Γεωγραφική αναδιανομή των ταξιδιών, τουλάχιστον για το επόμενο διάστημα, προβλέπει ο CEO της Airbnb, Brian Chesky.
«Οι άνθρωποι συνεχίζουν να θέλουν να ταξιδέψουν. Ασχέτως πόσο άσχημα πάνε τα πράγματα, οι άνθρωποι εξακολουθούν να θέλουν να συνδεθούν αλλά θέλουν να παίρνουν προφυλάξεις. Δεν είναι έτοιμοι να μπουν σε αεροσκάφη ούτε να διασχίσουν σύνορα, θα προσπαθήσουν να ταξιδέψουν κάπου κοντά».
«Ο τρόπος που ταξιδεύαμε μέχρι τον Φλεβάρη του 2020 έχει τελειώσει. Και ποτέ ξανά δεν θα είναι ακριβώς ο ίδιος. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα επιστρέψει. Απλώς θα είναι διαφορετικός. Θεωρώ ότι η εποχή των μαζικών ταξιδιών, του μαζικού τουρισμού, όπου οι άνθρωποι επισκέπτονται όλες κι όλες 20 πόλεις στον κόσμο, μένουν σε συγκεκριμένες τουριστικές περιοχές, ανεβαίνουν σε διώροφα λεωφορεία και στέκονται σε πολύ μεγάλες ουρές για να βγάλουν μια selfie μπροστά σε ένα αξιοθέατο, σύντομα θα επιστρέψει, αλλά σίγουρα θα είναι πιο περιορισμένη στο μέλλον», προβλέπει ο συνιδρυτής της Airbnb.
Και καταλήγει ότι θα πρέπει να περιμένουμε γεωγραφική αναδιανομή των ταξιδιών.
Αυτό αποτελεί μια ευκαιρία να αναδειχτούν και προορισμοί που δεν ήταν τόσο δημοφιλείς. Αρκεί να προωθήσουν χαρακτηριστικά όπως η ασφάλεια, η ιδιωτικότητα και οι ξεχωριστές εμπειρίες. Η Ελλάδα ήδη διαθέτει πολλούς τέτοιους προορισμούς που είναι άγνωστοι στο ευρύτερο ταξιδιωτικό κοινό. Με την κατάλληλη προώθηση, θα μπορούσαν να προσελκύσουν επισκέπτες από κοντινές χώρες, όχι μόνο το καλοκαίρι αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Έρευνα
Ο ταξιδιωτικός ιστότοπος The Points Guy, πραγματοποίησε έρευνα στην Αμερική η οποία κατέληξε σε παρόμοια συμπεράσματα. Τα οδικά ταξίδια εντός της πολιτείας (47%) και εκτός πολιτείας (41%) παρέχουν τη μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας στους δυνητικούς ταξιδιώτες. Μόλις το 20% απάντησε ότι θα έκαναν ένα αεροπορικό ταξίδι, και μάλιστα εντός των ΗΠΑ, το 2020.
Go Near
Στο πλαίσιο αυτό, η Airbnb λανσάρει μια νέα καμπάνια με τίτλο Go Near. Σχεδιασμένη για να βοηθήσει τους επισκέπτες να «ανακαλύψουν εκ νέου τη μαγεία της περιοχής τους», παρουσιάζει κοντινά ταξίδια και αποδράσεις.
Η πολιτική κρατήσεων είναι ευέλικτη ενώ δίνεται έμφαση στις νέες online εμπειρίες.