Συνεχίζει τις κινήσεις επέκτασης η εταιρεία ταξιδιωτικής τεχνολογίας BookingPal. Μόλις πριν από μερικές ημέρες ανακοίνωσε συνεργασία με την ελβετική εταιρεία διαχείρισης ακινήτων Smiling House Luxury. Στόχος είναι η επέκταση των υπερπολυτελών καναλιών που διατίθενται στους διαχειριστές ακινήτων μέσω του API σύνδεσης καναλιών της BookingPal.
Με μια άμεση σύνδεση μεταξύ των δύο εταιρειών, οι διαχειριστές ακινήτων θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν αυξημένη έκθεση στους επισκέπτες που κάνουν κράτηση για τέτοιες εξοχικές κατοικίες.
Ο ιστότοπος του Smiling House είναι μια πλατφόρμα που λειτουργεί αποκλειστικά με αιτήματα για κρατήσεις, χωρίς δυνατότητα απευθείας κρατήσεων. Η ομάδα ελέγχου ακινήτων και ο ίδιος ο διαχειριστής του καταλύματος έχουν την ευκαιρία να εξετάσουν ένα αίτημα κράτησης για να καθορίσουν εάν το κατάλυμα ταιριάζει με τον επισκέπτη.
Ο ιδρυτής και επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ του Smiling House, Moriya Rockman, δήλωσε:
«Στο Smiling House, προσφέρουμε ένα ανώτερο προϊόν φιλοξενίας με ισχυρή επικοινωνία. Οι προσδοκίες τόσο των επισκεπτών όσο και των διαχειριστών είναι ότι κάθε κράτηση είναι ιδανική για τα δύο μέρη. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θεωρεί τον εαυτό της επέκταση της επιχείρησης του διαχειριστή ακινήτων. Αντιμετωπίζει κάθε κράτηση με εξαιρετική φροντίδα».
Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της BookingPal, Alex Aydin, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσθέσουμε το Smiling House στις πολυτελείς μας προσφορές. Η ομάδα του Smiling House ενσαρκώνει την επιστροφή στην εξυπηρέτηση πελατών υψηλής ποιότητας και την ποιοτική εκπροσώπηση σπιτιών των εταιρειών διαχείρισης ακινήτων».
Το Smiling House διαθέτει περισσότερα από 3.400 πολυτελή ακίνητα σε 90 προορισμούς. Σκοπεύει να χρησιμοποιήσει το API σύνδεσης καναλιού της BookingPal για να επεκτείνει τη συλλογή του και με άλλες εταιρείες διαχείρισης.
Στις φετινές κινήσεις επέκτασης της BookingPal προστίθεται και η συνεργασία με την εταιρεία προγραμματισμού διακοπών Ski.com με έδρα το χιονοδρομικό κέντρο του Άσπεν.