Η Booking.com γίνεται Επίσημος Ταξιδιωτικός Συνεργάτης της Eurovision 2021. Θα έχει εκτεταμένα δικαιώματα σύνδεσης, μέσων και ψηφιακών εκδηλώσεων για τον επερχόμενο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.
Με στόχο της να διευκολύνει τον καθένα να βιώσει τον κόσμο και με περισσότερες από 28 εκατομμύρια καταχωρίσεις καταλυμάτων σε περισσότερους από 153.000 προορισμούς σε όλο τον κόσμο, η Booking.com δεσμεύεται να βοηθήσει τους οπαδούς της Eurovision παντού να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα εμπνευσμένα από τη μουσική ταξίδια τους. Είτε πρόκειται για ένα ταξίδι σε μια από τις θρυλικές ζωντανές εμφανίσεις της Eurovision είτε για να γνωρίσουν τη χώρα, τον πολιτισμό και τις παραδόσεις ενός από τους αγαπημένους τους ερμηνευτές. Καθώς τα ταξίδια θα αρχίσουν και πάλι, η Booking.com στοχεύει να βοηθήσει απρόσκοπτα τους ανθρώπους να ανακαλύψουν νέα μέρη. Και φυσικά να το κάνουν με ασφάλεια.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την Booking.com ως τον Επίσημο Ταξιδιωτικό Συνεργάτη για τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2021».
Martin Österdahl, Εκτελεστικός Επόπτης της Eurovision
«Είναι μια τέλεια συνεργασία μεταξύ της μεγαλύτερης ζωντανής μουσικής εκδήλωσης και μιας από τις κορυφαίες ψηφιακές εταιρείες ταξιδιών στον κόσμο. Ο Διαγωνισμός Τραγουδιού Eurovision δίνει κάθε χρόνο σε εκατομμύρια θεατές την ευκαιρία να γνωρίσουν την ποικιλομορφία της Ευρώπης στα σπίτια τους. Καθώς τελικά ανοίγουμε, ο νέος μας συνεργάτης μπορεί να τους βοηθήσει να βιώσουν προσωπικά τις γλώσσες, τη μουσική και τον πολιτισμό που ανακαλύπτουν μέσω του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision», δήλωσε ο Martin Österdahl, Εκτελεστικός Επόπτης της Eurovision.
Με θέμα το Open Up
«Ως εταιρεία με ολλανδικές ρίζες και πάθος για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να ανακαλύψουν την καταπληκτική ποικιλομορφία που έχει να προσφέρει ο κόσμος, είμαστε απόλυτα ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε ως Επίσημος Ταξιδιωτικός Συνεργάτης της Eurovision το 2021», δήλωσε ο Arjan Dijk, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Μάρκετινγκ της Booking.com.
Πρόσθεσε: «Σε μια εποχή αποχωρισμού, κλειστών συνόρων και περιορισμών, το φετινό θέμα του Open Up είναι πιο επίκαιρο από ποτέ και σε απόλυτη αρμονία με τις δικές μας αξίες. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τους οπαδούς της Eurovision στη χώρα μας και τη ζωντανή πόλη του Ρότερνταμ. Ελπίζουμε να εμπνεύσουμε νέο κοινό για να εξερευνήσει τους εκπληκτικούς ανθρώπους και τα μέρη που κάνουν την εμπειρία της Eurovision τόσο ξεχωριστή. Όχι μόνο κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας τον Μάιο, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους».
Ως Επίσημος Ταξιδιωτικός Συνεργάτης του ESC, η Booking.com θα συνεργάζεται στενά με την EBU για πρόσθετες εκπομπές, ψηφιακές και κοινωνικές δραστηριότητες και προωθήσεις με αποκλειστικό ταξιδιωτικό περιεχόμενο και ψηφιακές εμπειρίες που σχετίζονται με την Eurovision.