Η Vrbo ανακοίνωσε ότι αναθεωρεί την πολιτική ακυρώσεων λόγω κορονοϊού. Σε επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου Jeff Hurst προς τους χρήστες, αναφέρονται δύο επιλογές.
Η πρώτη επιλογή είναι προεπιλεγμένη (default). Προβλέπει ότι όλες οι ακυρώσεις μπορούν να λάβουν πλήρη πίστωση και δυνατότητα για κράτηση αργότερα σε ευέλικτες ημερομηνίες.
Η άλλη επιλογή αφορά όσους ζητούν πλήρη αποζημίωση. Η Vrbo υπαγορεύει στους οικοδεσπότες να επιστρέφουν το 50% της κράτησης. Επιπλέον, σε περίπτωση ακύρωσης η Vrbo επιστρέφει όλο το ποσό των τελών εξυπηρέτησης που παρακρατεί για κάθε κράτηση.
Όπως τόνισε ο Jeff Hurst: «Στην Vrbo καταλαβαίνουμε ότι αυτή η νέα πολιτική ακυρώσεων που εφαρμόζουμε μπορεί να μην είναι τέλεια, αλλά σε αυτούς τους άνευ προηγουμένου καιρούς, πιστεύουμε ότι επιτυγχάνει την καλύτερη ισορροπία στην προστασία ταξιδιωτών, συνεργατών και του κοινού».
Η Vrbo μαζί με την HomeAway αποτελούν τα δύο brand βραχυχρόνιας μίσθωσης του Expedia Group. Πριν την κρίση της πανδημίας, η Expedia είχε ανακοινώσει ότι θα κατευθύνει περισσότερους πόρους στο Vrbo, λανσάροντας νέες ιστοσελίδες σε νέες αγορές και κάνοντας rebranding σε υπάρχοντες ιστότοπους.
Ήδη στις ΗΠΑ, η αγορά στην οποία δραστηριοποιείται περισσότερο η Vrbo και η οποία αυτή τη στιγμή πλήττεται ιδιαίτερα από την πανδημία, οι ακυρώσεις είναι μαζικές. Στην επιστολή της πάντως η Vrbo ενθαρρύνει τους οικοδεσπότες να αλλάξουν την πολιτική ακυρώσεων που έχουν επιλέξει.