Οι online κρατήσεις ταξιδιών δημιουργούν απογοήτευση σε εκατομμύρια Ευρωπαίους που αντιμετώπισαν μεγάλα εμπόδια στη διεκδίκηση επιστροφής χρημάτων.
Είναι αλήθεια, δεν υπάρχει χειρότερη συνθήκη από το να πρέπει να ακυρώσεις τις διακοπές σου γιατί έχει συμβεί κάτι και την ίδια ώρα να διαπιστώνεις ότι χάνεις και τα χρήματα που έχεις δώσει ως προκαταβολή σε online κράτηση. Σε αυτήν τη θέση βρέθηκαν ένας στους δέκα ευρωπαίοι ταξιδιώτες όταν χρειάστηκε να ακυρώσουν τις διακοπές τους.
Μάλιστα τα στοιχεία μιλούν για εκατομμύρια Ευρωπαίους που αντιμετώπισαν μεγάλα εμπόδια στη διεκδίκηση επιστροφής χρημάτων από online κρατήσεις διακοπών ή ταξιδιών.
Εντωμεταξύ σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας της πλατφόρμας διακανονισμού πληρωμών FitMont ελάχιστοι είναι εκείνοι που ελέγχουν τις πολιτικές πριν από την κράτηση διακοπών και ταξιδιών, με την πλειονότητα (67%) να μην έχει ελέγξει ποτέ αυτή την πολύτιμη πληροφόρηση.
Μερικά ακόμα συμπεράσματα της έρευνας της πλατφόρμας διακανονισμού πληρωμών FitMont σε σχέση με τις συνήθειες, τις προσδοκίες και τις απογοητεύσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών στις online κρατήσεις ταξιδιών δείχνουν ότι το ένα τρίτο (33%) δήλωσε ότι το γεγονός πως οι κρυφές χρεώσεις προστίθενται αργότερα στη διαδικασία κράτησης τους απογοητεύει.
Το 14% επιλέγει τον ίδιο ταξιδιωτικό πάροχο εξαιτίας των προγραμμάτων ανταμοιβής του.
Το 20% θεωρεί τη διαδικασία κράτησης ταξιδιών πιο περίπλοκη από την αγορά λιανικής.
Το 25% προτιμά την αλλαγή κράτησης σε εταιρίες που ενημερώνουν από την πρώτη στιγμή για το κόστος, αποφεύγοντας τις ύπουλες χρεώσεις.
Στην έρευνα επισημαίνεται τέλος ότι σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, η αποτυχία εξορθολογισμού των κρατήσεων, αποσαφήνισης του κόστους και προσφοράς προτιμώμενων τρόπων πληρωμής επηρεάζει τις ταξιδιωτικές εταιρείες.
Η υιοθέτηση απρόσκοπτων, διαφανών και ευέλικτων επιλογών πληρωμής, όπως το Apple Pay και το Klarna, μπορεί να δώσει στις ταξιδιωτικές εταιρείες ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ειδικά στην προσέλκυση νεότερων ταξιδιωτών.