Με οδηγό τα social media επιλεγεί τον προορισμό για τις διακοπές του ένα μεγάλο ποσοστό των ταξιδιωτών που προέρχονται από την Γερμανία, όπως προκύπτει από έρευνα της πλατφόρμας Opodo.
Συγκεκριμένα, τα social media αποτελούν αποφασιστικό παράγοντα στην επιλογή προορισμού για το 32% των Γερμανών. Όμως, η έρευνα έδειξε ότι το 52% των ηλικιών 18-24 έχουν ήδη ανακαλύψει ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσα από τα social media και έχουν κάνει ονειρικές διακοπές εκεί. Αντίθετα, μόλις το 12% των άνω των 65 επηρεάζονται από ελκυστικές φωτογραφίες και βίντεο στο Instagram, στο TikTok κλπ.
Εντωμεταξύ το 24% των Γερμανών ταξιδιωτών επιδιώκουν να κοινοποιούν τις καλύτερες στιγμές του ταξιδιού τους στο διαδίκτυο, ώστε να «κλειδώσουν» στο χρόνο τις θετικές αναμνήσεις τους ενώ το 38% δημοσιεύουν από τις διακοπές τους προκειμένου να διατηρήσουν στον χρόνο τις ευχάριστες ταξιδιωτικές αναμνήσεις, και το 16% για να εμπνεύσει τους ακολούθους του/της να ανακαλύψουν νέα και εντυπωσιακά μέρη.
Εκείνοι που κρατούν τις στιγμές τους προσωπικες είναι το 23% που επιλέγει να μην δημοσιεύει φωτογραφίες από τις διακοπές εν;v το 5% το κάνει επειδή δεν θέλει οι ακόλουθοι στα social media να πιστέψουν ότι η ζωή τους είναι εξαιρετική.
Για να μη χαρακτηριστούν γκρινιάρηδες το 32% -ακόμα και όταν όντως οι διακοπές έχουν προβλήματα,- δεν αναφέρουν κάτι στα social ενώ το 35% δεν τα αναφέρει γιατί δεν θέλει να χαλάσει τη διάθεση των άλλων.
Τα στατιστικά στοιχεία βασίζονται σε έρευνα που διενήργησε η OnePoll από τις 5 έως τις 16 Απριλίου 2024 σε 9.000 καταναλωτές παγκοσμίως, ανάμεσα στους οποίους ήταν 1.000 Γερμανοί που έκαναν διακοπές στο εξωτερικό την τελευταία πενταετία.