«Μια ζωή την έχουμε» φαίνεται να μονολογούν όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες που αναζητούν για το 2025 πολυτελείς διακοπές αναλογικά με το budget που διαθέτουν.
Αυτό αποκάλυψε το στέλεχος της Google, Ailish English, σε μια παρουσίαση των τάσεων, όπως προκύπτουν από τις αναζητήσεις, κατά το ετήσιο συνέδριο της Jet2holiday, που πραγματοποιείται στην Πάφο της Κύπρου.
Οι πολυτελείς διακοπές είναι εμπειρία
Όπως περιέγραψε από τα δεδομένα αναζήτησης στη Google φαίνεται ότι το επόμενο εξάμηνο οι πιο δημοφιλείς διακοπές θα είναι αυτές στην πόλη και στην παραλία. Ωστόσο αυτό που διαφέρει είναι ότι οι αναζητήσεις προδιαθέτουν ότι το 2025 οι καταναλωτές εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην πραγματική εμπειρία πολυτελείας.
“Ψάχνουν για τζακούζι, ψάχνουν για σπα, εστιατόρια βραβευμένα με αστέρια Michelin και καταλύματα με πέντε αστέρια“, είπε η κυρία Ailish English, προσθέτοντας ότι οι ταξιδιώτες “αναζητούν την καλύτερη εμπειρία που μπορούν να έχουν για τα χρήματα που είναι σε θέση να ξοδέψουν. Θέλουν πραγματικά να νιώθουν ότι περνούν πολυτελείς διακοπές”.
Η ίδια διευκρίνισε ότι ενώ οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο αξία για τις διακοπές τους, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι προσπαθούν απλώς να βρουν τη φθηνότερη προσφορά. Είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι ο κάθε ταξιδιώτης αναζητεί το καλύτερο με βάση τον προϋπολογισμό που διαθέτει.
Το στέλεχος της Google μοιράστηκε με τους συνέδρους μια αισιόδοξη προοπτική για τη γηραιά ήπειρο, προβλέποντας μια «τεράστια ώθηση στον τουρισμό σε όλη την Ευρώπη». Όπως τόνισε, “περιμένουν περίπου 37% αύξηση των δαπανών στις διακοπές από τώρα έως το 2027, κάτι που θα είναι πολύ σημαντικό για όλους στον τουρισμό”.
Τα σενάρια να πάνε όλα στραβά
Υπάρχουν, πάντα οι παράγοντες που δεν μπορούν στην πραγματικότητα να προβλεφθούν είπε: «Υπάρχει η απειλή της οικονομικής αβεβαιότητας, των πολιτικών αστάθειας και των συγκρούσεων, των ακραίων καιρικών συνθηκών και των εργατικών απεργιών».
Η ίδια ενθάρρυνε τους παριστάμενους στο συνέδριο τουριστικούς πράκτορες να «χρησιμοποιήσουν το περιεχόμενό τους και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης» για να μοιράζονται «συναρπαστικά μηνύματα» με τους πελάτες τους όλο το χρόνο, και όχι μόνο σε περιόδους αιχμής, έτσι ώστε ακόμα κι αν ο πελάτης τους δεν σκοπεύει να αγοράσει τις διακοπές τους αμέσως, θα είναι πιο πιθανό να επιστρέψει σε αυτόν τον πράκτορα όταν το αποφασίσει.