Το Αίτημα κράτησης είναι νέο προϊόν της Booking.com, που σχεδιάστηκε ειδικά για τους οικοδεσπότες κατοικιών διακοπών.
Όπως αναφέρει η πλατφόρμα, το «Αίτημα κράτησης» βοηθά τους οικοδεσπότες να έχουν πλήρη έλεγχο των κρατήσεών τους.
Τι είναι το Αίτημα κράτησης;
Στην πιο απλή μορφή του, το Αίτημα κράτησης είναι ένα από τα πιο πρόσφατα εργαλεία της Booking.com, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οικοδεσπότη να εγκρίνει ή να απορρίψει αιτήματα κράτησης.
«Ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε το Αίτημα κράτησης ήταν απλός», σημειώνει ο Udit Batra, Group Product Manager στην Booking.com. «Κάποιοι συνεργάτες μάς είπαν ότι θέλουν να μπορούν να ελέγχουν τα αιτήματα κράτησης. Και υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το θέλει κανείς αυτό. Για παράδειγμα, μπορεί το κατάλυμά σας να βρίσκεται σε δυσπρόσιτο σημείο και να θέλετε να επισημάνετε αυτήν την πληροφορία εκ των προτέρων στους πιθανούς επισκέπτες σας».
Όταν ένας επισκέπτης κάνει κράτηση, ο οικοδεσπότης έχει 24 ώρες στη διάθεσή του για να αποδεχτεί ή να απορρίψει το αίτημα. Αν επιθυμεί να απορρίψει ένα αίτημα, θα πρέπει να βεβαιωθεί ότι έχει διαβάσει τις κατευθυντήριες γραμμές της Booking.com σχετικά με την ίση μεταχείριση.
Δείτε εδώ πώς να ρυθμίσετε το Αίτημα Κράτησης.
Πώς ξεκίνησε το Αίτημα κράτησης
Το Αίτημα κράτησης δεν δημιουργήθηκε από τη μία μέρα στην άλλη. Σχεδιάστηκε προσεκτικά κατόπιν έρευνας με ιδιοκτήτες και διαχειριστές κατοικιών διακοπών όπως εσείς. «Η ομάδα μας ήρθε ενεργά σε επαφή με οικοδεσπότες κατοικιών διακοπών προκειμένου να κατανοήσει τι χρειάζεται ο καθένας, ως ιδιοκτήτης καταλύματος, για να νοικιάζει το κατάλυμά του με μεγαλύτερη σιγουριά», λέει ο Batra. «Λάβαμε επίσης υπόψη τις προσδοκίες των επισκεπτών, στην προσπάθειά μας να επιτύχουμε μια ισορροπία μεταξύ της κοινοποίησης πληροφοριών και της υπερβολικής κοινοποίησης πληροφοριών. Και μέσα από όλα αυτά, δημιουργήθηκε το Αίτημα κράτησης.
«Τα σχόλια στις πρώτες δοκιμαστικές φάσεις ήταν θετικά. Ακούσαμε με προσοχή τους ερωτηθέντες και βελτιώσαμε την υπηρεσία σύμφωνα με τις ανάγκες σας και όχι αντιγράφοντας απλά παρόμοιες υπηρεσίες που κυκλοφορούν στην αγορά».
Μπορεί το προϊόν να λειτουργεί προς το παρόν δοκιμαστικά και να μην είναι ακόμη διαθέσιμο παγκοσμίως, φιλοδοξούμε ωστόσο να το προσφέρουμε στο κοντινό μέλλον σε όλους τους συνεργάτες με κατοικίες.
Οφέλη του Αιτήματος κράτησης
Με το Αίτημα κράτησης, οι οικοδεσπότες έχουν την ευκαιρία να βελτιώσουν την εμπειρία της διαχείρισης του καταλύματός τους. Σε συνδυασμό με την εφαρμογή διαχείρισης κρατήσεων Pulse, μπορούν να διαχειρίζονται τα αιτήματα κράτησης γρήγορα από οπουδήποτε και αν βρίσκονται, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητα των εργασιών τους.
Η Booking.com θέλει να εξασφαλίσει μια άψογη και απρόσκοπτη εμπειρία φιλοξενίας, και αυτό περιλαμβάνει την αποφυγή δυσάρεστων καταστάσεων όπως οι υπερκρατήσεις. «Είναι πολύ ανακουφιστικό να γνωρίζω ότι όταν λαμβάνω μια κράτηση μέσω της Booking.com, μπορώ πρώτα να ελέγχω αν έχω ήδη κάποια κράτηση σε άλλον ιστότοπο ή απευθείας και έπειτα να την εγκρίνω», λέει η Parley Rose, οικοδέσποινα παραθεριστικών κατοικιών από το Ηνωμένο Βασίλειο. «Μου δίνει την αίσθηση ότι έχω περισσότερο έλεγχο».
Επιπλέον, το Αίτημα κράτησης μπορεί να βοηθήσει τους οικοδεσπότες να προετοιμαστούν καλύτερα για τους επισκέπτες. «Όταν οι επισκέπτες ζητούν να κάνουν κράτηση, μπορείτε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον λόγο της διαμονής τους και να προετοιμάσετε κατάλληλα το κατάλυμά σας», αναφέρει η Rose. «Για παράδειγμα, όταν γνωρίζω ότι ένας επισκέπτης έρχεται για έναν αγώνα ποδοσφαίρου, μπορώ να πάρω μερικά πραγματάκια που ταιριάζουν στην περίσταση, π.χ. μπισκότα σε σχήμα μπάλας. Στο κομμάτι της φιλοξενίας, κάτι τέτοιο μπορεί να κάνει την εμπειρία ακόμα πιο αξέχαστη».
Αίτημα κράτησης ή άμεση κράτηση;
Το Αίτημα κράτησης καλύπτει μια βασική ανάγκη ορισμένων οικοδεσποτών, ωστόσο δεν αποτελεί την ιδανική λύση για όλους. Για αυτόν τον λόγο η Booking.com προσφέρει στους συνεργάτες και τη λειτουργία άμεσης κράτησης, ώστε να μπορούν να επιλέγουν την προσέγγιση που ταιριάζει περισσότερο σε αυτούς.
«Προσωπικά, προτιμώ την άμεση κράτηση», δηλώνει ο James Coupland, ιδιοκτήτης κατοικιών διακοπών και επενδυτής. «Θεωρώ ότι η διαδικασία είναι πολύ πιο βολική για τους επισκέπτες. Αν δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου όταν ταξιδεύω, θέλω απλώς να ξέρω ότι η κράτησή μου έχει πραγματοποιηθεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις, λοιπόν, είναι πιο καλή η άμεση κράτηση».