• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της Βραχυχρόνιας Τουριστικής Μίσθωσης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ITB: Εικονική και Αυξημένη Πραγματικότητα στην υπηρεσία του τουρισμού

Εικονική πραγματικότητα αντί για ταξιδιωτικό φυλλάδιο. Οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία του τουρισμού. Με την Εικονική (VR) και την Αυξημένη Πραγματικότητα (AR), οι επισκέπτες αποκτούν μια σχεδόν ζωντανή άποψη του προορισμού, πριν ακόμα φτάσουν. Με τα γυαλιά VR μπορούν να κάνουν μια εικονική περιήγηση σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου, να απολαύσουν εικόνες 360 μοιρών περπατώντας στην πόλη ή να κάνουν μια computer-animated περιήγηση σε κρουαζιερόπλοιο.

Η ITB Berlin παρουσιάζει για πρώτη φορά το νέο εργαστήριο εικονικής πραγματικότητας (αίθουσα 10.2, Stand 108). Οι ειδικοί θα παρουσιάσουν τις νέες τεχνολογίες και τη σημασία τους για την τόνωση των πωλήσεων του τουρισμού. Οι καθημερινές κληρώσεις θα δώσουν την ευκαιρία στους επαγγελματίες επισκέπτες να κερδίσουν ένα σετ γυαλιών Oculus VR.

Οι εμπειρίες “έξυπνου” τουρισμού ως εργαλείο μάρκετινγκ 

Τετάρτη 6 Μαρτίου

Από τις 11 έως τις 11.30, ο Robert Eysoldt, creative consultant της Zerooverhead Consulting, θα κάνει μια εισαγωγή με παραδείγματα προορισμών που χρησιμοποιούν VR. Στη συνέχεια, στις 11.30, ο project manager Dr. Mandy Tom Dieck και ο founder/director Dr. Timothy Jung του Creative AR & VR Hub στο Manchester Metropolitan University θα συζητήσουν τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που παρουσιάζονται από την VR και την AR.

Στη 1.30 μ.μ. ο Adrian Kalcic του Jump θα μιλήσει για το πώς οι tour operators μπορούν να επωφεληθούν από το VR. Στις 2 μ.μ. στη διάλεξή του για την «walk-in movie», ο Frank Govaere, επικεφαλής της VFX, UFA GmbH, θα παρουσιάσει την ανάπτυξη του Volumetric Video ως τεχνολογία πίσω από τα VR και AR.

Πέμπτη 7 Μαρτίου

Στις 10.30, ο Michael Faber του Tourismuszukunft θα δώσει πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις της VR στον ταξιδιωτικό κλάδο. Στη συνέχεια, στις 11 π.μ., ο καθηγητής Dr. Cornelia Zanger, πρόεδρος Marketing and Commercial Business Studies στο TU Chemnitz, και ο David Ruetz, επικεφαλής της ITB Berlin, θα συζητήσουν την «Ψηφιοποίηση σε εμπορικές εκθέσεις και εκδηλώσεις με ιδιαίτερη έμφαση στην AR και VR».

Στις 11.30 η Anne Beuttenmüller, επικεφαλής Marketing EMEA, της Niantic Inc., θα παρουσιάσει πώς οι Ingress Agents και το Pokémon GO Trainer μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την τουριστική βιομηχανία.

Στις 2 μ.μ. Ο Johannes Berdin, Διευθύνων Σύμβουλος της Urban Timetravel S.A, Urban Time Travel και Guy Breden, διευθυντής έργου της VR-Timetravel Luxembourg, θα παρουσιάσουν πώς η πόλη του Λουξεμβούργου έχει ενσωματώσει VR και AR στην έννοια Smart City.

Στις 2.30 μ.μ. ο καθηγητής Dr. Ulrich Wünsch, σύμβουλος, πρώην ιδρυτής και πρόεδρος/πρύτανης του Berlin hdpk, Congruens GmbH, θα μιλήσει για την “Καταβύθιση σε ένα εικονικό περιβάλλον». Ο Wünsch θα εξηγήσει τη μη τεχνολογική πλευρά της καταβύθισης και γιατί τα μυαλά μας θέλουν να διασκεδάσουν.

Παρασκευή 8 Μαρτίου

Στις 11.30 ξεκινά η διάλεξη του Sebastian Plesch, ερευνητικού συνεργάτη του Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin. Ο Plesch θα παρουσιάσει τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία VR/AR και τις πιθανές χρήσεις της στην τουριστική βιομηχανία.

Στις 2.30 μ.μ., έχοντας το Beethoven VR ως παράδειγμα προώθησης του τουρισμού στη Γερμανία, ο Thomas Bedenk, διευθυντής του Immersive Media στο Agentur für Digitale Transformation Exozet, θα μιλήσει για το μάρκετινγκ προορισμού μέσω VR. Ολοκληρώνοντας την εκδήλωση στις 2.30 μ.μ. ο Andreas Weigel, Διευθύνων Σύμβουλος της digitalnetmedia, θα παρουσιάσει ένα case study εικονικής πραγματικότητας στη βιομηχανία της κρουαζιέρας.

Λεπτομέρειες του προγράμματος μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση http://www.itb-berlin.com/ITBBerlin/DestinationsSegments/VirtualReality/.

Οι εμπορικοί επισκέπτες και το κοινό παίζουν Pokémon

Η αμερικανική εταιρεία Niantic, εφευρέτης του smartphone παιχνιδιού Pokémon Go, ενεργοποίησε ειδικά για την ITB Berlin ένα παιχνίδι Pokémon In. Οι επισκέπτες του World’s Leading Travel Trade Show μπορούν να κυνηγήσουν τα μικρά τέρατα, ζωντανά στους εκθεσιακούς χώρους του Βερολίνου, και να μάθουν πώς μπορεί να ενσωματωθεί το εικονικό περιεχόμενο στον πραγματικό κόσμο. Πολλά από τα PokéStops θα περιλαμβάνουν το σχεδιασμό της ITB Berlin. Από τις 6 Μαρτίου, οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν 50% έκπτωση για μέχρι δύο εισιτήρια εισόδου στην ITB Berlin την Κυριακή 10 Μαρτίου.

Previous ArticleNext Article

Για να μαθαίνετε

καθημερινά

 τα νέα της αγοράς !