• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Vrbo Vacay Finder: Ταξιδιωτικές προτάσεις για κάθε επιθυμία

Με τόσους πολλούς από εμάς να μένουμε σπίτι, λόγω της πανδημίας, η ανάγκη για μια ταξιδιωτική απόδραση είναι περισσότερο από ποτέ εξαιρετικά έντονη.

Οι οικογένειες ονειρεύονται το επόμενο ταξίδι τους. Πολλές αναζητούν μια ασφαλή και χωρίς άγχος απόδραση, με σεβασμό στα προσωπικά τους δεδομένα.

Λαμβάνοντας υπόψη ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά, η Vrbo δημιούργησε την εφαρμογή Vrbo Vacay Finder. Η εφαμοργή δίνει τη δυνατότητα στους Αμερικανούς να βρουν ταξιδιωτικές προτάσεις, που ανταποκρίνονται στις προσωπικές επιθυμίες τους, χωρίς να “διεισδύει” στα προσωπικά τους δεδομένα.

Για την εφαρμογή αυτή συνεργάζεται με τη Wyng, μια πλατφόρμα μάρκετινγκ-λογισμικού που επιτρέπει στα μεγάλα εμπορικά σήματα και στις διαφημιστικές εταιρείες να χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους καταναλωτές-πελάτες τους.

Η πλατφόρμα της Wyng δεν ζητεί προσωπικά δεδομένα. Ζητεί απλώς τη συναίνεση για να χρησιμοποιεί μια επωνυμία που θέλει ο πελάτης.

«Θέλαμε να βρούμε έναν δημιουργικό τρόπο για να προσελκύσουμε ταξιδιώτες και να παρέχουμε εξατομικευμένες προτάσεις για τους επόμενους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους», δήλωσε η Lucy Higson, υπεύθυνη στρατηγικής μάρκετινγκ των πελατών της Vrbo.

Το Vrbo Vacay Finder προσέλκυσε τους τρεις πρώτους μήνες χρήσης του σχεδόν 80.000 ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες.

Vrbo Vacay Finder

Πώς λειτουργεί το Vrbo Vacay Finder

Το Vrbo Vacay Finder ανοίγει με ένα κουίζ 4 ερωτήσεων για τη συλλογή στοιχείων για τις προσωπικές προτιμήσεις του ταξιδιώτη. Ειδικότερα ερωτάται ο ενδιαφερόμενος:

** για την περιφερειακή ενότητα των ΗΠΑ που μένει,

** για το ποια εποχή θέλει να ταξιδέψει ο ίδιος ή οικογένειά του,

** για το πού θέλει να πάει (πόλη, παραλία, κ.λπ.)

** Για τι θέλει να κάνει η οικογένεια στο ταξίδι (δραστηριότητες, χαλάρωση, συνδυασμός των δύο).

Οι ερωτο-απαντήσεις είναι σαν παιχνίδι. Περιλαμβάνουν με ωραία γραφικά και υψηλού επιπέδου αισθητική, με εικόνες και κείμενο για την επισήμανση των επιλογών στην απάντηση.

Μετά την ολοκλήρωση του κουίζ, οι χρήστες καλούνται να δώσουν κάποιο όνομα και τις διευθύνσεις e-mail τους, συναινώντας ότι επιθυμούν να λαμβάνουν μηνύματα από το μάρκετινγκ της εταιρείας. Παράλληλα υπάρχει το λινκ προς την πολιτική απορρήτου της Vrbo, ώστε να γνωρίζει ο χρήστης τα μέτρα προστασίας των προσωπικών δεδομένων του.

Κάνοντας αυτές τις γρήγορες ερωτήσεις, η Vrbo κατανοεί τις προτιμήσεις και ενδιαφέροντα ταξιδιού κάθε πελάτη, χωρίς προσωπικά δεδομένα. Στην επωνυμία, που δίνει ο πελάτης, παρέχονται στη συνέχεια εξαιρετικά συναφείς, εξατομικευμένες προτάσεις ταξιδιού. Οι προτάσεις αφορούν τόσο κοντινά ταξίδια όσο και  μελλοντικά.

Περιλαμβάνεται επίσης μια δυναμική ενότητα “Trip Board”. Αυτή επιτρέπει στους χρήσετς και την οικογένειά τους να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα διακοπών μαζί. Η εμπειρία Wyng συνδέεται στον ιστότοπο Vrbo, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να ολοκληρώσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια και να αρχίσουν να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους.

Στο τέλος, υπάρχει μια συλλογή προτάσεων για όλους τους πιθανούς προορισμούς. Αυτό επιτρέπει στους χρήστες να εξερευνούν άλλους προορισμούς χωρίς να χρειάζεται να επαναλάβουν το κουίζ. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν φίλτρα ή να κάνουν κλικ σε εικόνες προορισμού για περισσότερη έμπνευση για ιδέες για διακοπές. Οι ετικέτες με δυνατότητα κλικ διευκολύνουν ένα συνεχές ταξίδι ανακάλυψης περισσότερων τοπικών ευκαιριών διακοπών. Αυτή η μοναδική ενότητα αποδείχθηκε ισχυρή, καθώς τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, κατά μέσο όρο, οι χρήστες εξερεύνησαν δύο επιπλέον εμπειρίες διακοπών πριν φύγουν από τη σελίδα.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend