Κι όμως οι «κενές νύχτες» μπορούν να αποτελέσουν μια καλή ευκαιρία να αυξήσετε τα έσοδά σας, αν τις αξιοποιήσετε σωστά.
Οι κενές νύχτες, ή «gap nights», είναι οι περίοδοι μεταξύ των κρατήσεων όταν ένα κατάλυμα παραμένει άδειο, αντιπροσωπεύοντας χαμένες ευκαιρίες για δημιουργία εσόδων.
Αν όμως δώσετε τη δυνατότητα στους επισκέπτες σας να έρθουν στο κατάλυμά σας νωρίτερα ή να παρατείνουν τη διαμονή τους, τα κενά «κλείνουν», δημιουργώντας επιπλέον έσοδα. Και αυτή είναι μια πρακτική που πραγματικά αποδίδει.
Αυτό δείχνει έρευνα που πραγματοποίησε η Breezeway, η πλατφόρμα διαχείρισης των λειτουργιών (operations) καταλυμάτων και της εμπειρίας των επισκεπτών. Η Breezeway αναφέρει ότι με την έξυπνη λειτουργία «Gap Night Messaging», οι διαχειριστές ακινήτων καταφέρνουν να κλείνουν κατά μέσο όρο σχεδόν μία επιπλέον εβδομάδα (6,6 κενές νύχτες) ανά μήνα. Αυτή η στρατηγική χρήση της τεχνολογίας μεταφράζεται σε επιπλέον έσοδα ύψους $3.682,43 ανά μήνα.
Η αυτοματοποιημένη λειτουργία μηνυμάτων αναγνωρίζει τις κενές νύχτες και προσφέρει αυτόματα στους επισκέπτες τη δυνατότητα να φτάσουν νωρίτερα ή να παρατείνουν τη διαμονή τους.
Η AI στην υπηρεσία των hosts
Δεν είναι μόνο η Breezeway που προσφέρει αυτή τη δυνατότητα στους οικοδεσπότες να αυξήσουν τα έσοδά τους.
Μια σειρά από εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, που ενσωματώνονται στο PMS του οικοδεσπότη, «διαβάζουν» το ημερολόγιο κρατήσεων του ακινήτου αλλά και το πρόγραμμα καθαρισμού του, αναγνωρίζουν τις κενές νύχτες και προτείνουν τακτικές upselling. Από early check-in ή late check-out μέχρι πρόσθετες υπηρεσίες, η χρήση εργαλείων AI συμβάλει στην αύξηση των εσόδων.
Τέτοια εργαλεία προσφέρουν εφαρμογές όπως η Host AI, η Botel, η Besty, και άλλες.
Αποσκευές επισκεπτών: Το πρόβλημα φύλαξης πριν το check-in ή μετά το check-out
Ακόμα όμως κι αν είστε ένας διαχειριστής ενός ή δύο καταλυμάτων και δεν είστε εξοικειωμένος με τη χρήση τέτοιων λογισμικών, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς μπορείτε να πετύχετε αύξηση των εσόδων σας, ακόμα κι αν το ημερολόγιό σας έχει κενές νύχτες. Προσφέρετε στους επισκέπτες σας επιλογές να παρατείνουν τη διαμονή τους, έναντι αντίτιμου φυσικά. Συνεργαστείτε με τοπικές επιχειρήσεις, τις οποίες μπορείτε να συστήσετε στους επισκέπτες για να βελτιώσετε την εμπειρία τους, λαμβάνοντας με τη σειρά σας μια προμήθεια. Πρόκειται για μια win-win κατάσταση!