Εξαιρετικά χρήσιμα tips για τους οικοδεσπότες καταλυμάτων, καθώς εισήλθαμε στην υψηλή τουριστική σεζόν, προέκυψαν από την τηλεδιάσκεψη της Booking Holdings για τα αποτελέσματα πρώτου τριμήνου.
Οι βασικές διαπιστώσεις είναι:
** Το γεγονός ότι η χρονιά ξεκίνησε καλά, με υγιή ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο, είναι ενθαρρυντικό για την τρέχουσα υψηλή περίοδο.
** Υπάρχει σταθερή αύξηση των ταξιδιωτών που κάνουν κράτηση ξανά, χάρη στην πρόοδο με τα Ολοκληρωμένα ταξίδια και το πρόγραμμα επιβράβευσης Genius.
** Οι κρατήσεις μέσω εφαρμογών για κινητά ήταν 51% (αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με πέρυσι), γεγονός που συμβάλλει στην ενίσχυση της αφοσίωσης των ταξιδιωτών στην επωνυμία μας.
** Οι κρατήσεις για πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν στις πλατφόρμες μας αυξήθηκαν κατά 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω της αύξησης της προσφοράς πτήσεων από την Booking.com.
** Η πλατφόρμα είχε 7,4 εκατομμύρια εναλλακτικά καταλύματα παγκοσμίως, αύξηση περίπου 11% σε σχέση με πέρυσι.
Ιδού, λοιπόν, ποια είναι τα tips της Booking προς τα συνεργαζόμενα καταλύματα για να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτές τις τάσεις και για να αυξήσουν τις κρατήσεις τους αυτό το καλοκαίρι.
Η υγιής ανάπτυξη δείχνει ότι θα έχουμε μια πολλά υποσχόμενη υψηλή σεζόν
Η χρονιά ξεκίνησε δυνατά. Ο Glenn Fogel, Chief Executive της Booking Holdings, ανέφερε ότι κατά το πρώτο τρίμηνο υπήρξε αύξηση στις διανυκτερεύσεις κατά 9%, στα έσοδα κατά 17% και στα λειτουργικά έσοδα κατά 76% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Όλα αυτά ξεπέρασαν τις προηγούμενες προσδοκίες μας.
Η σταθερή αύξηση της ζήτησης για ταξίδια αναψυχής δείχνει μια ανοδική τάση που θα συνεχιστεί και στην υψηλή περίοδο.
Tip: Φροντίστε να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να γίνει η κατοικία διακοπών ή το κατάλυμά σας ελκυστικά για τους ταξιδιώτες, ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από κάθε ευκαιρία για περισσότερες κρατήσεις στη διάρκεια του καλοκαιριού.
Το γεγονός ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός πελατών που κάνουν ξανά κράτηση, δίνει την ευκαιρία να επιβραβεύσετε την αφοσίωσή τους
Το όραμά μας για τα Ολοκληρωμένα ταξίδια επιτρέπει μια καλύτερη εμπειρία κράτησης, παρέχοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση για όλες τις πτυχές του ταξιδιού τους, όπως καταλύματα, πτήσεις, διαδρομές και αξιοθέατα, σε μια και μόνο πλατφόρμα. Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι ταξιδιώτες θα επιλέξουν να κάνουν κράτηση απευθείας μαζί μας, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η αφοσίωση και να ενισχύονται σταδιακά οι κρατήσεις για συνεργάτες όπως εσείς.
Βλέπουμε ήδη ενθαρρυντικά σημάδια αυτού, με τις συναλλαγές που αφορούν κρατήσεις για πολλά προϊόντα της πλατφόρμας μας να αυξάνονται κατά λίγο περισσότερο από 50% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και να αντιπροσωπεύουν ένα υψηλό μονοψήφιο ποσοστό των συνολικών συναλλαγών κατά το πρώτο τρίμηνο. Υπάρχει επίσης ένας αυξανόμενο ποσοστό διανυκτερεύσεων, οι κρατήσεις για τις οποίες γίνονται απευθείας μέσω της πλατφόρμας μας.
Το Genius είναι ένα ισχυρό πρόγραμμα μάρκετινγκ που μπορεί να σας βοηθήσει να αξιοποιήσετε αυτήν την αυξημένη αφοσίωση. Το πρόγραμμα αυτό παίζει σημαντικό ρόλο και στα Ολοκληρωμένα ταξίδια, καθώς πλέον οι κρατήσεις για όλα τα προϊόντα που προσφέρονται στην πλατφόρμα υπολογίζονται στην πορεία για τα επίπεδα Genius. Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες προχωράνε στα Genius Επίπεδα 2 και 3, τα οποία απαιτούν 5 και 15 κρατήσεις, αντίστοιχα, σε μια περίοδο δύο ετών.
