αιτήματα κράτησης.

Προς το παρόν, εφαρμόζουμε δοκιμαστικά αυτό το νέο μοντέλο κρατήσεων για περιορισμένο αριθμό νέων καταλυμάτων σε Αυστραλία, Γαλλία και ΗΠΑ. Στη συνέχεια, σκοπεύουμε να διευρύνουμε την εφαρμογή του μοντέλου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Επιπλέον, εφαρμόσαμε δοκιμαστικά ένα Πρόγραμμα για ζημιές, μέσω του οποίου διαχειριζόμαστε πληρωμές ζημιών εκ μέρους σας. Εσείς απλώς παρέχετε αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με τη ζημιά, κι εμείς αναλαμβάνουμε τα υπόλοιπα. Το πρόγραμμα έχει επεκταθεί πλέον παγκοσμίως (με εξαίρεση τη Βραζιλία) σε όλα τα καταλύματα που είναι εγγεγραμμένα στις Πληρωμές από την Booking.com.

Ποια είναι τα σχέδιά μας για φέτος:

Φέτος προσφέρουμε νέους τρόπους εγγραφής στο Πρόγραμμα για ζημιές, τόσο σε επίπεδο ομάδων καταλυμάτων όσο και μέσω παρόχων Συνδεσιμότητας, κάτι το οποίο θα βοηθήσει να μειωθεί ο φόρτος εργασίας για τους συνεργάτες με πολλά καταλύματα.

3) Καλύτερη εμπειρία για τους συνεργάτες

Τι βήματα κάναμε από πέρυσι:

Ένα άλλο θέμα που αναφέρθηκε συχνά ήταν η δυνατότητα να γίνεται διαχείριση μιας επιχείρησης σε επίπεδο συνεργάτη αντί σε επίπεδο καταλύματος.

Για να αυξήσουμε την απόδοση των καταλυμάτων, προσθέσαμε τα Δεδομένα αγοράς στο extranet για ομάδα καταλυμάτων και επεκτείναμε τη χρήση του API των Δεδομένων αγοράς σε όλους τους παρόχους Συνδεσιμότητας. Με απλά λόγια, σας προσφέρουμε άφθονα δεδομένα, όμως θέλουμε να σας δώσουμε επίσης το πλαίσιο και τις ιδέες για να τα αξιοποιήσετε. Για παράδειγμα, αντί να σας πούμε απλώς ότι η ζήτηση από οικογένειες θα αυξηθεί τους επόμενους μήνες (δεδομένο), επιπλέον σας προτείνουμε να ενεργοποιήσετε μια κατηγορία τιμής για οικογένειες, προκειμένου να επωφεληθείτε από αυτήν τη ζήτηση (πληροφορία).

Ακόμη, βοηθήσαμε νέα καταλύματα να εξασφαλίσουν γρηγορότερα την πρώτη τους κράτηση παρέχοντας πρακτικές συμβουλές σχετικά με τις πιο σημαντικές ρυθμίσεις για τη βελτίωση των τιμών, της διαθεσιμότητας, των κατηγοριών τιμών και του περιεχομένου τους.

Ποια είναι τα σχέδιά μας για φέτος:

Φέτος θα σας δώσουμε ακόμα περισσότερα χρήσιμα στοιχεία για την αγορά, για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε την απόδοση των καταλυμάτων σας. Για τους συνεργάτες μεγαλύτερης κλίμακας, μειώνουμε επίσης ορισμένα από τα λειτουργικά έξοδα που σχετίζονται με τις πληρωμές. Δείτε μερικές από τις επερχόμενες πρωτοβουλίες:

** Γρηγορότερες πληρωμές προς εσάς: ξεκινώντας από τις ευρωπαϊκές χώρες, καταβάλλουμε πλέον τις πληρωμές την επομένη του check-in, προσφέροντάς σας τη δυνατότητα για καλύτερη ρευστότητα.

** Μαζική εγγραφή καταλυμάτων: οι συνεργάτες μεγαλύτερης κλίμακας στις ΗΠΑ και τον Καναδά μπορούν πλέον να εγγράφουν πολλά καταλύματα στις

** Πληρωμές από τη Booking.com με ένα μόνο κλικ, καθώς και να διαχειρίζονται τις ρυθμίσεις πληρωμών μαζικά. Αργότερα μέσα στη χρονιά, σχεδιάζουμε να επεκτείνουμε αυτήν τη λειτουργία σε όλο τον κόσμο.

** Εύκολη παρακολούθηση ρευστότητας: θα βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο τις λειτουργίες πληρωμών δημιουργώντας νέες δυνατότητες όπως τη μηνιαία οικονομική επισκόπηση, αναρτώντας όλες τις εκροές σε ένα σημείο και προσφέροντας αναφορές τις οποίες θα μπορείτε να κατεβάζετε.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend