• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Έσοδα ρεκόρ για την Airbnb το τρίτο τρίμηνο του 2021

Airbnb τρίτο τρίμηνο

“Το ισχυρότερο τρίμηνο όλων των εποχών” στα οικονομικά αποτελέσματα της Airbnb ήταν το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Αυτό υπογραμμίζει η εταιρεία στην τρίτη έκθεση αποτελεσμάτων, από τότε που εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης τον περασμένο Δεκέμβριο.

Η πλατφόρμα ανέφερε τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της αυτό το τρίμηνο. Τα κέρδη πριν αφαιρεθούν τόκοι, φόροι, και αποσβέσεις (EBITDA), που ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια για πρώτη φορά.

Ταυτόχρονα η Airbnb υπογραμμίζει το ορόσημο που πέτυχε το καλοκαίρι, όταν υποδέχθηκε τον δισεκατομυριοστό επισκέπτη της.

Στην προηγούμενη δημοσίευση των οικονομικών της επιδόσεων, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος, Brian Chesky, είχε αναφέρει αύξηση των κρατήσεων στην πλατφόρμα. Όμως έσπευσε να προειδοποιήσει για πιθανό αντίκτυπο της παραλλαγής Delta στις τουριστικές μετακινήσεις.

Τώρα ο Brian Chesky δήλωσε:

«Το τρίτο τρίμηνο του 2021 ήταν το καλύτερο τρίμηνο της Airbnb μέχρι σήμερα. Η πανδημία οδήγησε σε μια επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο ζούμε, εργαζόμαστε και ταξιδεύουμε. Και συνεχώς καινοτομούμε για να συναντήσουμε αυτόν τον νέο τρόπο ταξιδιού και ζωής».

Οι επιδόσεις του γ’ τριμήνου

Ανάμεσα στα κυριότερα σημεία από τα οικονομικά αποτελέσματα της Airbnb στο τρίτο τρίμηνο ξεχωρίζουν:

** Τα συνολικά έσοδα ύψους 2,2 δισ.δολαρίων, 36% υψηλότερα από το τρίτο τρίμηνο του 2019 και σχεδόν 70% υψηλότερα από το τρίτο τρίμηνο του 2020 [1,3 δισεκατομμύρια δολάρια].

** Τα καθαρά έσοδα του τρίτου τριμήνου, ύψους 834 εκατομμυρίων δολαρίων, ήταν το πιο κερδοφόρο τρίμηνο της Airbnb μέχρι στιγμής, 280% υψηλότερα σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα το τρίτο τρίμηνο του 2020 και 213% υψηλότερα από το τρίτο τρίμηνο του 2019.

** Το προσαρμοσμένο EBITDA στο τρίτο τρίμηνο ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας [1,1 δισεκατομμύρια δολάρια], διπλάσιο σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Οι καινοτομίες

Όπως είπε ο Brian Chesky, η ευελιξία θα συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στις κρατήσεις τα επόμενα χρόνια. Γι’ αυτό και η Airbnb ξεκίνησε το I’m Flexible, ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει οικογενειακά και ομαδικά ταξίδια σε ευέλικτες ημερομηνίες, και όχι μόνο τα Σαββατοκύριακα.

Από την έναρξη του προγράμματος, η Airbnb είπε ότι οι επισκέπτες της το είχαν χρησιμοποιήσει περισσότερες από 500 εκατομμύρια φορές. Τα βράδια της Δευτέρας και της Τρίτης είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση στις κρατήσεις.

Ομοίως, η ζήτηση παραμένει υψηλή για κοντινούς και αγροτικούς προορισμούς. Όμως και τα αστικά ταξίδια επιστρέφουν κοντά στα επίπεδα προ πανδημίας. Επίσης οι ταξιδιώτες  συνεχίζουν να επιλέγουν μεγάλης διάρκειας ταξίδια άνω των 28 ημερών. Αυτή η κατηγορία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στην πλατφόρμα.

Τέλος, η ηγεσία της Airbnb υπογραμμίζει, ενόψει του ανανεωμένου ανταγωνισμού από εταιρείες όπως η Booking.com και η Vrbo του Expedia Group,  ότι η κοινότητα των οικοδεσποτών της είναι «πιο δυνατή από ποτέ» και η αύξηση της προσφοράς συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς, ιδιαίτερα στη μη αστική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

Υπενθυμίζεται ότι η Airbnb επλήγη σκληρά από τις επιπτώσεις της πανδημίας το 2020, οδηγώντας την εταιρεία να απολύσει χιλιάδες άτομα προσωπικό, να σταματήσει τα μη βασικά έργα και να θέσει τα σχέδιά της για IPO μέχρι να εισαχθεί στο χρηματιστήριο τον Δεκέμβριο. Η εταιρεία εισήγαγε επίσης μια γενική πολιτική επιστροφής χρημάτων και έδωσε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε χρεώσεις ακύρωσης, προκαλώντας την οργή τόσο των καλεσμένων όσο και των οικοδεσποτών εκείνη την εποχή.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend