• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Άλλαξε η πολιτική ειδικών περιστάσεων της Airbnb

πολιτική ειδικών περιστάσεων

Μετά τις έντονες διαμαρτυρίες των οικοδεσποτών σχετικά με την πολιτική ακυρώσεων που υιοθέτησε η Airbnb κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι αλλάζει την πολιτική ειδικών περιστάσεων κάτω από τις οποίες δικαιούται κάποιος να κάνει ακύρωση με επιστροφή χρημάτων. Η ενημερωμένη πολιτική ισχύει για κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών στην Airbnb με ημερομηνία άφιξης ή έναρξης από τις 20 Ιανουαρίου 2021 και μετά.*

Σύμφωνα με την ενημερωμένη πολιτική, οι επισκέπτες που επηρεάζονται από απρόβλεπτες προσωπικές καταστάσεις, όπως είναι η συμμετοχή του επισκέπτη ως ενόρκου σε δίκη ή μια ακύρωση πτήσης, δεν θα καλύπτονται πλέον από την πολιτική ειδικών περιστάσεων.

Ποιες κρατήσεις κάλυπτε η προηγούμενη πολιτική ειδικών περιστάσεων για τους επισκέπτες;

Σύμφωνα με την προηγούμενη πολιτική, οι επισκέπτες μπορούσαν να ακυρώσουν και να λάβουν επιστροφή χρημάτων σε δύο περιπτώσεις:

  • Απρόσμενες προσωπικές συνθήκες
  • Γεγονότα μεγάλης κλίμακας, όπως είναι ένας σεισμός ή μια πανδημία

Τι καλύπτει η ενημερωμένη πολιτική;

Η ενημερωμένη πολιτική ειδικών περιστάσεων εξακολουθεί να καλύπτει φυσικές καταστροφές και παρόμοια γεγονότα που είναι απρόβλεπτα ή εκτός του ελέγχου του οικοδεσπότη και του επισκέπτη.

Αν οι επισκέπτες αντιμετωπίζουν κάποιο συνηθισμένο πρόβλημα (π.χ. καθυστέρηση πτήσης), δεν δικαιούνται επιστροφή χρημάτων αν ακυρώσουν την κράτηση. Ενδέχεται να δικαιούνται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την πολιτική ακύρωσης που ακολουθεί ο οικοδεσπότης.

Τι δεν καλύπτει η ενημερωμένη πολιτική;

Η πολιτική δεν θα καλύπτει απρόβλεπτες προσωπικές καταστάσεις και προβλέψιμες, εποχιακές καιρικές και φυσικές συνθήκες, όπως χειμερινές καταιγίδες. Οι επισκέπτες θα εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να ακυρώσουν την κράτηση και να λάβουν επιστροφή χρημάτων, σε περίπτωση που προκύψουν φυσικές καταστροφές, όπως ηφαιστειακές εκρήξεις, τσουνάμι ή άλλα ασυνήθιστα γεγονότα μεγάλης κλίμακας.

Για παράδειγμα, αν ένας επισκέπτης αρρωστήσει ή τραυματιστεί ξαφνικά και χρειαστεί να ακυρώσει την κράτησή του την τελευταία στιγμή, η Airbnb δεν θα το θεωρεί πλέον ειδική περίσταση και θα ισχύει η πολιτική ακύρωσης του καταλύματος. Οι οικοδεσπότες έχουν τη δυνατότητα να επιλύσουν αυτές τις καταστάσεις απευθείας με τον επισκέπτη. Παράλληλα υπάρχει και η ομάδα υποστήριξης πελατών της Airbnb.

Ποιες κρατήσεις θα καλύπτονται από την ενημερωμένη πολιτική;

Η ενημερωμένη πολιτική ισχύει για κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών στην Airbnb με ημερομηνία άφιξης/έναρξης από 20 Ιανουαρίου 2021. Αυτό δεν ισχύει για τις κρατήσεις στο Luxe.*

Τι γίνεται αν πρέπει να ακυρώσω την κράτηση ενός επισκέπτη;

Oι οικοδεσπότες χρειάζεται περιστασιακά να ακυρώσουν μια κράτηση επειδή προκύπτουν απρόβλεπτες προσωπικές καταστάσεις. Αν κάποιος host χρειάζεται να ακυρώσει μια κράτηση λόγω μιας κατάστασης που είναι εκτός του ελέγχου του, (όπως ένας τραυματισμός ή μια επείγουσα κατάσταση που σχετίζεται με την ιδιοκτησία), θα μπορεί να ακυρώσει χωρίς αρνητικές συνέπειες (όπως χρεώσεις), ενώ δεν θα επηρεάζεται η κατάστασή του ως προς την ιδιότητα Superhost.

Κι αν υπάρξει κι άλλη πανδημία;

Σε περίπτωση που ζήσουμε και άλλη πανδημία (κάτι που προφανώς απεύχονται όλοι και η ίδια η πλταφόρμα), είναι αναμενόμενο ότι πολλοί επισκέπτες που έκαναν κράτηση πριν από την πανδημία θα έχουν τη δυνατότητα να ακυρώσουν με επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με την ενημερωμένη πολιτική ειδικών περιστάσεων.

