Την επέκτασή της «πέρα από τα καταλύματα» το 2025 προαναγγέλλει η Airbnb, ανακοινώνοντας στις 7 Νοεμβρίου τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2024. Λεπτομέρειες για την επιχειρηματική μετεξέλιξη της εταιρείας, όπως αναφέρει, θα αποκαλυφθούν το επόμενο έτος.
O συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, Brian Chesky, έχει δώσει το στίγμα των νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων τον περασμένο Μάιο, όταν είπε ότι “το προφίλ, θα είναι το κέντρο του ηλιακού συστήματος της Airbnb και το σπίτι θα είναι μια από τις πολλές κατηγορίες που θα περιστρέφονται γύρω από το προφίλ”, προσθέτοντας: “Είναι στρατηγικό για εμάς να αποκτήσουμε περισσότερους λογαριασμούς”.
Τώρα, σε τηλεδιάσκεψη με χρηματιστηριακούς αναλυτές, είπε ότι τα Icons και οι νέες λειτουργίες ομαδικών ταξιδιών έχουν αποφέρει 1,7 εκατομμύρια νέα προφίλ από την κυκλοφορία τους τον Μάιο.
Μαζί με τα νέα προφίλ, τα Icons έχουν αποφέρει επίσης 60 εκατομμύρια επισκέψεις στον ιστότοπο και 1 δισεκατομμύριο εμφανίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τόνισε επίσης ότι η πλατφόρμα θα επαναφέρει τις εμπειρίες της Airbnb τον επόμενο Μάιο. Οι εμπειρίες θα μπορούσαν να αυξήσουν τη χρήση της Airbnb καθώς δεν θα περιορίζονται στα ταξίδια, είπε ο Chesky.
Οι επιδόσεις της Airbnb το καλοκαίρι θέτουν τις βάσεις για το 2025
Οι επιδόσεις της Airbnb το τρίτο θερινό τρίμηνο ήταν εξαιρετικά θετικές. Ειδικότερα:
** Οι κρατήσεις διανυκτερεύσεων και εμπειριών ήταν αυξημένες κατά 8% έναντι του αντίστοιχου τριμήνου του 2023, φτάνοντας στα 122,8 εκατομμύρια. Η ανάπτυξη, όπως τονίζεται, οφείλεται εν μέρει στη στρατηγική εφαρμογών της, καθώς οι διανυκτερεύσεις που κρατήθηκαν στην εφαρμογή της αυξήθηκαν κατά 18% από έτος σε έτος το τρίτο τρίμηνο. Οι κρατήσεις εφαρμογών αντιπροσωπεύουν πλέον το 58% των συνολικών κρατήσεων διανυκτερεύσεων—από 53% την ίδια περίοδο πέρυσι.
** Διαπιστώνεται συνεχής αύξηση των ατόμων που κάνουν κράτηση για πρώτη φορά, ιδιαίτερα από τους νεότερους ταξιδιώτες.
** Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου ήταν 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 10% από έτος σε έτος. Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2024 από 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2023, κυρίως λόγω της σταθερής αύξησης των διανυκτερεύσεων και της μέτριας αύξησης της Μέσης Ημερήσιας Τιμής («ADR»).
** Τα καθαρά έσοδα του τρίτου τριμήνου ήταν 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας ένα περιθώριο καθαρού εισοδήματος 37%. Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2024 από 4,4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2023, κυρίως λόγω της απελευθέρωσης του δικαιώματος αποτίμησης του προηγούμενου έτους των αναβαλλόμενων φορολογικών απαιτήσεών της στις ΗΠΑ ύψους 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων και της αναγνώρισης φορολογικών εξόδων πλην μετρητών που σχετίζονται με τη χρήση ορισμένων από τα περιουσιακά της στοιχεία κατά το τρέχον έτος.
** Η στρατηγική της πλατφόρμας για τις παγκόσμιες αγορές λειτουργεί. Το τρίτο τρίμηνο, ο μέσος ρυθμός αύξησης των διανυκτερεύσεων στις νέες αγορές ήταν υπερδιπλάσιος από τον ρυθμό των βασικών της αγορών. Στις νέες αγορές περιλαμβάνονται η Ιαπωνία, το Βιετνάμ, η Δανία και η Πολωνία. “Μέχρι την άνοιξη του 2025, αναμένουμε να προσφέρουμε σχεδόν 40 τοπικούς τρόπους πληρωμής σε πέντε ηπείρους¨, τονίζει η Airbnb.
** Το τρέχον δ’ τρίμηνο ξεκίνησε καλά, καθώς τα έσοδα του Σεπτεμβρίου προβλέπονται μεταξύ 2,39 δισεκατομμυρίων και 2,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων με βάση τη μέτρια άνοδο των μέσων ημερήσιων τιμών και την αύξηση των κρατήσεων, που είναι υψηλότερη από το τελευταίο τρίμηνο του 2023.
Η ποιότητα της προσφοράς βελτιώνεται
Όπως υπογραμμίζει η εταιρεία, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ποιότητα της προσφοράς. Γι αυτό, από πέρυσι, έχει αφαιρέσει περισσότερες από 300.000 καταχωρίσεις.
Ως αποτέλεσμα, οι κριτικές και τα σχόλια έχουν βελτιωθεί. Η πλατφόρμα διευκόλυνε επίσης τους επισκέπτες να βρίσκουν τα καλύτερα μέρη για διαμονή με την κατηγορία Αγαπημένα των επισκεπτών. Από την κυκλοφορία πριν από ένα χρόνο, έχουν κρατηθεί πάνω από 200 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις στις καταχωρίσεις Αγαπημένα Επισκέπτη και οι διανυκτερεύσεις με Superhost αυξήθηκαν κατά 21%. Τέλος, μειώθηκαν οι ακυρώσεις κρατήσεων, οι οποίες, αν και σπάνιες, αποτελούν σημαντικό σημείο ανησυχίας για τους επισκέπτες. Το τρίτο τρίμηνο, τα ποσοστά ακύρωσης φιλοξενίας μειώθηκαν σχεδόν 30% σε σύγκριση με πέρυσι.
Ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Brian Chesky, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα του γ΄τριμήνου, τονίζοντας ότι το 2025, “θα συνεχίσουμε τις αναπτυξιακές μας πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένης της προσφοράς νέων προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και της επέκτασης σε παγκόσμιες αγορές… Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε περισσότερα για τα αναπτυξιακά και επενδυτικά μας σχέδια για το 2025 στις αρχές του επόμενου έτους».