Μπορείτε να προσελκύσετε περισσότερους επισκέπτες αν το περιεχόμενο της καταχώρησης του καταλύματος ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.
Με αυτό το σκεπτικό, η Booking.com ετοίμασε για τα συνεργαζόμενα καταλύματα έναν χρηστικό οδηγό για το πώς πρέπει ο οικοδεσπότης να οργανώνει το περιεχόμενο της καταχώρησης.
Διαβάστε αυτές τις συστάσεις των ειδικών της πλατφόρμας…
Γιατί είναι σημαντικό το καλό περιεχόμενο της καταχώρησης
Εκτός από το ότι βοηθάει το κατάλυμά σας να γίνει πιο ελκυστικό για τους ταξιδιώτες, το καλό περιεχόμενο έχει θετικό αντίκτυπο και για τους παρακάτω λόγους:
Στόχευση στους κατάλληλους τύπους επισκεπτών
Είτε πρόκειται για επαγγελματίες ταξιδιώτες, είτε για οικογένειες, είτε για μεμονωμένους ταξιδιώτες, η διαχείριση του περιεχομένου σας βοηθάει να διασφαλίσετε ότι το κατάλυμά σας τραβάει την προσοχή πιθανών επισκεπτών υψηλής αξίας.
Προβολή στα αποτελέσματα αναζήτησης
Θέλετε να αυξήσετε τις πιθανότητές σας για κράτηση στο κατάλυμά σας; Η παροχή αναλυτικών πληροφοριών σχετικά με τις εγκαταστάσεις και τις παροχές σας θα βοηθήσει τους επισκέπτες να βρουν αυτό που αναζητούν.
Λιγότερες ερωτήσεις, καλύτερα σχόλια
Αν οι πληροφορίες που εμφανίζονται για το κατάλυμά σας είναι ακριβείς, οι επισκέπτες γνωρίζουν ακριβώς τι να περιμένουν και μειώνεται έτσι ο αριθμός των αρνητικών σχολίων αλλά και των ερωτήσεων στις οποίες μπορεί να χρειαστεί να απαντήσετε.
Τι εννοούμε με τον όρο «περιεχόμενο»
Η σελίδα του καταλύματός σας περιλαμβάνει μια ποικιλία πληροφοριών που συλλέγονται από πολλές και διαφορετικές πηγές. Η περιγραφή του καταλύματός σας, τα σχόλια και οι βαθμολογίες επισκεπτών αποτελούν κομμάτια του περιεχομένου.
Συγκεντρώνουμε στοιχεία για το περιεχόμενο από:
** Πληροφορίες που μοιράζεστε εσείς μαζί μας, τις οποίες προβάλλουμε στη σελίδα του καταλύματός σας
** Πληροφορίες που παρέχουμε εμείς για εσάς, οι οποίες βασίζονται στη γεωγραφική τοποθεσία, τα φίλτρα και τα σχόλια επισκεπτών
** Τις απαντήσεις σας προς τους επισκέπτες, τις οποίες χρησιμοποιούμε για να απαντάμε αυτόματα σε παρόμοιες ερωτήσεις άλλων πιθανών επισκεπτών
Προσθέστε περιεχόμενο με βάση αυτό που αναζητούν οι πελάτες
63% των πελατών χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες ως την κύρια πηγή πληροφοριών όταν αναζητούν διαμονή.
66% των οικογενειών που ταξιδεύουν με αυτοκίνητο θέλουν να μάθουν αν υπάρχει χώρος στάθμευσης στο κατάλυμα.
Έως και 50% περισσότερες αναβαθμίσεις επί πληρωμή γίνονται μετά την κράτηση, όταν είναι σαφές τι εξασφαλίζουν οι επισκέπτες με την αύξηση στην τιμή.
32% των επισκεπτών κάνουν κράτηση δύο έως τέσσερις μήνες νωρίτερα, επομένως καλό είναι να ενημερώσετε το περιεχόμενό σας πριν από την έναρξη της σεζόν.
Απλά βήματα για τη βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας
Αυτές οι απλές αλλαγές μπορούν να βελτιώσουν το περιεχόμενό σας και να προσελκύσουν περισσότερους πιθανούς επισκέπτες στη σελίδα του καταλύματός σας.
1. Ενημερώνετε τις φωτογραφίες σας σε τακτική βάση
Προβάλετε φωτογραφίες ανάλογα με την εποχή καθώς και φωτογραφίες από συγκεκριμένες παροχές, όπως πισίνες ή χώρο αποθήκευσης εξοπλισμού σκι, για να δώσετε κίνητρο τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση.
2. Προβολή περιεχομένου ανάλογα με την εποχή
Η εμφάνιση περιεχομένου ανάλογα με την εποχή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρείτε το περιεχόμενό σας ενημερωμένο και να προσελκύετε ταξιδιώτες όλη τη διάρκεια του έτους. Φροντίστε να ενημερώσετε τις φωτογραφίες σας με βάση την εποχή του χρόνου, ειδικά αν υπάρχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ των εποχών.
Περιεχόμενο κατάλληλο για τον χειμώνα
** Προσθέστε φωτογραφίες από εσωτερικές ή θερμαινόμενες πισίνες – 39% των επισκεπτών αναζητούν αυτές τις πληροφορίες τον χειμώνα
** Περιγράψτε και προβάλετε τις παροχές σας – 42% των επισκεπτών επιθυμεί να έχει ιδιωτική κουζίνα στη διάρκεια των διακοπών για σκι
Περιεχόμενο κατάλληλο για το καλοκαίρι
**Δώστε μας τις σωστές πληροφορίες ώστε να εμφανίζεται στους επισκέπτες η απόσταση του καταλύματός σας από παραλίες και αξιοθέατα
** Ενημερώστε τους επισκέπτες εάν διαθέτετε βεράντα στον τελευταίο όροφο ή κλιματισμό, καθώς αυτά είναι περιζήτητα τους θερμότερους μήνες