Η πλατφόρμα καταλυμάτων διακοπών HomeToGo ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την GetYourGuide, την παγκόσμια διαδικτυακή αγορά για ταξιδιωτικές εμπειρίες. Στόχος τους, να προσφέρουν στους ταξιδιώτες απρόσκοπτα πρόσβαση σε εμπειρίες ως μέρος της ενοικίασης εναλλακτικού καταλύματος.
Οι εμπειρίες GetYourGuide έχουν πλέον ενσωματωθεί στις πληροφορίες της κράτησης για τους χρήστες της HomeToGo σε όλες τις αγορές.
Στη σελίδα λεπτομερειών κράτησης και στο email που ακολουθεί μετά την κράτηση μέσω της HomeToGo, οι ταξιδιώτες βλέπουν τώρα μια επιλογή από τα κορυφαία αξιοθέατα, περιηγήσεις και δραστηριότητες στον προορισμό.
Αυτό το νέο στοιχείο δίνει τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν τις εμπειρίες που προσφέρει το GetYourGuide’s χωρίς κόπο, απλοποιώντας περαιτέρω τη διαδικασία προγραμματισμού του ταξιδιού.
Η πλατφόρμα HomeToGo, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης, ιδρύθηκε το 2014, συγκεντρώνοντας σε ένα σημείο τις καταχωρήσεις εναλλακτικών καταλυμάτων που προσφέρουν εκατοντάδες προμηθευτές σε όλο τον κόσμο. Για τους διαχειριστές ακινήτων, αυτή η συνεργασία ενισχύει την αξία των υπηρεσιών τους, προσφέροντας στους ταξιδιώτες εύκολη πρόσβαση σε τοπικές εμπειρίες.
Η GetYourGuide είναι το κορυφαίο marketplace για εμπειρίες διακοπών. Προσφέρει περισσότερες από 118.000 δραστηριότητες από περισσότερους από 18.000 δημιουργούς εμπειριών. Από τη δημιουργία του, ταξιδιώτες από περισσότερες από 150 χώρες έχουν κάνει κράτηση για πάνω από 120 εκατομμύρια εκδρομές, δραστηριότητες και εισιτήρια για αξιοθέατα μέσω του GetYourGuide.
Με τη συνεργασία των δύο μεγάλων πλατφορμών, ενισχύονται οι κρατήσεις και η ικανοποίηση των πελατών. Θα ήταν ενδιαφέρον πάντως να δούμε αν προκριθεί κάποια στιγμή η επιλογή να λαμβάνουν κάποιο fee οι διαχειριστές ακινήτων για τις δραστηριότητες που αγοράζονται από την GetYourGuide, μέσω της HomeToGo. Ίσως αυτό να ενδυνάμωνε ακόμα περισσότερο τη συνεργασία μεταξύ των δύο. Και σίγουρα θα αποτελούσε ένα επιπλέον έσοδο για τους property managers.
Ένα ακόμα χρήσιμο στοιχείο θα ήταν η παροχή δεδομένων προς τους property managers σχετικά με τις προτιμήσεις των επισκεπτών τους. Κάτι που θα τους επέτρεπε να παρέχουν πιο στοχευμένες και προσωποποιημένες εμπειρίες.