• Η πύλη ενημέρωσης των επαγγελματιών της αγοράς Short-Term Rentals
ΝΕΑ

Έρευνα trivago: Θυσιάζουν σεξ και δουλειά για ένα ταξίδι

trivago έρευνα

Η trivago πραγματοποίησε μια νέα έρευνα για να δει πώς οι καταναλωτές σχεδιάζουν, ονειρεύονται και σκέφτονται να ταξιδέψουν το 2021. Η έρευνα διεξήχθη στο διάστημα 3 – 9 Ιανουαρίου, σε δείγμα περίπου 2.000 ενηλίκων στην Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σύμφωνα με τα συμπεράσματα, οι συμμετέχοντες έχουν μεγάλη επιθυμία να ταξιδέψουν. Τόσο που δείχνουν προθυμία να εγκαταλείψουν άλλες συνήθειες προκειμένου να καλύψουν την ανάγκη τους για αποδράσεις.

Τι θυσιάζουν για ένα ταξίδι

Σκεπτόμενοι το πρώτο τους ταξίδι μετά την πανδημία, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων λέει ότι τους κάνει να νιώθουν «ενθουσιασμένοι» (ΗΠΑ 56%, Ηνωμένο Βασίλειο 54%) ή / και «χαρούμενοι» (ΗΠΑ 53%, Ηνωμένο Βασίλειο 52%). Το 25% των Βρετανών και των Αμερικανών δηλώνει ότι θα διέθετε όλες τις αποταμιεύσεις του για να ταξιδέψει τώρα. Περίπου τα 2/5 (ΗΠΑ 38%, Ηνωμένο Βασίλειο 40%) λένε ότι θα σταματούσαν το σεξ για ένα χρόνο αν ήταν να βγουν στους δρόμους αμέσως. Ένας στους πέντε που συμμετείχαν στην έρευνα της trivago είπε ότι θα παρατούσε τον σύντροφό του για να ταξιδέψει τώρα. Και σχεδόν οι μισοί θα εγκατέλειπαν τη δουλειά τους (ΗΠΑ 48%, Ηνωμένο Βασίλειο 41%).

Ουσιαστικής σημασίας τα ταξίδια

Ποσοστό μεγαλύτερο από το 80% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι το ταξίδι αποτελεί μέρος μιας καλής ζωής. Τόσο στην Αμερική (81%) όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο (82%), η πλειοψηφία απάντησε ότι οι περιορισμοί στα ταξίδια είναι μία από τις χειρότερες πτυχές της πανδημίας. Περισσότεροι από 4 στους 5 ερωτηθέντες θεωρούν ότι τα ταξίδια είναι ουσιαστικά για μια καλή ζωή. Και τα 2/3 ή περισσότερα δηλώνουν ότι σκοπεύουν να ταξιδέψουν περισσότερο από ό, τι στο παρελθόν μόλις τελειώσει η πανδημία. Οι ερωτηθέντες φαίνεται ότι είναι έτοιμοι να ενσωματώσουν νέα ενδιαφέροντα στις αποδράσεις τους. Περισσότεροι από τους μισούς (ΗΠΑ 57%, Ηνωμένο Βασίλειο 56%) δηλώνουν ότι έχουν αρχίσει ένα νέο χόμπι λόγω της πανδημίας. Η πλειονότητα (ΗΠΑ 68%, Ηνωμένο Βασίλειο 64%) πιστεύει ότι είναι πιθανό να επιλέξει διακοπές που συνδέονται με το νέο χόμπι.

Previous ArticleNext Article

Send this to a friend