Η ζήτηση για βιώσιμα ταξίδια αυξάνεται κάθε χρόνο, όπως διαπίστωσε η Booking.com σε έρευνα που πραγματοποίησε το 2020.
Συγκεκριμένα:
- Το 82% των παγκόσμιων ταξιδιωτών χαρακτήρισε τα βιώσιμα ταξίδια ως σημαντικά για αυτούς.
- Το 70% δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση καταλύματος εάν γνωρίζουν ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον – ακόμη και αν δεν αναζητούσαν αρχικά ένα φιλικό προς το περιβάλλον κατάλυμα.
Ωστόσο η Booking.com σημειώνει ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για να βοηθήσουμε τους ταξιδιώτες να εκπληρώσουν αυτές τις φιλοδοξίες. Οι μισοί από τους ερωτηθέντες πιστεύουν ότι δεν υπάρχουν αρκετές βιώσιμες επιλογές ταξιδιού για αυτούς. Το 38% δεν ξέρει πώς ή πού να βρει τέτοιες επιλογές.
Στο πλαίσιο αυτό, η Booking.com δημιούργησε έναν οδηγό βιωσιμότητας προκειμένου να βοηθήσει τους συνεργάτες της να αναπτυχθούν με βιώσιμο τρόπο και να δημιουργήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες που προστατεύουν τους προορισμούς – και τις επιχειρήσεις τους – για το μέλλον.
Η παγκόσμια πλατφόρμα κρατήσεων συνεργάζεται με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Βιώσιμου Τουρισμού (GSTC) και άλλους εμπειρογνώμονες αειφορίας. Έτσι ανέπτυξε αυτόν τον οδηγό προκειμένου να καθοδηγήσει τους ιδιοκτήτες/διαχειριστές καταλυμάτων έτσι ώστε να κάνουν μια θετική αλλαγή στον κλάδο.
Η μείωση κατανάλωσης πλαστικών αλλά και η μείωση κατανάλωσης φυσικών πόρων, όπως το νερό, βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής. Η Booking.com καλεί τα καταλύματα να υιοθετήσουν πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον και τις τοπικές κοινωνίες και να τις προωθήσουν αντίστοιχα μέσα από τις καταχωρίσεις τους, συμβάλλοντας καθοριστικά σε ένα μέλλον με βιώσιμα ταξίδια.