Τις ταξιδιωτικές τάσεις που πρόκειται να επικρατήσουν το 2021 αλλά και αυτές που θα διατηρηθούν και μετά την πανδημία καταγράφει η Vrbo.
Η θυγατρική του Ομίλου Expedia συνηθίζει να αναλύει τις ταξιδιωτικές τάσεις. Σημειώνει πάντως ότι φέτος η χρήση της ίδιας μεθοδολογία θα ήταν ανόητη. Έτσι, εκτός από την ανάλυση δεδομένων από τη δική της παγκόσμια αγορά ενοικίασης vacation rentals, η Vrbo κάλεσε τους οικογενειακούς ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν σε μια πρώτη έρευνα καταναλωτών για να ανακαλύψουν τι να περιμένουμε για τα οικογενειακά ταξίδια το 2021.
Η φετινή έκθεση λοιπόν αποκαλύπτει τις πανδημικές τάσεις στον τουρισμό που πιθανότατα θα παραμείνουν. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται και η οδήγηση στους ταξιδιωτικούς προορισμούς έναντι της αεροπορικής μετάβασης.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε αμερικανούς (το βασικό κοινό της Vrbo) ωστόσο οι τάσεις αυτές καταγράφονται και σε άλλες εθνικότητες.
Ταξιδιωτικές τάσεις 2021 από τη Vrbo
Το ταξίδι επιβραδύνθηκε, αλλά ο προγραμματισμός ταξιδιού όχι
Παρόλο που οι περισσότερες οικογένειες έπρεπε να ακυρώσουν ένα ταξίδι λόγω του COVID-19 φέτος, το ταξίδι εξακολουθεί να είναι στο μυαλό τους και οι οικογένειες κάνουν σχέδια για το 2021.
- Το 82% των οικογενειών έχουν ήδη ταξιδιωτικά σχέδια για το 2021.
- Οι χρήστες της Vrbo δημιούργησαν 15,7 εκατ. Trip Boards την περασμένη άνοιξη και καλοκαίρι.
- Το 22% των ταξιδιωτών είπε ότι οι διακοπές θα βελτιώσουν την ψυχική υγεία και θα λειτουργήσουν ως αυτό-φροντίδα.
Οι πανδημικές ταξιδιωτικές συνήθειες μπορεί να είναι δύσκολο να σπάσουν
Μερικές ταξιδιωτικές συνήθειες πανδημικής εποχής δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης. Όπως τα οδικά ταξίδια, οι επισκέψεις στην ύπαιθρο και η λήψη Flexcations – μια μακρά παραμονή που συνδυάζει εργασία και παιχνίδι.
- Το 59% των οικογενειών δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να οδηγήσουν αντί να πετάξουν στο επόμενο ταξίδι τους.
- Το 61% των οικογενειών δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν έναν υπαίθριο προορισμό από έναν αστικό.
- Το 52% των ταξιδιωτών που έλαβαν Flexcation φέτος βρήκαν την εμπειρία αναζωογονητική.
- Το 67% των ταξιδιωτών που έλαβαν Flexcation είπαν ότι θα το ξανακάνουν.
Οι λίμνες, τα ποτάμια και τα ρυάκια κυριαρχούν
Οι προορισμοί διακοπών κοντά σε λίμνες και ποτάμια σημείωσαν αύξηση στη δημοτικότητά τους, ειδικά σε περιοχές στις νότιες, μεσοδυτικές και ανατολικές περιοχές των ΗΠΑ όπου οι οικογένειες μπορούν να ψαρέψουν, να κατασκηνώσουν και να κάνουν πεζοπορία.
Τα άνετα καταλύματα ανεβαίνουν στην κορυφή
Με το ενδιαφέρον για προορισμούς κοντά σε λίμνες και ποτάμια να είναι αυξημένο, φαίνεται φυσικό ότι τα πιο cozy καταλύματα – καμπίνες και σαλέ – είναι τα πιο δημοφιλή για οικογένειες που θέλουν να ξεφύγουν από τους τέσσερις τείχους τους.
Η ζήτηση στη Vrbo για καμπίνες αυξήθηκε σχεδόν κατά 25% και τα σαλέ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 20% σε ετήσια βάση.
Ώρα να βγείτε έξω
Οι οικογένειες δεν σταματούν να ταξιδεύουν παρά την ακύρωση διακοπών το 2020. Μόλις τα ταξίδια επιστρέψουν στα επίπεδα προ COVID, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν βγουν έξω.
- Το 65% σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο από ό,τι έκανε προ COVID.
- Το 33% είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα από ό,τι συνήθως.
- Το 54% δηλώνει ότι είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν σε προορισμό που περιλαμβάνεται στη επιθυμιών τους.
Προγραμματίστε εκ νέου διακοπές
Το Travel FOMO ήταν στο υψηλό όλων των εποχών το 2020. Αντί να ακυρώσουν εντελώς ένα ακυρωμένο ταξίδι, οι οικογένειες θέλουν να αντισταθμίσουν τον χαμένο χρόνο και να επαναλάβουν τα ακυρωμένα σχέδια διακοπών τους.
- Το 44% όσων ακύρωσαν ένα ταξίδι λόγω COVID-19 , σχεδιάζουν να επαναπρογραμματίσουν τις ίδιες διακοπές
- Το 54% όσων θέλουν να επαναπρογραμματίσουν, δηλώνουν ότι ανυπομονούν να πάνε σε αυτόν τον προορισμό.
- Το 31% δηλώνει ότι ο κύριος λόγος που θέλουν να πάνε στο επόμενο ταξίδι τους είναι να περάσουν ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια.