• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της Βραχυχρόνιας Τουριστικής Μίσθωσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Γιατί το bnb κατάλυμά σας χρειάζεται ένα website

Γράφει η Γεωργία Γιαννοπούλου
Digital Marketing Expert
Social Trends

Ως διαχειριστής ακινήτου βραχυχρόνιας μίσθωσης – bnb – θα γνωρίζετε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί πλέον τον ακρογωνιαίο λίθο επιτυχίας της επιχείρησής σας.

Ο online σχεδιασμός και οι διαδικτυακές κρατήσεις ταξιδίων έχουν αλλάξει ριζικά το αύριο των τουριστικών καταλυμάτων. Και εάν το bnb κατάλυμά σας δε διαθέτει website, τότε λείπει ένα από τα βασικότερα στοιχεία του marketing της επιχείρησής σας.

Το κατάλυμά μου είναι καταχωρημένο στις πλατφόρμες AirBnb & Booking. Δεν είναι αρκετό;

Μια αποτελεσματική και πετυχημένη online στρατηγική έκθεσης του καταλύματός σας προϋποθέτει η προβολή του καταλύματος σας να διαμοιράζεται σε διαφορετικά κανάλια. Η καταχώριση στα third party booking websites, βοηθά στην αύξηση των πληροτήτων αλλά και των εσόδων ενός καταλύματος. Ωστόσο, η προβολή ενός καταλύματος μόνο μέσω των καταχωρίσεων στις πλατφόρμες, δημιουργεί περιορισμούς αλλά και αποκλειστική εξάρτηση από τις ίδιες τις πλατφόρμες.

Για να μπορέσει ένας διαχειριστής ακινήτου βραχυχρόνιας μίσθωσης να αναπτύξει το πελατολόγιό του, θα πρέπει να διαθέτει και δική του ιστοσελίδα.

Τα κέρδη της επιχείρησής σας από ένα ιδιόκτητο website

  1. Direct bookings

Image by Cristian Quezada from Pixabay

Είναι γεγονός ότι οι απευθείας κρατήσεις μπορούν να είναι πιο πολύτιμες από τις κρατήσεις third party booking websites. Οι άμεσες κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω του μικρού ιστοτόπου του καταλύματος σας, σας επιτρέπουν να απολαμβάνετε ένα υψηλότερο περιθώριο κέρδους, αφού δεν χρειάζεται να πληρώσετε προμήθεια σε τρίτο αντιπρόσωπο.

Επιπλέον, κάνετε μια άμεση σύνδεση με τον επισκέπτη και έχετε την ευκαιρία να διαχειριστείτε τη σχέση. Μέσω απευθείας κρατήσεων, έχετε περισσότερες πιθανότητες να διατηρήσετε τον πελάτη και να τον ενθαρρύνετε να κάνει κράτηση στο καταλυμά σας στο μέλλον.

  1. Εντυπωσιακές λειτουργίες – features – που δεν επιτρέπονται στα third party website όπως το Airbnb & Booking

Κάντε τον ιστοχώρο σας εντυπωσιακά ελκυστικό. Συμπεριλάβετε λειτουργίες όπως wide φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας, φωτογραφίες 3D, 360 Virtual Video Tour. Τα βίντεο έχουν αποδειχθεί ότι είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο πολυμέσων για την επικοινωνία με τους πελάτες. Σχεδιάστε τις σελίδες προορισμού για κάθε ένα από τα δωμάτια του bnb σας. Έτσι θα κάνετε τους επισκέπτες σας να επιτρέπετε στους επισκέπτες να εξερευνήσουν ουσιαστικά την ιδιοκτησία σας και να αποφασίσουν για το δωμάτιο που είναι πιο ελκυστικό για αυτούς.

  1. User Experience oriented booking engine

Δώστε στους επισκέπτες σας την ευκαιρία ν’ απολαύσουν μια φοβερή online διαδικασία κρατήσεων. Το σύστημα κράτησης είναι στοχευμένο σε 3 clicks booking Επιπρόσθετα τους προσφέρεται η μοναδική εμπειρία να περιηγούνται στον ιστότοπό σας και να αντιλαμβάνονται γρήγορα και εύκολα πότε είστε διαθέσιμοι για κράτηση.

  1. Εσείς ως Greek Host και η κουλτούρα σας

Η προσωπική σας αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες είναι συχνά μια πολύ σημαντική πτυχή της διαμονής ενός επισκέπτη. Έτσι, ακόμη και αν είστε κάπως επιφυλακτικός ως προς την προσωπική σας προβολή, αξίζει να συμπεριλάβετε λίγες πληροφορίες για το ποιος είστε, γιατί είστε παθιασμένος με το bnb σας και ποιο είναι το συνολικό ήθος σας. Είτε υπερηφανεύεστε για τα exciting travel experiences που προτείνετε, τη χρήση μόνο local ειδών υγιεινής με βάση το ελαιόλαδο, συμμετέχετε σε κοινοτικά προγράμματα ή προσφέρετε τη δυνατότητα στον επισκέπτη σας να συλλέξει για το γεύμα του βιολογικά είδη από τον κήπο σας, ενημερώστε τους καλεσμένους σας. Επίσης, αν έχετε κερδίσει βραβεία ή είστε μέλη τουριστικών ή κοινοτικών οργανώσεων, μη φοβάστε να αναφέρετε και αυτά. Ποιος είναι καλύτερος από εσάς για να διασφαλίσει ότι προσφέρετε ποιοτικές υπηρεσίες στο κατάλυμα σας;

  1. Χρηστικές πληροφορίες για local info και experiences

Μετατρέψτε τον ιστότοπό σας σε τοπικό ταξιδιωτικό πόρο. Εκτός από την προσφορά πληροφοριών για το bnb σας, συμπεριλάβετε επίσης πληροφορίες για την περιοχή, την τοπική γαστρονομία, τα αξιοθέατα και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες του τόπου σας.

  1. Διάδραση στα social media και Google My Business

Image by Gerd Altmann from Pixabay

Χρησιμοποιήστε τα social media για να προωθήσετε τον ιστότοπό σας και τη δυνατότητα ηλεκτρονικής κράτησης, χρησιμοποιήστε το feature location tag και διαδράστε με τους εν δυνάμει επισκέπτες σας μέσα από διάλογο στα σχόλια του Facebook & Instagram. Προσελκύστε νέους πελάτες με το προφίλ της επιχείρησής σας στη δωρεάν πλατφόρμα Google My Business και εμφανιστείτε ακριβώς τη στιγμή που χρήστες αναζητούν την επιχείρησή σας ή επιχειρήσεις όπως η δική σας.

Για περισσότερες πληροφορίες, Τ. 6983-199249, Social Trends

Previous ArticleNext Article