Τα θεματικά ταξίδια φαίνεται να κυριαρχούν στις επιδιώξεις των καταναλωτών αυτή τη χρονιά, μακριά από τη χρήση των social media. Αυτό είναι το κεντρικό συμπέρασμα της έκθεσης τάσεων που παρουσιάζει η TUI, οι οποίες αναμένεται να διαμορφώσουν την εικόνα των ταξιδιών το 2025.
Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην αυθεντικότητά τους σε σχέση με τον προορισμό και στη γνωριμία με τον τρόπο ζωής των κατοίκων του προορισμού. Για τον ταξιδιώτη του 2025, οι εμπειρίες και οι αισθήσεις αποτελούν την πολυτέλεια σε αντιδιαστολή με τα υλικά αγαθά.
Οι πέντε σημαντικότερες ταξιδιωτικές τάσεις 2025
-
Πολυτέλεια μικρής κλίμακας
Το 2025, οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν την πολυτέλεια με τη μορφή της άνεσης, της χαλάρωσης και των premium εμπειριών. Οι μικροπεριπέτειες χωρίς πιεστικά χρονοδιαγράμματα και με προσεκτικά επιλεγμένες δραστηριότητες γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς.
Οι ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στο να ξοδεύουν ελαφρώς περισσότερο για ιδιωτικές ή εξατομικευμένες εκδρομές και τα ταξίδια σε λιγότερο γνωστά μέρη και ο εντοπισμός των δικών τους κρυμμένων γωνιών σημαίνει πολλά για αυτούς.
-
Μακριά από την τεχνολογία
Αποτοξίνωση από την τεχνολογία φαίνεται ότι ζητούν οι ταξιδιώτες. Μάλιστα θα αναζητήσουν ουσιαστικές συναντήσεις, αυθεντικές εμπειρίες και τοπικές γεύσεις – χωρίς περισπασμούς από οθόνες και ψηφιακές υπενθυμίσεις. Επιθυμούν να γελάσουν περισσότερο με την παρέα τους.
-
Η συλλογική συνάντηση
Το 2025, το επίκεντρο των διακοπών θα είναι περισσότερος χρόνο μαζί με παρέα. Οι ταξιδιώτες θα επιλέγουν προορισμούς με βάση τους ταξιδιωτικούς συντρόφους τους και την περίσταση. Η ολοένα και πιο παρεμβατική ψηφιακή παρουσία και η απομακρυσμένη εργασία έχουν δημιουργήσει την ανάγκη για γνήσιες συναντήσεις. Τα θεματικά ταξίδια σε μικρές ομάδες που επικεντρώνονται στην ποδηλασία, το φαγητό και την ιστορία αυξάνονται και τα διαγενεακά ταξίδια γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
-
Έμφαση στη βασισμένη στην κοινότητα αειφορία
Το αναζωογονητικό ταξίδι ήρθε για να μείνει. Για το 2025 οι ταξιδιώτες θα θέλουν να συνεισφέρουν θετικά στους προορισμούς που επισκέπτονται και θα απαιτήσουν εμπειρίες βασισμένες στην κοινότητα, που ωφελούν τον προορισμό και τον τοπικό πληθυσμό, όπως έργα διαφύλαξης του περιβάλλοντος και καθαρισμοί παραλιών. Οι ενημερωτικές περιηγήσεις κερδίζουν δυναμική καθώς οι ταξιδιώτες θέλουν να μάθουν περισσότερα για την τοπική κοινότητα στους προορισμούς που επισκέπτονται.
-
«Αγκαζέ» με το ΑΙ
Η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης κάνει μεγάλα βήματα στον ταξιδιωτικό κλάδο προσφέροντας στους πελάτες μια ακόμη πιο προσαρμοσμένη και εξατομικευμένη υπηρεσία. Η νέα γενιά βοηθών τεχνητής νοημοσύνης λειτουργούν ως προσωπικοί ταξιδιωτικοί σύμβουλοι.