• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

5 λόγοι για να έχετε τη δική σας «Booking Engine»

Πώς να επιλέξετε την κατάλληλη STR Booking Engine

Καταχωρήσατε το ακίνητό σας στις πλατφόρμες, επιλέξατε το κατάλληλο για εσάς channel manager, φτιάξατε και τη δική σας ιστοσελίδα. Πώς όμως θα προσελκύσετε απευθείας κρατήσεις, αν δεν έχετε Μηχανή Κρατήσεων / Booking Engine, και μάλιστα εξειδικευμένη στη βραχυχρόνια μίσθωση;

Μια STR Booking Engine είναι απαραίτητη για τους εξής λόγους:

  1. Αποφεύγετε τις υψηλές προμήθειες των καναλιών προώθησης για τις κρατήσεις που λαμβάνετε στην ιστοσελίδα σας (επαναλαμβανόμενοι πελάτες, συστάσεις πελατών κ.λπ.).
  2. Η επικοινωνία με τους επισκέπτες σας – πριν την κράτηση, μετά την κράτηση, πριν την άφιξη – γίνεται σε προσωπικό επίπεδο. Ο πελάτης επικοινωνεί μαζί σας, στο δικό σας e-mail και στο δικό σας τηλέφωνο και όχι μέσα από τα εργαλεία επικοινωνίας που διαθέτει το κάθε κανάλι προώθησης (e-mail & Text messaging).
  3. Η επιβεβαίωση της κράτησης γίνεται με τους δικούς σας όρους πληρωμής. (π.χ. Επιλογή 1: Προκαταβολή 30%, και το υπόλοιπο στην άφιξη ή Επιλογή 2: 100% προκαταβολή με 10% έκπτωση για Non refundable).
  4. Σε κάθε πιθανή ακύρωση κράτησης, θα ισχύει η δική σας πολιτική ακυρώσεων. π.χ. Επιλογή 1: (από 1-15 ημέρες πριν την άφιξη non refundable ή Επιλογή 2: από 16-365 ημέρες πριν την άφιξη, 100% επιστροφή).
  5. Πληρώνεστε άμεσα, όπως εξυπηρετεί την ταμειακή σας ρευστότητα. Η μόνη χρέωση που έχετε είναι το κόστος της τραπεζικής συναλλαγής.

STR booking engine

Τι να προσέξετε επιλέγοντας την κατάλληλη STR Booking Engine

  1. Είναι γεγονός ότι κατά την αναζήτηση μίας Μηχανής Κρατήσεων, θα βρεθείτε αντιμέτωποι με αρκετές προτάσεις στην αγορά. Υπάρχουν διαθέσιμες αρκετές Μηχανές Κρατήσεων που είναι κατάλληλές για ξενοδοχεία (Hotel Booking engine) και λιγότερες που έχουν δημιουργηθεί αποκλειστικά για τη βραχυχρόνια μίσθωση καταλυμάτων (STR Booking engine).
  2. Επειδή μία Μηχανή Κρατήσεων είναι μία εφαρμογή ενός προμηθευτή και την οποία πρέπει να τη «συνδέσετε» με την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας, θα πρέπει να προσέξετε το βαθμό που αυτή μπορεί να ενσωματωθεί «μέσα» στην ιστοσελίδα σας, έτσι ώστε, να αποτελεί ένα «ενιαίο» σύνολο με αυτήν. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό γιατί ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας, πρέπει αισθάνεται ασφάλεια προκειμένου να προχωρήσει στην κράτηση που επιθυμεί. Όταν αισθάνεται ότι μεταβαίνει σε έναν άλλο περιβάλλον, προβληματίζεται με αποτέλεσμα να του δημιουργείται ανησυχία και αμφιβολία στην απόφασή του να ολοκληρώσει τη διαδικασία της κράτησης ή/και την πληρωμή της. Ακόμη καλύτερα είναι να μπορεί να προσαρμόζεται με τα «χρώματα» και τη γενικότερη «αισθητική» της ιστοσελίδας σας.
  3. Θα πρέπει να διαθέτει επίσης τη δυνατότητα για «Αίτημα κράτησης/Booking request». Για μερικά από τα καταλύματά σας, μπορεί να επιθυμείτε το δικαίωμα μίας 24ωρης διορίας πριν την οριστική επιβεβαίωση των κρατήσεών τους.
  4. Θα πρέπει, επίσης, να προσφέρει τη δυνατότητα για «Άμεση κράτηση/Instant Booking» και άμεση πληρωμή (on line payment).
  5. Πολύ σημαντικό, επίσης, είναι και το δικαίωμα επιλογής του μηχανισμού πληρωμής (Payment processor π.χ. Alpha Bank, EveryPay, Paypal κ.λπ.). Κάθε πάροχος on line πληρωμών έχει διαφορετικές χρεώσεις ανά συναλλαγή (Transaction cost).

STR Booking Engine

Τα οφέλη της STR Booking Engine

  1. Μείωση κόστους πωλήσεων. Αποφεύγετε την υψηλή προμήθεια του καναλιού προώθησης. Τα αποτελέσματα γίνονται εμφανέστερα και σημαντικά όταν αλλάζει το «μίγμα» των κρατήσεων που λαμβάνετε. Αν, για παράδειγμα, το ποσοστό κρατήσεων από τα κανάλια προώθησης είναι: 90% και μειωθεί σε 70% ή 50%, τότε η μείωση του κόστους αυτού, οδηγεί σε υψηλότερη κερδοφορία.
  2. Βελτίωση της ταμειακής σας ρευστότητας. Η συνέχιση της επαγγελματική σας δραστηριότητας είναι συνυφασμένη με την ταμειακή σας ρευστότητα. Όταν λαμβάνετε μία κράτηση π.χ. από την Airbnb, θα πληρωθείτε 24 ώρες μετά την ημερομηνία άφιξης. Αν η κράτηση αυτή πραγματοποιηθεί το Φεβρουάριο με ημερομηνία άφιξης τέλος Ιουνίου, θα πρέπει να περιμένετε 5 μήνες για να λάβετε την πληρωμή σας.
  3. Ευελιξία. Στη δική σας Μηχανή Κρατήσεων υιοθετείτε τους δικούς σας όρους πληρωμής και ακύρωσης. Έτσι μπορείτε να παρέχετε επιλογές σε κάθε πελάτη και αυξάνοντας την πιθανότητα άμεσης επιβεβαίωσης του πελάτη (Conversion rate).
  4. Δημιουργία πελατολογίου. Πολλοί επισκέπτες επιθυμούν την προσωπική επικοινωνία. Επιθυμούν να εκφράσουν τις επιθυμίες τους και για κάποια ιδιαίτερη ανάγκη κατά τη διαμονή τους, να προτείνουν ένα διαφορετικό διακανονισμό για την πληρωμή τους ή να ζητήσουν να μείνουν περισσότερες μέρες με προσφορά κάποιας έκπτωσης.

Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα.

    Χρησιμοποιώντας την φόρμα επικοινωνίας συμφωνώ με την αποθήκευση και την επεξεργασια των προσωπικών μου δεδομένων

    Previous ArticleNext Article