Η Airbnb ενημέρωσε τα φίλτρα αναζήτησης και τη διαδικασία ελέγχου προσβασιμότητας με στόχο να διευκολύνει τα άτομα με αναπηρία να βρίσκουν καταλύματα.
Οι οικοδεσπότες μπορούν τώρα να υποβάλουν φωτογραφίες των λειτουργιών προσβασιμότητας στα σπίτια τους. Μια «εξειδικευμένη ομάδα πρακτόρων της Airbnb» θα τις εξετάσει για να καθορίσει εάν είναι κατάλληλες για άτομα με αναπηρία. Στη σελίδα ελέγχου προσβασιμότητας, η Airbnb λέει ότι αυτή η ομάδα συνεργάζεται «με μηχανικούς, σχεδιαστές και άλλους». Πάντως δεν δηλώνει συγκεκριμένα εάν είναι εκπαιδευμένοι ή πώς είναι ικανοί να αναγνωρίζουν χαρακτηριστικά προσβασιμότητας.
Ο ιστότοπος The Verge απευθύνθηκε στη Suzanne Edwards, επικεφαλής των προτύπων προσβασιμότητας φιλοξενίας της Airbnb, για μια πιο ξεκάθαρη απάντηση. «Οι πράκτορες της Airbnb εκπαιδεύονται με βάση ένα αυστηρό σύνολο προτύπων φωτογραφιών προσβασιμότητας», εξήγησε. «Για παράδειγμα, για να καταγράψει ένας Οικοδεσπότης μια προσβάσιμη θέση στάθμευσης —ένας ιδιωτικός δρόμος πλάτους τουλάχιστον 11 πόδια ή ένα σημείο στάθμευσης που προορίζεται για άτομο με αναπηρία με σαφή σήμανση— πρέπει να δείχνει την εγγύτητα του σημείου στάθμευσης στην είσοδο των επισκεπτών, καθώς και τη σήμανση ή τις σημάνσεις για έναν καθορισμένο προσβάσιμο χώρο ή να αποτυπώνει ολόκληρο τον δρόμο με ένα σταθμευμένο όχημα, εάν είναι δυνατόν, για να φαίνεται το πλάτος του».
Η Airbnb λέει ότι το προσωπικό της έχει ήδη εξετάσει και εγκρίνει 100.000 λειτουργίες προσβασιμότητας σε 25.000 διαφορετικά σπίτια παγκοσμίως. Αυτό σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπράιαν Τσέσκι στο Twitter.
Accessibility Review:
We’re reviewing every accessibility feature on Airbnb for accuracy. To date, our agents have double checked photos of features in more than 25,000 homes. pic.twitter.com/CfDh808qGM— Brian Chesky (@bchesky) November 9, 2021
Τα νέα φίλτρα αναζήτησης
Η Airbnb ενημέρωσε επίσης τα φίλτρα αναζήτησης για λειτουργίες προσβασιμότητας. Ορισμένα φίλτρα, όπως αυτά για πρόσβαση στο υπνοδωμάτιο χωρίς σκαλοπάτια και προσβάσιμους χώρους στάθμευσης, θα εμφανίζονται πλέον πιο ευδιάκριτα. Η Airbnb έκανε τα φίλτρα που σχετίζονται με φαρδιές εισόδους ελαφρώς πιο συγκεκριμένα προσθέτοντας μια πιο ακριβή μέτρηση. Για παράδειγμα, αντί για “ευρεία είσοδος στην κρεβατοκάμαρα”, η Airbnb την άλλαξε σε “είσοδος κρεβατοκάμαρας μεγαλύτερη από 32 ίντσες”. Ως έχει, αυτά τα 13 φίλτρα εξακολουθούν να είναι αρκετά περιορισμένα.
Και στις Εμπειρίες
Η Airbnb ανακοίνωσε επίσης ότι διευκολύνει την εύρεση προσβάσιμων Εμπειριών. Βελτίωσε τα 11 φίλτρα προσβασιμότητας, κάτι που επιτρέπει στους επισκέπτες να βρίσκουν δραστηριότητες κοντά στο κατάλυμα που προσφέρουν λειτουργίες όπως η νοηματική γλώσσα, παρέχουν πρόσβαση σε προσβάσιμα μπάνια, πραγματοποιούνται σε επίπεδη επιφάνεια και πολλά άλλα. Η Airbnb απαιτεί επίσης από τους οικοδεσπότες να υποβάλλουν λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα προσβασιμότητας που λαμβάνουν, τα οποία στη συνέχεια εξετάζονται για την “ποιότητα περιγραφής”. Κάθε καταχώριση Εμπειρίας θα δείχνει επίσης καθαρά τις διαθέσιμες λειτουργίες προσβασιμότητας.
Οι λειτουργίες προσβασιμότητας στα καταλύματα
Το 2017, μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι οικοδεσπότες της Airbnb ήταν πιο πιθανό να απορρίψουν επισκέπτες με αναπηρία. Το 2018, η εταιρεία παρουσίασε μια ενημέρωση προσβασιμότητας προσθέτοντας 21 φίλτρα που επιτρέπουν στους επισκέπτες να αναζητούν σπίτια με ευρύτερες εισόδους, προσβάσιμα μπάνια και άλλα. Ο αριθμός των φίλτρων έχει πέσει από τότε στα 13, κάτι που είναι λίγο περίεργο.
Τα προηγούμενα φίλτρα, όπως «μεγάλη απόσταση από το κρεβάτι», «τουαλέτα με προσβάσιμο ύψος» και «κεφαλή ντους χειρός», λείπουν πλέον από την τρέχουσα λίστα. Ένας εκπρόσωπος της Airbnb είπε στο The Verge ότι η εταιρεία αποφάσισε να απλοποιήσει τη λίστα:
«Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας και με τη συμβολή της κοινότητας και των συνεργατών μας, ενημερώσαμε τα φίλτρα για να διευκολύνουμε τους επισκέπτες να βρουν σπίτια που τους ταιριάζουν. Μία από αυτές τις ενημερώσεις είναι η απλούστευση επικεντρώνοντας σε βασικά και πιο χρησιμοποιούμενα φίλτρα».
Η Airbnb άρχισε για πρώτη φορά να απαιτεί από τους οικοδεσπότες να ανεβάζουν φωτογραφίες των λειτουργιών προσβασιμότητας των καταλυμάτων τους το 2019. Αλλά έκτοτε έχει καθυστερήσει πολύ να προχωρήσει σε κάποια ενημέρωση των λειτουργιών.
«Εργαζόμαστε συνεχώς για να βελτιώσουμε τις προσφορές μας με τη συμβολή της κοινότητάς μας και με ειδικούς από την κοινότητα με ειδικές ανάγκες, και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε», είπε ο Έντουαρντς στο The Verge.