Μετά την ολοκλήρωση ενός ισχυρού τρίτου τριμήνου, η Booking Holdings αύξησε τις προοπτικές της για το σύνολο του έτους, επισημαίνοντας την ενίσχυση των διανυκτερεύσεων τόσο σε δωμάτια ξενοδοχείων όσο και σε εναλλακτικά καταλύματα.
Οι διανυκτερεύσεις δωματίων των εναλλακτικών καταλυμάτων της εταιρείας ξεπέρασαν τις βασικές ξενοδοχειακές δραστηριότητες της Booking. Σημειώθηκε 14% αύξηση στις βραχυχρόνιες μισθώσεις έναντι άλματος 8% για το σύνολο των διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία και STRs. Οι βραχυχρόνιες μισθώσεις αποτέλεσαν το 35% των κρατήσεων για καταλύματα το τρίτο τρίμηνο, αυξημένες κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με πέρυσι.
Κατά τη διάρκεια της κλήσης για τα κέρδη της εταιρείας, ο διευθύνων σύμβουλος Glenn Fogel δήλωσε ότι η επιχείρηση εναλλακτικών καταλυμάτων της εταιρείας έχει περίπου τα δύο τρίτα του μεγέθους «του μεγαλύτερου παίκτη κατοικιών σε αυτή την αγορά», δηλαδή της Airbnb.
Η συνολική αύξηση των διανυκτερεύσεων δωματίων κατά 8%, η οποία ξεπέρασε τις προβλέψεις της εταιρείας, οφείλεται στη δύναμη στην Ευρώπη.
Ενισχύονται τα εναλλακτικά καταλύματα της Booking.com
Αύξηση διανυκτερεύσεων: Οι διανυκτερεύσεις σε εναλλακτικά καταλύματα της Booking.com αποτελούν πλέον το 35% των συνολικών της κρατήσεων. Η αύξηση κατά 10% των καταχωρήσεων εναλλακτικών καταλυμάτων σημαίνει περισσότερες επιλογές για τους ταξιδιώτες – και περισσότερο ανταγωνισμό για τις πλατφόρμες με μεγάλο βάρος στα ξενοδοχεία.
Genius Loyalty: Οι κρατήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων αυξήθηκαν πάνω από 50%, και οι χρήστες πιστότητας Genius οδήγησαν ένα σημαντικό μέρος αυτών των κρατήσεων. Για τους ταξιδιώτες, δεν είναι μόνο η διαμονή – είναι τα προνόμια επιβράβευσης και η ευκολία.
Καμπάνια “Open The Door”: Η Booking.com ξεκίνησε την εκστρατεία “Open The Door” σε βασικές αγορές για να προσελκύσει νέους οικοδεσπότες. Αυτή η καμπάνια δίνει έμφαση στην ευελιξία και τις δυνατότητες εισοδήματος της φιλοξενίας, τοποθετώντας την Booking.com ως μια ελκυστική επιλογή για τους ιδιοκτήτες ακινήτων.
Τι οδηγεί την επιτυχία της Booking.com
Ενώ η Vrbo (Expedia Group) μπαίνει σε μια λογική διαχωρισμού των ξενοδοχείων από τα εναλλακτικά καταλύματα, η Booking.com ακολουθεί την τακτική των θολών ορίων μεταξύ τους, δίνοντας στους επισκέπτες το καλύτερο και από τους δύο κόσμους. Το ποικιλόμορφο απόθεμά της και το ενεργό μάρκετινγκ σε οικοδεσπότες την έχουν βοηθήσει να αυξήσει τις νέες καταχωρήσεις, καθιστώντας την πιο ευέλικτη επιλογή για τους ταξιδιώτες.
Συνδυάζοντας καταλύματα, πτήσεις και δραστηριότητες, η Booking.com δημιουργεί ένα “one-stop travel shop”. Όσο περισσότεροι ταξιδιώτες μπορούν να κάνουν κρατήσεις σε μία πλατφόρμα, τόσο αυξάνεται η αφοσίωσή τους – και τόσο πιο πιθανό είναι να επιστρέψουν.