Tip: Αν δεν συμμετέχετε ήδη στο πρόγραμμα, έφτασε η στιγμή να ανακαλύψετε πώς να αξιοποιήσετε το πρόγραμμα Genius για να αυξήσετε τις κρατήσεις στο κατάλυμά σας.
Οι κρατήσεις για πτήσεις αυξάνονται
Σύμφωνα με την τηλεδιάσκεψη της Booking Holdings για τα κέρδη του 1ου τριμήνου 2024, οι πτήσεις αποτελούν το προϊόν με τις περισσότερες κρατήσεις, μετά τα καταλύματα, και αποτελούν πλέον σημαντικό κομμάτι πολλών ταξιδιών για τα οποία κάνουν κράτηση οι πελάτες μας. Τα αεροπορικά εισιτήρια αυξήθηκαν κατά 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και συνεχίζουμε να βλέπουμε έναν σημαντικό αριθμό νέων πελατών στην Booking.com μέσω του προϊόντος των πτήσεων.
Αυτό αποτελεί για εσάς μια εξαιρετική ευκαιρία να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες στο κατάλυμά σας. Όταν οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για πτήση στην πλατφόρμα της Booking.com, θα τους εμφανίζονται και επιλογές διαμονής για τον προορισμό τους.
Tip: Ενημερώστε την σελίδα σας με τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες και παροχές για να ξεχωρίζετε και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για περισσότερες κρατήσεις.
Οι κρατήσεις μέσω εφαρμογών για κινητά συνεχίζουν να αυξάνονται
Ένα άλλο ενθαρρυντικό στατιστικό στοιχείο από την τηλεδιάσκεψη για τα κέρδη του 1ου τριμήνου αφορά το μερίδιο κρατήσεων από τις εφαρμογές μας για κινητά. Καθώς το 51% των κρατήσεων πραγματοποιούνται μέσω των εφαρμογών μας (μια αύξηση κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι), αυτό συμβάλλει στην περαιτέρω ενίσχυση της αφοσίωσης στην επωνυμία μας και, ταυτόχρονα, στην προσέλκυση περισσότερων ταξιδιωτών στο κατάλυμά σας.
Μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτήν τη συνεχή αύξηση προσφέροντας αποκλειστική έκπτωση σε επισκέπτες που κάνουν κράτηση μέσω της εφαρμογής μας για κινητά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Travelport Digital και της Booking.com, αυτό θα μπορούσε να συμβάλλει στην αύξηση των κρατήσεών σας από κινητές συσκευές κατά 30%.
Tip: Προσφέρετε έκπτωση για κινητά ύψους 10% ή και μεγαλύτερη, για να εμφανίζεται ένα ειδικό σήμα δίπλα στο κατάλυμά σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και στη σελίδα του καταλύματός σας. Αυτό θα κάνει το κατάλυμά σας να ξεχωρίζει στους ταξιδιώτες που προτιμούν να κάνουν κράτηση μέσω της εφαρμογής.
Τα εναλλακτικά καταλύματα ξεπερνούν τα ξενοδοχεία όσον αφορά την ανάπτυξη
Ένα ακόμα στοιχείο που θα μπορεί να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των συνεργατών είναι ότι στο τέλος του πρώτου τριμήνου, οι καταχωρίσεις εναλλακτικών καταλυμάτων παγκοσμίως ήταν περίπου 7,4 εκατομμύρια, ποσοστό περίπου 11% υψηλότερο σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το πρώτο τρίμηνο σημειώθηκε αύξηση 13%, ποσοστό που ξεπερνά την ανάπτυξη της κύριας δραστηριότητάς μας, δηλαδή των ξενοδοχείων.
Καταβάλλουμε προσπάθειες να είμαστε ένας αξιόπιστος και πολύτιμος συνεργάτης για όλους τους τύπους καταλυμάτων στην πλατφόρμα μας, και πιστεύουμε ότι η βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της κερδοφορίας των μικρότερων συνεργατών μας θα συμβάλει στη μακροπρόθεσμη οικονομική ευεξία του κλάδου. Συνεχίζουμε να προσθέτουμε ολοένα και περισσότερες μικρές, ανεξάρτητες επιχειρήσεις στην πλατφόρμα μας, παρέχοντας περισσότερες επιλογές στους ταξιδιώτες.
Tip: Για να επωφεληθείτε πλήρως από αυτήν την αυξημένη ζήτηση για εναλλακτικά καταλύματα, δείτε τα στοιχεία από τις ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2024 και ανακαλύψτε πώς να προσελκύετε τη ζήτηση την υψηλή περίοδο. Μπορείτε επίσης να μάθετε πώς άλλοι ιδιοκτήτες κατοικιών διακοπών δημιουργούν αξέχαστες εμπειρίες που ωθούν τους επισκέπτες να επιστρέφουν στο κατάλυμα.