Τα καταλύματα με βαθμολογία 100% για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας τους έχουν 18% περισσότερες κρατήσεις από τα καταλύματα των οποίων το περιεχόμενο δεν είναι πλήρες.
Το στοιχείο αυτό αναδεικνύουν τα δεδομένα της Booking.com. Γι’ αυτό η πλατφόρμα ενθαρρύνει τους οικοδεσπότες να ανανεώνουν το περιεχόμενο, τις φωτογραφίες και τις πληροφορίες παροχών ή της περιοχής.
Στην εποχή μας, τονίζει η Booking.com, η διαχείριση του όγκου των πληροφοριών στο διαδίκτυο γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη. Αντίστοιχα, ο ανταγωνισμός για παροχή πληροφοριών, που θα καταφέρουν να τραβήξουν το ενδιαφέρον των επισκεπτών, μεγαλώνει. Γι’ αυτό, όποιος θέλει να ξεχωρίσει από το πλήθος και να τον προσέξουν θα πρέπει να προβάλει το σωστό περιεχόμενο.
Απευθυνόμενη στους οικοδεσπότες, η Booking.com τονίζει:
“Σκεφτείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι η βιτρίνα που δελεάζει τον περαστικό να μπει στο κατάστημα και να αγοράσει. Η σελίδα του καταλύματός σας λειτουργεί ακριβώς έτσι για τους πιθανούς επισκέπτες. Διηγείται την ιστορία σας, προβάλλει τα καλύτερα χαρακτηριστικά σας και τους πείθει ότι αξίζει να μείνουν εκεί”. Η πλατφόρμα υπογραμμίζει ότι οι επισκέπτες θυμούνται περισσότερο από τη σελίδα του καταλύματος τις φωτογραφίες.
Παράλληλα, συστήνει στους οικοδεσπότες να προβάλουν πληροφορίες σχετικά με τις παροχές τους και τις εμπειρίες στη γύρω περιοχή. Όσο πιο “καθαρές” είναι οι πληροφορίες, που καθιστούν ευχάριστη τη διαμονή του επισκέπτη, τόσο πιο εύκολο είναι να αποσπάσουν θετικές κριτικές, που θα αποφέρουν περισσότερες κρατήσεις,
Χρήση δεδομένων για τις ταξιδιωτικές τάσεις και την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών
Στο extranet και στην εφαρμογή Pulse της πλατφόρμας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν δεδομένα που θα τους βοηθήσουν να κατανοήσουν τι αναζητούν οι ταξιδιώτες. Με αυτά τα χρήσιμα δεδομένα μπορούν να προετοιμάσουν το κατάλυμά τους για τις τάσεις που θα εμφανιστούν στην περιοχή τους, ώστε αυτό να αποτελεί μία από τις δημοφιλέστερες επιλογές εκεί.
Υπό προϋποθέσεις, οι οικοδεσπότες μπορούν να δουν συγκεκριμένους τύπους δεδομένων ζήτησης για την αγορά, όπως το χρονικό διάστημα κρατήσεων-αφίξεων ή το ποσοστό αναζητήσεων από τη χώρα τους και το εξωτερικό και άλλα. Τα δεδομένα συγκεντρώνονται αναλύοντας τη δραστηριότητα των προηγούμενων 14 ημερών στην πλατφόρμα.
Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα αυτά, ο οικοδεσπότης μπορεί εύκολα να βελτιστοποιήσει τις προσφορές και τις πολιτικές του, ώστε το κατάλυμά του να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση.
Μερικά από τα δεδομένα στα οποία έχει πρόσβαση ο οικοδεσπότης είναι:
** Από πού προέρχονται οι πιθανοί επισκέπτες
** Ποιος έκανε κράτηση στο κατάλυμα (π.χ. ζευγάρι, οικογένεια, γκρουπ, μεμονωμένος ταξιδιώτης)
** Από ποια συσκευή έγινε αναζήτηση και κράτηση για το κατάλυμα
** Πόσο νωρίτερα κάνουν αναζήτηση οι επισκέπτες
** Ποιες πολιτικές ακύρωσης είναι πιο δημοφιλείς