Η Vrbo αποκτά 1 εκατομμύριο νέες καταχωρίσεις κυρίως σε πόλεις εμπλουτίζοντας τις επιλογές που προσφέρει με καταλύματα σε αστικές περιοχές.
Ο Όμιλος Expedia μετέφερε 1 εκατομμύριο καταχωρίσεις βραχυπρόθεσμης ενοικίασης από την επωνυμία Expedia στη Vrbo. Με τον τρόπο αυτό, η πλατφόρμα βραχυχρόνιων μισθώσεων του ομίλου αποκτά μεγαλύτερη ποικιλία καταλυμάτων, καθώς και μεγαλύτερη παρουσία στις αστικές περιοχές.
Η Ariane Gorin, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος του Ομίλου Expedia, δήλωσε ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της στρατηγικής να ενισχυθεί το απόθεμα κατοικιών της Vrbo και να αναβαθμιστεί η επωνυμία της.
Σημειώνεται ότι η Vrbo και η Hotels.com δέχτηκαν μεγάλη πίεση, καθώς ο όμιλος Expedia απέσυρε το μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της πρόσφατα ολοκληρωμένης μετάβασης τεχνολογίας στο cloud.
Η κυρία Gorin είπε ότι η Vrbo ήταν ιστορικά γνωστή για τα καταλύματα διακοπών που πρόσφερε στην παραλία και στο βουνό. Με την “προίκα” των περίπου 1 εκατομμυρίων μονάδων βραχυχρόνιας μίσθωσης, η πλατφόρμα στρέφεται σε πόλεις και σε μικρότερες διαμονές για να απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό.
Η CEO του Ομίλου είπε ότι αυτό οδήγησε σε ένα αργό ξεκίνημα της Vrbo φέτος, αλλά είναι βέβαιοι ότι το νέο της προφίλ θα οδηγήσει σε συνεχή ανάπτυξη. Πρέπει να συνεχίσουμε αυτή τη φόρμουλα ανάπτυξης, να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το προϊόν, να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε την προσφορά και να έχουμε εξαιρετικό μάρκετινγκ, είπε.
Η Vrbo παρέχει μόνο ολόκληρα σπίτια και σε πόλεις
Οι πελάτες της πλατφόρμας παραδοσιακά προσανατολίζονταν προς παραθαλάσσιους και ορεινούς προορισμούς. Τώρα υπάρχει περιθώριο ανάπτυξης της Vrbo καθώς οι καταναλωτές συνειδητοποιούν την αύξηση της προσφοράς σε πόλεις.
“Τελικά, αυτό που θέλουμε, είναι να βεβαιωθούμε ότι οι άνθρωποι γνωρίζουν το brand [και] καταλαβαίνουν ότι όταν πρόκειται για τη Vrbo, θα έχουν ολόκληρα σπίτια και διαμερίσματα. Δεν θα έχουν κοινόχρηστους χώρους”, είπε.
Όταν ρωτήθηκε σχετικά με τους κανονισμούς κατά των βραχυχρόνιων μισθώσεων σε πολιτείες όπως η Καλιφόρνια και η Χαβάη, η κυρία Gorin είπε ότι η Expedia συνεργάζεται με τις τοπικές κυβερνήσεις για να διασφαλίσει ότι τα ακίνητα που εντάσσονται στην πλατφόρμα είναι σύμφωνα με τους κανονισμούς.
“Πιστεύουμε ότι υπάρχει μια μεγάλη αγορά εκεί έξω για εναλλακτικά καταλύματα, όπως ακριβώς υπάρχει για ξενοδοχεία και άλλες εγκατατάσεις φιλοξενίας. Αυτό δεν επηρεάζει την άποψή μας για τις δυνατότητες ανάπτυξής μας”, είπε.
Η κυρία Gorin παρείχε επίσης ενημέρωση για το OneKey, το πρόγραμμα επιβράβευσης της Expedia που ενσωματώνει όλες τις μεγάλες επωνυμίες της που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο του 2023. Είπε ότι η εταιρεία είναι «ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής».
Περίπου το 30% των ταξιδιωτών της εταιρείας είναι μέλη, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 50% των διανυκτερεύσεων στα δωμάτιά της. Είπε ότι το 30% των ταξιδιωτών, που εξαργυρώνουν μετρητά OneKey στη Vrbo, αφού τα κερδίσουν σε διαφορετική πλατφόρμα της Expedia, είναι νέοι πελάτες της Vrbo.
Οι τεχνολογικές πτυχές του προγράμματος επιβράβευσης επέτρεψαν στην Expedia να αυξήσει τη ζήτηση.