Γιατί επιλέγετε να εξαιρέσετε τις απρόβλεπτες προσωπικές περιστάσεις από την ενημερωμένη πολιτική;

Υπό κανονικές συνθήκες —όχι κατά τη διάρκεια πανδημίας— η συντριπτική πλειονότητα των ακυρώσεων από επισκέπτες στο πλαίσιο της πολιτικής ειδικών περιστάσεων οφείλεται σε απρόβλεπτες προσωπικές περιστάσεις. Η Airbnb τώρα δίνει την ευκαιρία στους οικοδεσπότες να αποφασίσουν οι ίδιοι αν θα αποδεχτούν ένα αίτημα ακύρωσης με refund. Που σημαίνει ότι από τις 20 Ιανουαρίου 2021, οι επισκέπτες που αντιμετωπίζουν απρόσμενες προσωπικές περιστάσεις δεν θα έχουν πλέον το δικαίωμα να ακυρώσουν και να λάβουν αυτόματα επιστροφή χρημάτων.

Ποια συμβάντα μεγάλης κλίμακας δεν θα καλύπτονται από την ενημερωμένη πολιτική;

Η πολιτική παραμένει ως επί το πλείστον ίδια για τα συμβάντα μεγάλης κλίμακας. Οι επισκέπτες θα εξακολουθούν να έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων αν, για παράδειγμα, μια ασυνήθιστη φυσική καταστροφή τούς εμποδίσει να ταξιδέψουν. Αυτή η αλλαγή σημαίνει ότι οι επισκέπτες θα υπόκεινται στην πολιτική ακύρωσής σας, εκτός από τις περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή άλλων ακραίων συνθηκών.

Τι είδους ασφάλεια θα προσφέρετε στους επισκέπτες και πώς;

Αρχικά στις ΗΠΑ και κατόπιν σε άλλες περιοχές σε όλο τον κόσμο, η Airbnb παρέχει επιλογές ταξιδιωτικής ασφάλισης στους επισκέπτες. Οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση μέσα από μια συνεργασία με κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία.

Η Airbnb δημιούργησε μια σελίδα για την ταξιδιωτική ασφάλιση. Εκεί οι επισκέπτες ενημερώνονται σχετικά με την ταξιδιωτική ασφάλιση ενώ υπάρχουν σύνδεσμοι για παρόχους προγραμμάτων ταξιδιωτικής ασφάλισης. Έτσι οι επισκέπτες σε ορισμένες χώρες μπορούν να συγκρίνουν προσφορές και να αγοράσουν ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες τους. Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς η Airbnb ενημερώνει τους επισκέπτες για την ταξιδιωτική ασφάλιση.

Θα επιτρέπει η ενημερωμένη πολιτική στους επισκέπτες να ακυρώνουν λόγω περιστάσεων που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19;

Οι αλλαγές στην πολιτική δεν θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζεται η νόσος COVID-19. Για τις κρατήσεις καταλυμάτων και Εμπειριών στην Airbnb που έχουν γίνει μετά τις 14 Μαρτίου 2020, οι ακυρώσεις που σχετίζονται με τη νόσο COVID-19 θα εξακολουθούν να εξαιρούνται από την πολιτική, εκτός αν εσείς ή ο επισκέπτης σας είστε άρρωστοι. Λάβετε υπόψη ότι ισχύουν διαφορετικές πολιτικές για τις κρατήσεις μέσω του προγράμματος Luxe.

Οι κρατήσεις για καταλύματα και Εμπειρίες που έχουν γίνει έως και 14 Μαρτίου 2020, θα εξακολουθούν να πληρούν τις προϋποθέσεις. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική ειδικών περιστάσεων και τη νόσο COVID-19.

Ποιες ομοιότητες/διαφορές έχει η ενημερωμένη πολιτική με παρόμοιες πολιτικές στον κλάδο της φιλοξενίας;

Η Airbnb υποστηρίζει ότι με αυτές τις αλλαγές,η πολιτική ειδικών περιστάσεων θα είναι η πιο διαφανής στον κλάδο και θα προσφέρει την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ των αναγκών των οικοδεσποτών και των επισκεπτών.

Αυτές οι αλλαγές θα βάλουν τέλος σε επιστροφές χρημάτων που δικαιούνταν οι επισκέπτες σε πολλές περιπτώσεις, τις οποίες πολλοί οικοδεσπότες χρειάστηκε να καταβάλουν στο παρελθόν. Στη θέση αυτής της δυνατότητας, οι επισκέπτες θα μπορούν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση. Οι ενημερώσεις θα τεθούν σε ισχύ αργότερα, αλλά η Airbnb ανακοινώνει τις επερχόμενες αλλαγές.

Ελέγξτε την ενημερωμένη πολιτική στο Κέντρο Βοήθειας και επικοινωνήστε με το Κέντρο Κοινότητας για απορίες ή τα σχόλια. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε την τελευταία Ενημέρωση για Οικοδεσπότες μας για να μάθετε όσα είπε η Παγκόσμια Υπεύθυνη για Οικοδεσπότες στην Airbnb, Catherine Powell, σχετικά με τις αλλαγές στην πολιτική.

 

*Αυτή η πολιτική δεν ισχύει για κρατήσεις στo Airbnb Luxe, οι οποίες υπόκεινται σε ξεχωριστή πολιτική επιστροφής χρημάτων επισκέπτη του προγράμματος Luxe.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend