Στην πλατφόρμα Atlas Obscura που ειδικεύεται σε ταξίδια και εξερευνήσεις επενδύει 20 εκατομμύρια δολάρια η Airbnb. H πλατφόρμα βραχυχρόνιων μισθώσεων διευρύνει το κοινό στο οποίο απευθύνεται, επιλέγοντας να συνεργαστεί με αυτόν τον ιστότοπο.
Πρόκειται για μία πλατφόρμα από το 2009, η οποία προσφέρει εμπειρίες και ταξίδια πέρα από τα συνηθισμένα. Σε αυτή οι ταξιδιώτες μπορούν να γνωρίσουν μέρη που δεν έχουν ξαναδεί όπως και νέες πρωτόγνωρες εμπειρίες. Η φωτογράφηση των σκορπιών τη νύχτα στην έρημο της Καλιφόρνιας, η εξερεύνηση εγκαταλελειμμένων υπόγειων χώρων στο Βερολίνο είναι μερικά από αυτά. Η Atlas Obscura έχει εστιάσει γύρω από ασυνήθιστες εμπειρίες και περίεργα μέρη. Από μικρές ομαδικές εκδρομές στην Απαγορευμένη Ζώνη του Τσερνομπίλ μέχρι τοπικές εμπειρίες όπως το “μαγείρεμα με έντομα στο Λος Άντζελες”. Ο δικτυακός τόπος προσέλκυσε 4,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες τον Ιούλιο, δηλαδή 17% .
Η Airbnb βλέποντας όλο και περισσότερους ταξιδιώτες να ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους εμπειρίες στράφηκε στην Atlas Obscura.
“Με την Atlas Obscura που ειδικεύεται σε ασυνήθιστους ταξιδιωτικούς προορισμούς, αυτή η σχέση συνεχίζει να βασίζεται στην πρόθεσή μας να προσφέρουμε κάτι πιο αυθεντικό και λιγότερο μαζικής παραγωγής”.
Η εταιρεία αναφέρει ότι τα ταξίδια και οι εμπειρίες της περιλαμβάνουν πάνω από το ήμισυ των δραστηριοτήτων της και η επένδυση θα διευκολύνει στην επέκταση των προσφορών της στους τομείς αυτούς.
Τι κερδίζει η Airbnb
Η συνεργασία αυτή είναι άλλη μια πηγή κέρδους για τη δημοφιλή πλατφόρμα. Η πίεση για την επίτευξη αυτού του στόχου έχει εντατικοποιηθεί ενόψει των παγκόσμιων πιέσεων για ρύθμιση της αγοράς bnb. Πέρυσι, η κατηγορία της Airbnb “Experiences” ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο κρατήσεις. Tο 2016, πρόσφερε 500 εμπειρίες σε 12 πόλεις. Σήμερα, ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί σε 40.000 σε περισσότερες από 1.000 πόλεις.
Το ποσά που δαπανώνται από ταξιδιώτες αυξήθηκαν μεταξύ του 2014 με 2018. Συγκεκριμένα, το ποσό αυξήθηκε κατά 21%, στα 159 δισεκατομμύρια δολάρια σε περιηγήσεις, αξιοθέατα, εκδηλώσεις και δραστηριότητες. Το 2018 το 67% περισσότεροι ταξιδιώτες σε σχέση με το 2017 επέλεξαν να κλείσουν υπαίθριες δραστηριότητες. Ανάμεσα σε αυτές, καταδύσεις, bungee jumping ή πεζοπορία σε παγετώνες. Μαθήματα μαγειρικής και ζωγραφικής σημείωσαν άνοδο 61%, ενώ οι εμπειρίες για φαγητό, κρασί και νυχτερινή ζωή αυξήθηκαν κατά 45%.
Με την επένδυση, η Atlas Obscura σχεδιάζει να επεκτείνει αυτές τις προσφορές.