Τη νέα εταιρική ταυτότητα της Λάρνακας παρουσίασε η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής της πόλης (ΕΤΑΠ).
«Η δημιουργία μίας νέας εταιρικής ταυτότητας σ’ ένα προορισμό που συνεχώς αναβαθμίζεται τουριστικά, είναι περισσότερο από επιβεβλημένη, αφού χωρίς καμία απολύτως αμφιβολία το τουριστικό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό» είπε ο Υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου, Κώστας Κουμής.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Λάρνακας, είπε, διαμορφώθηκε έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει την αυθεντική ταυτότητα της πόλης και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιφέρειας, μεταξύ των οποίων η πλούσια ιστορία, η τοπική γαστρονομία και κυρίως η υιοθέτηση αειφόρων πρακτικών στην πορεία ανάπτυξης του τουρισμού.
Χαρακτήρισε «έξυπνο» το νέο λογότυπο που έχει δημιουργηθεί για τον προορισμό Λάρνακα, καθώς «παρουσιάζει με ένα έξυπνο και λειτουργικό τρόπο τα στοιχεία εκείνα που είναι συνυφασμένα με τον προορισμό, λειτουργικό, αλλά και εύχρηστο, υπό την έννοια ότι δύναται να αναπαράγεται σε διάφορες μορφές».
Ο κ. Κουμής ανέφερε επίσης ότι «το rebranding, δεν είναι απλά η αλλαγή ενός λογότυπου, ή ενός διαφημιστικού σλόγκαν, είναι πολύ περισσότερα. Είναι η συλλογική προσπάθεια και διάθεση για επανεκκίνηση, γι’ αυτό και είναι σημαντικό ως προσπάθεια να εναγκαλιστεί από όλους όσους απαρτίζουν το τουριστικό οικοσύστημα του προορισμού» είπε και σημείωσε πως «είναι αναγκαίο δηλαδή αυτό που και εμείς ζητάμε ως Υφυπουργείο Τουρισμού, την ευθυγράμμιση ολόκληρου του οικοσυστήματος».
Η Λάρνακα ως τουριστικός προορισμός
Αναφερόμενος στην πόλη και επαρχία της Λάρνακας, ο Υφυπουργός είπε ότι «αποτελεί ύψιστης αρχαιολογικής, ιστορικής και βεβαίως τουριστικής σημασίας, αφού συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πολύ λίγες πόλεις στον κόσμο με συνεχόμενη ιστορία πέραν των 4000 ετών ζωής, κάτι που επιβεβαιώνεται και μέσα από τα πολλά εκθέματα στα μουσεία, τους αρχαιολογικούς χώρους, καθώς και μέσα από την αρχιτεκτονική και τις παραδόσεις της». «Συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι των πλείστων άλλων πόλεων αποτελεί για τη Λάρνακα, η εγγύτητα του κέντρου της με το διεθνές αεροδρόμιο και το λιμάνι» σημείωσε.
Τα στοιχεία αυτά, συνέχισε «σε συνδυασμό με την πλούσια ιστορία και παράδοση, τον πολιτισμό, καθώς και τις όμορφες, οργανωμένες παραλίες της, αλλά και τις γαστρονομικές επιλογές που προσφέρει, καθιστούν την Λάρνακα ως ένα ολόχρονο ελκυστικό προορισμό, ιδανικό για κάθε επισκέπτη. Τα σημαντικά μνημεία, παγκόσμιου ενδιαφέροντος, όπως είναι ο Ιερός Ναός του Αγίου Λαζάρου, το τέμενος Χαλά Σουλτάν, ο αρχαίος Οικισμός της Χοιροκοιτίας καθώς και η γραφικότητα των Ορεινών Κοινοτήτων της επαρχίας Λάρνακας, όπως είναι τα Λεύκαρα, τα οποία, το 2021 είχαν βραβευθεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού ως ένα από τα ομορφότερα τουριστικά χωριά στον κόσμο, είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία εκείνα που καθιστούν την Λάρνακα πόλο έλξης για χιλιάδες επισκέπτες, Κυπρίους και ξένους».
Στον χαιρετισμό του ο Υφυπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στην «αρνητική εξέλιξη των τελευταίων ημερών σε σχέση με την ενιαία ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας Λάρνακας» η οποία όπως είπε «δεν μπορεί να σταματήσει με κανένα τρόπο την αναπτυξιακή πορεία της πόλης και επαρχίας Λάρνακας». «Στόχος της Κυβέρνησης, είναι το συντομότερο δυνατόν το έργο να προκηρυχθεί εκ νέου, επειδή χωρίς αμφιβολία πρόκειται για ένα έργο το οποίο θα έχει πολύ θετικό αντίκτυπο για την πόλη, την επαρχία Λάρνακας, αλλά και για ολόκληρη τη χώρα» είπε.