Παρά την αυξημένη ζήτηση, πολλοί οικοδεσπότες αντιμετωπίζουν προκλήσεις σε ό,τι αφορά την πληρότητα των καταλυμάτων τους. Εάν δυσκολεύεστε να μεγιστοποιήσετε τις κρατήσεις σας αυτό το καλοκαίρι, μια απλή στρατηγική που μπορεί να δοκιμάσετε είναι η βελτιστοποίηση της διάρκειας παραμονής (LoS). Αυτή η στρατηγική μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις κρατήσεις, να διαχειριστείτε στρατηγικά τα κενά μεταξύ των κρατήσεων και να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα.
Η διάρκεια παραμονής βελτιώνει την πληρότητα των καταλυμάτων
Μία από τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές για τη μεγιστοποίηση της πληρότητας και των εσόδων είναι η βελτιστοποίηση της απαιτούμενης διάρκειας παραμονής με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών. Αναλύοντας τα προηγούμενα πρότυπα κρατήσεων και κατανοώντας την τυπική διάρκεια παραμονής που προτιμούν οι επισκέπτες, οι οικοδεσπότες μπορούν να ορίσουν ελάχιστες απαιτήσεις διαμονής που ευθυγραμμίζονται με αυτές τις τάσεις.
Πρακτικές για τη βελτιστοποίηση της διάρκειας παραμονής
Ορισμός Ελάχιστης και Μέγιστης Διάρκειας Παραμονής
-
- Σαββατοκύριακα: Κατά τη διάρκεια των σαββατοκύριακων, σκεφτείτε να ορίσετε μια ελάχιστη διάρκεια παραμονής δύο ή τριών διανυκτερεύσεων για να αποφύγετε τις κρατήσεις μίας νύχτας που αφήνουν κενά πριν ή μετά το σαββατοκύριακο.
- Περίοδος αιχμής: Κατά την περίοδο υψηλής ζήτησης, όπως οι καλοκαιρινές διακοπές, αυξήστε την ελάχιστη διάρκεια παραμονής για να εξασφαλίσετε μεγαλύτερες κρατήσεις και υψηλότερη πληρότητα.
- Μέγιστη διάρκεια: Ορίστε μια μέγιστη διάρκεια διαμονής για να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα για κορυφαίες ημερομηνίες ή περιόδους υψηλής ζήτησης.
Στρατηγικές για τα Κενά Διανυκτέρευσης
-
- Εκπτώσεις στα κενά διανυκτέρευσης: Προσφέρετε σημαντικές εκπτώσεις για κρατήσεις που καλύπτουν τα κενά. Μια χαμηλότερη τιμή για μία νύχτα μπορεί να είναι καλύτερη από το να μένει το ακίνητο άδειο.
- Προσφορές και Ειδικές Προωθήσεις: Δημιουργήστε προσφορές που επισημαίνουν τα κενά διανυκτέρευσης, όπως “Κλείστε δύο νύχτες και κερδίστε την τρίτη νύχτα δωρεάν”.
Προσαρμογή του Ημερολογίου με τις Προτιμήσεις των Επισκεπτών
-
- Παρακολούθηση τάσεων κρατήσεων: Παρακολουθείτε πότε εμφανίζονται τα κενά και προσαρμόστε τους κανόνες της διάρκειας παραμονής σας ανάλογα.
- Ευελιξία: Να είστε πρόθυμοι να αλλάξετε τις ελάχιστες απαιτήσεις παραμονής δυναμικά με βάση τα τρέχοντα ποσοστά πληρότητας. Για παράδειγμα, αν παρατηρήσετε κενά μέσα στην εβδομάδα, μπορείτε προσωρινά να μειώσετε την ελάχιστη διάρκεια παραμονής.
- Έρευνα τοπικών τάσεων: Μελετήστε τις προτιμήσεις των επισκεπτών και τα επερχόμενα γεγονότα που μπορεί να επηρεάσουν τα πρότυπα ζήτησης.
Σαφής Επικοινωνία με τους Επισκέπτες
-
- Λεπτομερείς καταχωρήσεις: Αναφέρετε ξεκάθαρα τις ελάχιστες και μέγιστες απαιτήσεις διαμονής στις καταχωρήσεις σας.
- Άμεση επικοινωνία: Επικοινωνήστε άμεσα με τους επισκέπτες μετά την κράτηση για να επιβεβαιώσετε τη διάρκεια διαμονής και τυχόν σχετικές πολιτικές.
Δυναμική τιμολόγηση
-
- Προσφορές για μεγαλύτερες διαμονές: Προσφέρετε εκπτώσεις για μεγαλύτερες διαμονές για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να κλείσουν περισσότερες διανυκτερεύσεις.
- Πριμοδότηση για μικρότερες διαμονές: Χρεώστε υψηλότερες τιμές για μικρότερες διαμονές κατά την περίοδο υψηλής ζήτησης για να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα και να αποτρέψετε τις σύντομες κρατήσεις που δημιουργούν κενά.
Στρατηγικές προσαρμογές στις τιμολογιακές σας πολιτικές και κατανόηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών μπορούν να οδηγήσουν σε εντυπωσιακά αποτελέσματα στην πληρότητα των καταλυμάτων. Με την αξιοποίηση των κατάλληλων εργαλείων και τεχνικών, οι οικοδεσπότες βραχυχρόνιας μίσθωσης μπορούν να εξασφαλίσουν μια πολύ επιτυχημένη σεζόν.