Δυναμική ανάπτυξη κατέγραψε η βραχυχρόνια μίσθωση στην Κρήτη αυτό το καλοκαίρι, έναντι της θερινής περιόδου του 2023.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της KeyData:
** Η προσφορά καταλυμάτων στην Κρήτη το καλοκαίρι αυξήθηκε κατά 20,9% σε σύγκριση με το καλοκαίρι του 2023.
Ειδικότερα, κατά Νομό, η ποσοστιαία αύξηση ήταν (2024 vs 2023):
+16,6% στα Χανιά
+21% στο Ρέθυμνο
+33% στο Ηράκλειο
+18% στον Άγιο Νικόλαο
Συνολικά προστέθηκαν 29.000 καταχωρήσεις στην πλατφόρμα της Airbnb στην Κρήτη. Από αυτές, το 84% αφορά ολόκληρες μονάδες.
** Σε ό,τι αφορά τις πληρότητες, αυτές συνολικά διατηρήθηκαν κοντά στο 50% για όλη την Κρήτη το καλοκαίρι, με διακυμάνσεις ανάλογα τον μήνα.
Τις καλύτερες επιδόσεις είχαν τα Χανιά που σημείωσαν άνοδο 1,7% ενώ το Ρέθυμνο διατήρησε τις περυσινές πληρότητες. Ωστόσο το Ηράκλειο και ο Άγιος Νικόλαος εμφάνισαν μια οριακή μείωση της τάξης του 0,9%.
** H υψηλότερη Μέση Ημερήσια Τιμή (ADR) καταγράφηκε τον Αύγουστο.
Χαρακτηριστικά αυτόν τον μήνα η αύξηση, σε σχέση με τον μέσο όρο της τουριστικής περιόδου, είναι:
+18% στα Χανιά
+13% στο Ρέθυμνο
+11% Ηράκλειο
+16% Άγιος Νικόλαος
** Η μέση αύξηση εσόδων ανά διανυκτέρευση από τον Μάιο έως τον Ιούλιο σε σχέση με το 2023 είναι αρνητική. Μερικοί πιθανοί λόγοι, στους οποίους αποδίδεται αυτή η εξέλιξη, είναι:
Εποχικότητα: Η KeyData συνιστά στους οικοδεσπότες να ελέγχουν τις βασικές τιμές για να επωφεληθούν από την πληρότητα κατά τους μήνες χαμηλής ζήτησης.
Αύξηση του ανταγωνισμού: Περισσότερα ακίνητα στην αγορά ενδέχεται να επηρεάζουν την συνολική απόδοση των ακινήτων σε μια περιοχή.
Αιχμή τουριστικής περιόδου: Ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος αύξησαν τη ζήτηση και ανέβασαν το RevPAR (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο).
** Το 88% των κριτικών για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις στην Κρήτη είναι θετικές, υπογραμμίζοντας το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών και αντικατοπτρίζοντας την ποιότητα του κλάδου.
Η KeyData υπογραμμίζει ότι οι τάσεις της αγοράς αλλάζουν χρόνο με το χρόνο. Αυτό πρέπει να το προσέχουν οι οικοδεσπότες. Ενδεικτικά αναφέρει ότι η υψηλή περίοδος μπορεί να παραταθεί, μπορεί να υπάρχουν αιχμές στη ζήτηση σε άτυπες ημερομηνίες και ο τύπος του ταξιδιώτη μπορεί να αλλάξει. Τα ιστορικά δεδομένα δεν αρκούν πάντα για τη δημιουργία νέων στρατηγικών.
Ο ανταγωνισμός στην Κρήτη μεγαλώνει το καλοκαίρι
“Είναι σημαντικό να βελτιστοποιούμε στρατηγικές για να αυξήσουμε τα έσοδα και να παραμείνουμε ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές μας”, καταλήγει η KeyData, τονίζοντας ότι ο κάθε οικοδεσπότης πρέπει να αναλύει τα δεδομένα των επιδόσεων του καταλύματός του για να αξιολογεί την ποιότητα και την απόδοση των καταχωρίσεών του και να πετυχαίνει την υψηλότερη πληρότητα.
Για περισσότερα στοιχεία και στατιστικά αλλά και για χρήσιμες επαφές με τις πλατφόρμες Airbnb, Booking.com, Vrbo, και για γνωριμία με εργαλεία και λύσεις που θα σας βοηθήσουν να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας, κλείστε τώρα τη θέση σας στο ShortStay Crete Conference, που θα πραγματοποιηθεί στα Χανιά, στις 2 Νοεμβρίου. Δείτε εδώ το πρόγραμμα.
Παρέχεται ζωντανή μετάφραση στα ελληνικά για τις ομιλίες που θα γίνουν στα αγγλικά
Τελευταίες θέσεις!