Όσο η επιχείρησή σας μεγαλώνει και αυξάνεται ο αριθμός των κρατήσεων στο κατάλυμά σας, η ασφάλεια των επισκεπτών και του καταλύματός σας είναι βέβαιο πως αποτελεί προτεραιότητα. H Booking.com συστήνει στους συνεργάτες της ορισμένες ενέργειες που μπορούν να κάνουν για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερη ηρεμία κατά τη διάρκεια της διαμονής των επισκεπτών.
Ιδού οι συστάσεις:
1. Βεβαιωθείτε ότι θα υποδεχθείτε τους επισκέπτες με ασφάλεια
Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε πριν από την άφιξη των επισκεπτών σας, τα οποία θα σας βοηθήσουν να νιώσετε πιο άνετα. Για να αισθανθείτε ότι έχετε τον έλεγχο της διαδικασίας από την αρχή, μπορείτε να ορίσετε συγκεκριμένες προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι επισκέπτες σας για να μπορέσουν να κάνουν κράτηση. Για παράδειγμα, στο extranet, μπορείτε να επιλέξετε εάν ένας επισκέπτης πρέπει να δώσει αριθμό τηλεφώνου ή διεύθυνση κατοικίας για να κάνει κράτηση.
Κορυφαία συμβουλή: Μπορείτε να προσθέσετε προϋποθέσεις για τους επισκέπτες επιλέγοντας Πολιτικές στην καρτέλα Κατάλυμα στο extranet.
2. Δημιουργήστε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες σας από την αρχή
Η οικοδόμηση μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες σας από την πρώτη στιγμή της επικοινωνίας μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε προβλήματα στο μέλλον. Δημιουργήστε μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση για τους πιθανούς επισκέπτες ενημερώνοντας τη σελίδα του καταλύματός σας με ένα προφίλ οικοδεσπότη που θα τους βοηθήσει να σας γνωρίσουν και να καταλάβουν τι είναι αυτό που κάνει το κατάλυμά σας τόσο ξεχωριστό. Είναι επίσης μια ωραία ευκαιρία να μοιραστείτε λεπτομέρειες σχετικά με τη γύρω περιοχή και να παρέχετε σαφείς και συνοπτικές οδηγίες για το πώς να φτάσουν στο κατάλυμά σας. Επιπλέον, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας πριν κάνουν κράτηση, ώστε να απαντήσετε σε τυχόν απορίες τους σχετικά με το κατάλυμα ή την κράτηση. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να οικοδομηθεί αμοιβαία εμπιστοσύνη πριν από τη διαμονή.
Κορυφαία συμβουλή: Μπορείτε να προσθέσετε ένα προφίλ οικοδεσπότη από το Προφίλ σας στην καρτέλα Κατάλυμα στο extranet.
3. Ορίστε τους κανονισμούς του καταλύματός σας
Οι περισσότεροι επισκέπτες σέβονται τον χώρο στον οποίο βρίσκονται, και αντίστοιχα θα σεβαστούν το κατάλυμα και τα υπάρχοντά σας. Ωστόσο, αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι όλοι είναι σωστά ενημερωμένοι από την αρχή της διαμονής τους, μπορείτε να ορίσετε κανονισμούς καταλύματος* ώστε οι επισκέπτες σας να έχουν μια ξεκάθαρη ένδειξη των προσδοκιών σας και των ορίων που έχετε θέσει. Αυτοί οι κανονισμοί μπορεί να αφορούν οδηγίες για τα κατοικίδια**, το κάπνισμα και τα πάρτι, καθώς και τις ώρες κοινής ησυχίας που ενδεχομένως να θέλετε να καθιερώσετε για να μην ενοχλείτε τους γείτονές σας. Ως συνεργάτης της Booking.com, αν ορίσετε κανονισμούς καταλύματος, θα τους κοινοποιήσουμε σε όλους τους επισκέπτες και θα βεβαιωθούμε ότι θα τους διαβάσουν και θα συμφωνήσουν με αυτούς πριν από την κράτηση.
Κορυφαία συμβουλή: Μπορείτε να προσθέσετε κανονισμούς καταλύματος στις Πολιτικές, στην καρτέλα Κατάλυμα στο extranet.
*Πριν ορίσετε κανονισμούς καταλύματος, βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει τις κατευθυντήριες γραμμές μας σχετικά με την ίση μεταχείριση.
**Σε πολλές δικαιοδοσίες, στους επισκέπτες με ζώα υπηρεσίας πρέπει να επιτρέπεται η διαμονή ανεξάρτητα από τις πολιτικές απαγόρευσης κατοικίδιων ζώων.
4. Ενισχύστε την προστασία με τη βοήθεια της τεχνολογίας
Όσον αφορά την ασφάλεια, υπάρχουν πολλές συσκευές ασφαλείας που σας βοηθούν να προστατεύσετε το κατάλυμά σας, εξασφαλίζοντάς σας μεγαλύτερη ηρεμία. Για παράδειγμα, η επένδυση σε μια έξυπνη κλειδοθήκη μπορεί να προσθέσει ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας και επίσης να διευκολύνει τους επισκέπτες κατά το check-in και το check-out.
Κορυφαία συμβουλή: Στην απίθανη περίπτωση ζημιάς από τους επισκέπτες, επιτρέψτε μας να διαχειριστούμε τα αιτήματα για πληρωμή ζημιάς εκ μέρους σας, για μεγαλύτερη σιγουριά.
5. Κάντε αναφορά σε περίπτωση κακής συμπεριφοράς επισκέπτη
Ανεξάρτητα από το πόσο καλά τα έχετε σχεδιάσει όλα, μερικές φορές μπορεί τα πράγματα να μην πάνε ακριβώς όπως θα θέλατε. Σε αυτές τις σπάνιες περιπτώσεις, βοηθά να παραμείνετε ψύχραιμοι και να γνωρίζετε ότι έχετε στη διάθεσή σας εξωτερική υποστήριξη. Προσφέρουμε υποστήριξη πελατών σε 45 γλώσσες, οπότε αν δεν καταφέρετε να επιλύσετε κάποιο πρόβλημα επιτόπου, έχετε πάντα τη δυνατότητα να βρείτε τις κατάλληλες συμβουλές. Στη σπάνια περίπτωση σοβαρής ανάρμοστης συμπεριφοράς, μπορείτε επίσης να αναφέρετε έναν προβληματικό επισκέπτη και εμείς, με τη σειρά μας, δεν θα επιτρέψουμε στο συγκεκριμένο άτομο να κάνει μελλοντικές κρατήσεις στο κατάλυμά σας.
Κορυφαία συμβουλή: Μπορείτε να αναφέρετε περιστατικά ανάρμοστης συμπεριφοράς επισκεπτών κάνοντας κλικ στο όνομα του σχετικού επισκέπτη στην καρτέλα Κρατήσεις στο extranet.