Κοιτάζοντας τα ζώδια και τα social media οι Γερμανοί αποφασίζουν αν είναι η κατάλληλη στιγμή για διακοπές και ποιος θα είναι ο προορισμός τους.
Αυτό προκύπτει από έρευνα της TUI όπου σχεδόν 7 στους 10 Γερμανούς εμπνέονται για τα ταξίδια τους από πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok.
Επίσης σύμφωνα με την έρευνα, το 21,2% των ερωτηθέντων προτιμούν να χρησιμοποιούν το YouTube για ταξιδιωτικές ιδέες.
Κοιτώντας τα άστρα
Από την ίδια έρευνα προκύπτει ότι το ένα τέταρτο των Γερμανών εξετάζουν την αστρολογία όταν σχεδιάζουν ταξίδια. Μια έρευνα διαπίστωσε ότι το 29% των ατόμων ηλικίας 18 έως 44 ετών συμβουλεύονται τα ζώδιά τους πριν ταξιδέψουν.
Οικογενειακές αλλά και μεμονωμένες διακοπές
Οι περισσότεροι Γερμανοί (71,1%) προτιμούν να ταξιδεύουν με την οικογένειά τους. Το 17,8% πραγματοποιούν διακοπές μαζί με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.
Το 17,2 % των Γερμανών ταξιδεύουν μόνοι με τα μεμονωμένα ταξίδια να αυξάνονται. Οι περισσότεροι μεμονωμένοι ταξιδιώτες προτιμούν να επισκέπτονται την Ευρώπη (42%), να εξερευνούν τη Γερμανία (19,5%) ή να ταξιδεύουν στην Ασία (10,5%). Βασική προτεραιότητα για το ένα τρίτο των ερωτηθέντων είναι η ασφάλεια όταν ταξιδεύουν μόνοι.
Πού ταξιδεύουν οι Γερμανοί
Σχεδόν το ένα τέταρτο των Γερμανών ταξιδιωτών σχεδιάζει διακοπές στη Γερμανία. Η πιο έντονη επιθυμία για διακοπές εντός της χώρας είναι μεταξύ όσων ζουν στην περιοχή από το Βραδεμβούργο, τη Σαξονία-Άνχαλτ και τη Θουριγγία. Οι πιο δημοφιλείς εγχώριοι προορισμοί είναι η Βαλτική Θάλασσα (40,1%), η Βόρεια Θάλασσα (35,2 τοις εκατό) και η λίμνη της Κωνσταντίας (21,8%).
Οι ΗΠΑ είναι από τις πρώτες επιλογές στα ταξίδια αναψυχής, αυξάνοντας τη δημοτικότητά τους στη Γερμανία.