Σε γενικές γραμμές, τα short-term rentals βρίσκονται σε καλό σημείο σε ό,τι αφορά τις κοινωνικές αποστάσεις. Είναι αυτόνομα καταλύματα, εξοπλισμένα με κουζίνα και προσφέρουν συνήθως περισσότερο χώρο από άλλους τύπους ιδιοκτησίας. Αλλά πώς μπορούν οι διαχειριστές ακινήτων να ελιχθούν ανάμεσα στα κατά τόπους περιοριστικά μέτρα και τις συμβουλές κοινωνικής απόστασης, εξασφαλίζοντας παράλληλα στους επισκέπτες τους μια αξέχαστη διαμονή;
Επικοινωνήστε τις βέλτιστες πρακτικές σας
Η καλή επικοινωνία, από την προ-κράτηση και μετά, ήταν πάντα το ‘κλειδί’ για την ικανοποίηση των επισκεπτών. Αλλά με τα διαφορετικά lockdown ανά προορισμό, οι ταξιδιώτες ίσως χρειαστούν περισσότερη καθοδήγηση από ό,τι συνήθως.
Στον οδηγό καλωσορίσματος ή στο email σας, ενημερώστε τους επισκέπτες για τυχόν τρέχοντα μέτρα που ισχύουν ειδικά στην τοποθεσία σας, όπως απαγόρευση κυκλοφορίας ή κλείσιμο εγκαταστάσεων που είναι συνήθως ανοιχτές.
Δεν πρέπει να υποθέσετε ότι όλοι οι επισκέπτες θα γνωρίζουν τους τοπικούς κανόνες, ειδικά επειδή οι κυβερνητικές συμβουλές αλλάζουν τόσο γρήγορα σε όλες τις περιοχές.
Επιπλέον, οι επισκέπτες εκτιμούν πλέον τις πληροφορίες που σχετίζονται με την υγιεινή περισσότερο από ποτέ.
Ανατρέξτε στη λίστα facilities and amenities στο extranet για να βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει όλα τα αντίστοιχα πεδία. Εάν προσφέρετε self-check-in, απολυμαντικό ή μάσκες, αναφέρετέ τα στην καταχώρισή σας.
Να είστε συνεπείς με την καθαριότητα
Μπορείτε να ανακουφίσετε τις ανησυχίες των ταξιδιωτών σχετικά με την καθαριότητα επισημαίνοντας τις προφυλάξεις που λαμβάνετε για την ασφάλειά τους.
Η χρήση μιας λίστας είναι ένας τρόπος για να διασφαλίσετε ότι διατηρείτε με συνέπεια τα νέα πρότυπα καθαρισμού. Η Booking.com συνεργάστηκε πρόσφατα με την Properly, μια παγκόσμιας κλάσης πλατφόρμα διασφάλισης ποιότητας.
Στόχος είναι να υποστηρίξει τους συνεργάτες της εναλλακτικής διαμονής παρέχοντάς τους λεπτομερείς πόρους και καθοδήγηση για τη βελτίωση και τη διατήρηση της βαθμολογίας καθαριότητας.
Με περισσότερες από 20 λίστες ελέγχου καθαρισμού, οι διαχειριστές ακινήτων μπορούν απλά και εύκολα να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών.
Γνωρίστε τις προσδοκίες
Ορισμένοι επισκέπτες θα θέλουν λιγότερη επαφή κατά τη διάρκεια αυτής της διαμονής τους.
Επομένως είναι σημαντικό να εναρμονιστείτε με αυτές τις προσδοκίες από την αρχή.
Μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζουμε τι θέλει κάθε επισκέπτης.
Αλλά γνωρίζοντας από την αρχή τις προσδοκίες τους, μπορείτε να πετύχετε την ικανοποίηση των επισκεπτών σας πιο εύκολα.
Προσφέρετε βασικά προϊόντα
Υπάρχουν πάντα τα απαραίτητα που πρέπει να παρέχετε, όπως καφές, χαρτί υγείας. Αν και πρόκειται για ένα επιπλέον κόστος, το στοκάρισμα αυτών των βασικών προϊόντων μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά για τον επισκέπτη. Και οι ικανοποίηση των επισκεπτών σίγουρα θα φανεί στις κριτικές τους.
Εάν ένας επισκέπτης μένει περισσότερο, προφανώς δεν θα περιμένει να γεμίσετε το ψυγείο για δύο εβδομάδες. Όμως, ως διαχειριστής STR, αυτό μπορεί να είναι κάτι που σας ενδιαφέρει να προσφέρετε ως αναβάθμιση των υπηρεσιών σας.
Ορισμένες εταιρείες διαχείρισης ακινήτων έχουν ήδη μια επιχειρησιακή ομάδα που μπορεί να παρέχει τέτοιες υπηρεσίες.
Η παροχή επιλογών για γεύματα σε πακέτο μπορεί επίσης να εκτιμηθεί εάν οι επισκέπτες προτιμούν να μείνουν στο κατάλυμα ή οι επιλογές για φαγητό είναι περιορισμένες. Μπορείτε να το κάνετε αυτό περιγράφοντας τις εφαρμογές delivery που λειτουργούν καλύτερα στην περιοχή σας ή υποστηρίζοντας τοπικά εστιατόρια κοινοποιώντας τις πληροφορίες τους.
Προσφέρετε τιμές μακράς διαμονής
Κάθε προορισμός έχει τις δικές του οδηγίες για το πόσο καιρό οι ταξιδιώτες θα πρέπει να μπουν σε καραντίνα κατά την άφιξη.
Προσφέροντας τιμές μακράς διαμονής – είτε ανά εβδομάδα είτε ανά μήνα – μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε αυτούς τους επισκέπτες.
Πέρα από τους ταξιδιώτες που χρειάζονται απομόνωση, οι τιμές μακράς διαμονής μπορούν να προσελκύσουν και πολλές άλλες αγορές.
Μεταξύ αυτών οι remote workers (εξ αποστάσεως εργαζόμενοι), οικογένειες και ομογενείς.
Μπορείτε να ρυθμίσετε τις τιμές στο extranet στην καρτέλα “Τιμές και διαθεσιμότητα“.