Ένα πολύ ενδιαφέρον webinar πραγματοποιεί ο ΠΑΣΥΔΑ την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020 στις 17.00 το απόγευμα.
Το webinar έχει τίτλο “Commission Free Offline Bookings by Google – Διαδικασία & Tips”.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν το webinar μέσω της επίσημης πλατφόρμας του ΠΑΣΥΔΑ στη διεύθυνση: https://join.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συνδεθείτε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020 στις 17.00 το απόγευμα και να το παρακολουθήσετε εντελώς δωρεάν από το laptop ή το κινητό σας.
Μετά το πέρας της παρουσίασης θα απαντηθούν ερωτήσεις και απορίες.
Περιγραφή του webinar της ΠΑΣΥΔΑ
Εκτός από τις online πλατφόρμες (Airbnb, Booking, HomeAway, Expedia, etc) υπάρχει και ο offline τρόπος κρατήσεων.
Οι κρατήσεις που γίνονται με αυτό τον τρόπο δεν καταχωρούνται στο Μητρώο Βραχυχρόνιας Διαμονής αλλά στο Taxis όπως κάναμε πριν την υποχρέωση του Μητρώου. Offline κρατήσεις μπορούμε να έχουμε με πολλούς τρόπους όπως διαφήμιση με αγγελία, από στόμα σε στόμα, μέσω συστάσεων, κ.λπ. Ο περισσότερο ενδεδειγμένος τρόπος, ο οποίος είναι και ο περισσότερο επαγγελματικός είναι η καταχώρηση του ακινήτου στο Google, μέσω του Google Maps & Google My Business.
Έτσι θα δώσουμε τη δυνατότητα, σε όσους αναζητούν ακίνητο για κράτηση στην περιοχή μας, να μας βρίσκουν εύκολα και να επικοινωνούν απ’ ευθείας μαζί μας.
Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε στη διάθεσή μας πολλά δωρεάν επαγγελματικά εργαλεία, όπως ένα δικό μας website που εκεί θα έχουμε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας με τους μελλοντικούς πελάτες μας αλλά και τη δυνατότητα να προσθέσουμε όσες σελίδες θέλουμε με υπηρεσίες, προσφορές κ.ά.
Η διαδικασία για να καταχωρήσουμε το ακίνητό μας στο Google μπορεί να φαίνεται δύσκολη αλλά είναι πολύ απλή. Γίνεται με απλά βήματα που θα μάθουμε στο webinar. Αφού ολοκληρώσουμε την καταχώρηση του ακινήτου μας στο Google θα δούμε και πώς μπορούμε στη συνέχεια να δημιουργούμε όσες διαφημίσεις θέλουμε και όποτε επιθυμούμε μια επιπλέον προώθηση για να καλύψουμε ενδεχομένως κάποια κενά στο ημερολόγιό μας.
Οι διαφημίσεις στο Google μας δίνουν τη δυνατότητα να ελέγχουμε την πλήρη στόχευση των δυνητικών πελατών μας (περιοχή εμφάνισης, πόλη, κράτος, επάγγελμα, ενδιαφερόντων, κ.λπ.) αλλά και το ημερήσιο budget μας.
Όλα αυτά θα μας βοηθήσουν να έχουμε κρατήσεις εκτός πλατφόρμας. Κάτι που σημαίνει ότι δεν θα οφείλουμε καμία προμήθεια. Αλλά και κυρίως ο πελάτης μας θα γλιτώσει και εκείνος την υψηλή προμήθεια που θα του χρέωναν οι πλατφόρμες. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που όλο και περισσότεροι αναζητούν καταλύματα μέσα από το Google.