Οι ταξιδιώτες δίνουν μεγάλη σημασία στις κριτικές των προηγούμενων επισκεπτών, όπως αναδεικνύουν όλες οι έρευνες- με τελευταία αυτή της Booking.com. Με την ευκαιρία αυτή, η πλατφόρμα, σε ενημερωτικό σημείωμα προς τα συνεργαζόμενα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, απευθύνει συστάσεις για το πώς θα εξασφαλίσουν διθυραμβικές κριτικές από τους επισκέπτες τους και θα αυξήσουν τις κρατήσεις.
Διαβάστε τι προτείνει στους οικοδεσπότες η Booking.com προκειμένου να λάβουν θετικές κριτικές. Αναφέρει:
Αναπτύξτε μια προσωπική σχέση
Βρείτε χρόνο για να συνομιλήσετε με τους επισκέπτες σας και να αποκτήσετε οικειότητα μαζί τους. Μπορεί να κάνετε το check-in αυτοπροσώπως ή να τους βοηθάτε πρόθυμα και να απαντάτε σε όλες τους τις ερωτήσεις, αυτό που βλέπουμε πάντως είναι ότι οι οικοδεσπότες που προσπαθούν, λαμβάνουν αναγνώριση στα θετικά σχόλια των επισκεπτών.
Απαντήστε στα ήδη υπάρχοντα σχόλια
Οι απαντήσεις στους επισκέπτες θεωρούνται επίσης σημαντικές. Στην έρευνά μας για τις Ταξιδιωτικές τάσεις του 2023, πάνω από το ένα τρίτο (35%) των ερωτηθέντων δήλωσε ότι διαβάζει τις απαντήσεις του καταλύματος στα σχόλια.
Όταν οι ταξιδιώτες βλέπουν πόσο αλληλεπιδράτε με τα σχόλια των προηγούμενων επισκεπτών, αυτό τους διαβεβαιώνει ότι είστε η σωστή επιλογή και τους δίνει έναν ακόμη λόγο για να αφήσουν το δικό τους σχόλιο, καθώς γνωρίζουν ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για την άποψη των επισκεπτών σας.
Προσφέρετε μια ξεχωριστή διαμονή
Τις περισσότερες φορές, οι επισκέπτες νιώθουν την ανάγκη να γράψουν σχόλιο όταν έχουν μια εξαιρετικά καλή ή μια εξαιρετικά κακή εμπειρία. Για να βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε σταθερά στους ταξιδιώτες μοναδικές διαμονές, δείτε αυτό το άρθρο και μάθετε τι αποκαλύπτουν οι ίδιοι σχετικά με το πώς μπορούν οι οικοδεσπότες να κάνουν τη διαμονή τους ξεχωριστή.
Αξιοποιήστε το πακέτο καλωσορίσματος
Το πακέτο καλωσορίσματος είναι το ιδανικό σημείο για να αφήσετε ένα φιλικό μήνυμα και να ζητήσετε από τους επισκέπτες σας να γράψουν ένα σχόλιο για το κατάλυμά σας. Εξηγήστε τους πόσο εκτιμάτε τη γνώμη τους και επωφεληθείτε από την ευκαιρία να αναπτύξετε ακόμη περισσότερο τη σχέση μαζί τους.
Δεν έχετε πακέτο καλωσορίσματος; Σκεφτείτε να ετοιμάσετε ένα. Δεν χρειάζεται να περιλαμβάνει τα πάντα. Μπορεί να είναι ένα μικρό βιβλιαράκι που θα εξηγεί τους κανονισμούς του καταλύματός σας και θα περιέχει μερικές προτάσεις για τοπικά εστιατόρια και δραστηριότητες. Αυτές οι πληροφορίες είναι πιθανό να συμβάλουν και στην αύξηση της βαθμολογίας σχολίων σας.
Στείλτε ένα προσωπικό μήνυμα μετά το check-out
Για να βελτιώσετε περισσότερο τις πιθανότητες να λάβετε σχόλιο από τους επισκέπτες σας, συναντήστε τους στο check-out ή στείλτε τους ένα μήνυμα περίπου μία ώρα μετά την καταληκτική ώρα του check-out για να τους ευχηθείτε καλή επιστροφή και να τους ζητήσετε να γράψουν ένα σχόλιο. Ακόμη καλύτερο θα είναι να συνοδέψετε το αίτημά σας με τον σύνδεσμο της καταχώρισής σας, ώστε η διαδικασία να γίνει όσο το δυνατόν πιο εύκολη.
Για τους συνεργάτες της Booking.com, όπως τονίζεται, τα πράγματα είναι πολύ απλά. Στέλνουμε στους επισκέπτες πρόσκληση για σχόλια μέσω email περίπου 48 ώρες μετά το check-out, μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε και τα εργαλεία ανταλλαγής μηνυμάτων που διατίθενται στο extranet για να τους στείλετε ένα προσωπικό ευχαριστήριο μήνυμα και να τους ρωτήσετε οι ίδιοι αν θα ήθελαν να γράψουν ένα σχόλιο.
Διατηρήστε τα ήδη υπάρχοντα σχόλια
Δεδομένου ότι οι κριτικές είναι πολύτιμες και συγκεντρώνονται με κόπο, σας διευκολύνουμε να διατηρείτε τα σχόλια που έχετε λάβει στο παρελθόν σε άλλους ταξιδιωτικούς ιστότοπους. Μετατρέπουμε αυτές τις κριτικές και τις εμφανίζουμε στη σελίδα του καταλύματός σας, ώστε να κάνετε μια καλή αρχή και να μπορέσετε να προσελκύσετε γρηγορότερα τους πρώτους σας επισκέπτες στη Booking.com. Θα παραμείνουν στην καταχώρισή σας μέχρι να αντικατασταθούν από τα νέα σχόλια που θα λάβετε στη Booking.com.