• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Ισχυρές τάσεις κρατήσεων βλέπει η Expedia

Ισχυρές τάσεις κρατήσεων βλέπει ο Όμιλος Expedia καθώς η επίδραση της παραλλαγής Omicron ήταν λιγότερο σοβαρή από τις προηγούμενες. Αυτό δήλωσε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Expedia Group, Peter Kern.

Κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσης σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου, ο Kern είπε ότι, κατά κάποιο τρόπο, η αναστάτωση που προκλήθηκε από την παραλλαγή ήταν ενθαρρυντική. Γιατί ο φόβος των καταναλωτών για ταξίδια ήταν λιγότερος, είπε.

«Αυτό που πιστεύουμε ότι θα προέλθει από αυτό, υποθέτοντας ότι τα επόμενα κύματα θα συνεχιστούν με όλο και πιο αστραπιαίο τρόπο, είναι ότι ο κόσμος έχει ουσιαστικά συνηθίσει την πανδημία», είπε. «Θα εισέλθει ίσως σε ένα ενδημικό στάδιο και οι κυβερνήσεις, η βιομηχανία, κ.λπ., θα προσαρμοστούν πολύ πιο εύκολα καθώς έρχονται τα επόμενα κύματα. Έτσι, αυτό θα συνεχίσει να διαταράσσει τα ταξίδια όλο και λιγότερο».

Τάσεις κρατήσεων

Οι καταναλωτές παρέμειναν πρόθυμοι να ταξιδέψουν καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, είπε ο Kern. «Βλέπουμε ότι οι κρατήσεις έχουν ανακάμψει σημαντικά από τότε που άνοιξε ό,τι επηρεάστηκε από την Omicron. Και σίγουρα το βλέπουμε ευρέως στις μεγαλύτερες αγορές μας», είπε.

Αναφορικά με τις τάσεις κρατήσεων στις πλατφόρμες της Expedia, υπήρξε μια αξιοσημείωτη οπισθοδρόμηση τον Δεκέμβριο. Αλλά οι αριθμοί έχουν βελτιωθεί τις τελευταίες εβδομάδες, δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Έρικ Χαρτ. Οι συνολικές ακαθάριστες κρατήσεις για όλες τις καθαρές ακυρώσεις μειώθηκαν κατά 25% το τέταρτο τρίμηνο σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Δεδομένης της αστάθειας στην ανάκαμψη που προκαλείται από την Omicron, οι μηνιαίες κρατήσεις καταλυμάτων της εταιρείας χωρίς ακυρώσεις περιλαμβάνουν ξενοδοχεία και την πλατφόρμα ενοικίασης διακοπών της, Vrbo, είπε. Σε σύγκριση με τα στοιχεία του 2019, οι κρατήσεις του Οκτωβρίου μειώθηκαν κατά 4%, του Νοεμβρίου κατά 5% και του Δεκεμβρίου κατά 27%. Ενώ ο Ιανουάριος σημείωσε πτώση 11%, οι τάσεις βελτιώθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του μήνα. Μάλιστα οι τελευταίες εβδομάδες κινούνται πάνω από τα επίπεδα του 2019.

Γεωγραφικά, οι κρατήσεις έχουν βελτιωθεί περισσότερο στις ΗΠΑ, ακολουθούμενες από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Ενώ οι περιοχές Ασίας-Ειρηνικού και Λατινικής Αμερικής έχουν καθυστερήσει, είπε.

Όσον αφορά τις μελλοντικές κρατήσεις, είναι δύσκολο να πούμε εάν οι άνθρωποι θα αναβάλουν ένα ταξίδι ή θα κάνουν εκ νέου κράτηση εάν χρειαστεί να ακυρώσουν, είπε ο Χαρτ. “Όταν οι άνθρωποι μπορούν να ταξιδέψουν, θα ταξιδέψουν. Kαι θα ταξιδεύουν σταθερά όλη τη διάρκεια του έτους, εάν είναι σε θέση να το κάνουν. Ισως περισσότερο από ό,τι στο παρελθόν”.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις τάσεις κρατήσεων για τη φετινή χρονιά,
στο 4ο BnB Greece Conference θα βρείτε όλες τις απαντήσεις, με στοιχεία και δεδομένα.
Κλείστε τώρα τη θέση σας και προλάβετε την προσφορά των 50 δωρεάν ειστηρίων!

Vacation rentals

Η Vrbo επωφελήθηκε από την τάση για ταξίδια αναψυχής και για μεγαλύτερης διάρκειας διακοπές που έκαναν οι άνθρωποι, ώστε να μπορούν να απομονωθούν με την οικογένειά τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είπε ο Kern. Είναι δύσκολο να προβλέψεις, αλλά οι τοποθεσίες που δεν έχουν ακόμη ανακάμψει ευνοούν τις ισχυρότερες περιοχές της εταιρείας, είπε.

Η Expedia δεν επικέντρωσε ποτέ τη στρατηγική της στην προσθήκη καταχωρήσεων σε μεγάλες πόλεις. Aλλά έχει παρουσία σε ορισμένους μεγάλους διεθνείς προορισμούς, είπε.

Δεν απέκλεισε πάντως μια ενδεχόμενη επέκταση και σε μεγάλες πόλεις, εφόσον προκύψουν οι συνθήκες.

Και οι αριθμοί

Τα συνολικά έσοδα της Expedia για το τρίμηνο ήταν 2,3 δισ. δολάρια, μειωμένα κατά 17% σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο του 2019. Οι συνολικές ακαθάριστες κρατήσεις ανήλθαν σε 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια, μείωση 25% σε σύγκριση με το 2019.

Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, η εταιρεία συμφώνησε την πώληση της πλατφόρμας επαγγελματικών ταξιδιών της, Egencia, στην American Express Global Business Travel. Ένα deal που έφερε 29 εκατομμύρια δολάρια στα ταμεία της.

Τα καθαρά έσοδα ήταν 276 εκατομμύρια δολάρια και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ήταν 167 εκατομμύρια δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων ήταν 479 εκατομμύρια δολάρια, το υψηλότερο τέταρτο τρίμηνο στην ιστορία της εταιρείας.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend