Το στίγμα της επιχειρηματικής μετεξέλιξης της Airbnb έδωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλός της, Brian Chesky, κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Φόρουμ Skift 2024 στη Νέα Υόρκη.
Σε συνέντευξή του στον επικεφαλής της αμερικανής ιστοσελίδας Skift, ο Brian Chesky είπε ότι η πλατφόρμα σχεδιάζει να επεκταθεί πέρα από τις βραχυχρόνιες μισθώσεις – ακόμη και από τον κλάδο των ταξιδιών.
«Γιατί η Airbnb να προσφέρει απλώς σπίτια; Γιατί δεν μπορούμε να προσφέρουμε σημαντικά περισσότερα πράγματα; Και αυτό είναι το μέλλον αυτής της εταιρείας. Θα πάρουμε το μοντέλο Airbnb και θα το φέρουμε σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες», είπε ο Brian Chesky στον CEO του Skift, Rafat Ali.
Για να φτάσει εκεί, η εταιρεία στοχεύει να λανσάρει με συνέπεια νέους επιχειρηματικούς τομείς.
«Προβλέπω, κάθε χρόνο, να λανσάρουμε δύο με τρία πράγματα που θα μπορούσαν τελικά να αποφέρουν ένα δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως σε έσοδα», τόνισε ο CEO της Airbnb, προσσθέτοντας: «Αυτό δεν σημαίνει ότι όλα θα είναι επιτυχημένα, αλλά τώρα είναι η ώρα να επεκταθούμε… Μπαίνουμε σε μια νέα φάση της εταιρείας», είπε ο Chesky.
Μια εικόνα των αλλαγών θα έχουμε στις δύο ετήσιες εκδόσεις προϊόντων, που ανακοινώνει η εταιρεία.
Οι προαναγγελίες του Chesky για τις νέες εκδόσεις της Airbnb
Η χειμερινή έκδοση, που έρχεται αυτόν τον μήνα, τον Οκτώβριο, θα επικεντρωθεί σε μια νέα επιχείρηση αντιστοίχισης οικοδεσποτών με διαχειριστές ακινήτων. Η καλοκαιρινή έκδοση, τον Μάιο του 2025, θα επικεντρωθεί στην επέκταση των δραστηριοτήτων του Experiences και σε «πολλά» άλλα πράγματα.
Μια από τις μελλοντικές δραστηριότητες θα είναι οι μακροπρόθεσμες διαμονές. Όπως είπε ο Chesky περίπου το 17% των διαμονών είναι 30 ημέρες ή περισσότερες. “Νομίζω ότι είναι μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης για την Airbnb η διαμονή 30 έως 90 ημερών, κάτι που δεν νομίζω ότι μπορούν να πράξουν διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία”.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, η επέκταση δραστηριοτήτων θα ξεκινήσει από τα ταξίδια και θα συνεχισθεί σε άλλους επιχειρηματικούς τομείς.
Ως προς τις Εμπειρίες, η Airbnb θα εστιασθεί στις αυθεντικές τοπικές εμπειρίες. Στη Ρώμη, για παράδειγμα, είπε ο Chesky, υπάρχει ένα χειροποίητο ζυμαρικό με την εμπειρία της γιαγιάς. Τέτοιες εμπειρίες θέλουμε να προφέρουμε και τα Μουσεία του Βατικανού και η Καπέλα Σιξτίνα με τη Βασιλική που μπορεί ο καθένας να κάνει κράτηση στο GetYourGuide.
«Πιστεύω ότι θα έχουμε ένα μοναδικό προϊόν. Θα είναι πιο τοπικό, λίγο πιο αυθεντικό από αυτό που θα μπορούσατε να θεωρήσετε δραστηριότητες μαζικού τουρισμού. Αλλά οπωσδήποτε θα εξυπηρετήσουμε τους ανθρώπους που θέλουν να δουν τα εμβληματικά ορόσημα».