Άμεσες ενέργειες προκειμένου να προβληθεί η Χαλκιδική ως τουριστικός προορισμός, αποφάσισε το υπουργείο Τουρισμού, μετά τις καταστροφές που προκάλεσε η πρόσφατη κακοκαιρία. Πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στο Υπουργείο, παρουσία του Υπουργού Χάρη Θεοχάρη, του υφυπουργού Μάνου Κόνσολα, του γ.γ. Κ. Τσέγα και του προέδρου του ΕΟΤ Χαρ. Καρίμαλη.
Οι αποφάσεις που ελήφθησαν και οι ενέργειες που δρομολογήθηκαν στοχεύουν στην ανάδειξη της Χαλκιδικής, την προβολή της, την ενημέρωση ξένων αγορών για την περιοχή, την περαιτέρω παρουσία της σε μέσα ενημέρωσης και διαφημιστικές καμπάνιες. Οι καταστροφές που άφησε πίσω της η πρόσφατη κακοκαιρία στη Χαλκιδική έχουν αποκατασταθεί σε μεγάλο βαθμό ενώ υπήρχαν πολύ μικρές επιπτώσεις σε τουριστικές υποδομές.
Στο πλαίσιο αυτό εκκίνηση γίνεται με τα εξής:
- Ενημέρωση μέσω των υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού των Tour Operators γειτονικών και άλλων αγορών, οι οποίοι έχουν προγράμματα για τη Χαλκιδική και με αυτούς ο ΕΟΤ έχει σε εξέλιξη ενέργειες συνδιαφήμισης, να ενισχύσουν άμεσα την προβολή της Χαλκιδικής.
- Ξεκινά στις 17 Αυγούστου καμπάνια οκτώ (8) εβδομάδων σε Μιλάνο και Ρώμη με προβολή βίντεο για τη Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και σε λεωφορεία.
- Ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού για την προβολή της Χαλκιδικής σε τοπικά Μέσα Ενημέρωσης των αγορών της αρμοδιότητάς τους την περίοδο 3ου δεκαημέρου του Αυγούστου μέχρι το τέλος του έτους.
- Στην ήδη εγκεκριμένη διαδικτυακή διαφημιστική προβολή από 10/08/2019 μέσω του δικτύου OATH – Verizon Media, σε Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία θα συμπεριληφθεί και προβολή της Χαλκιδικής.
- Στο Newsletter του ΕΟΤ 2/8/19 το οποίο αποστέλλεται απευθείας με mail σε περίπου 20.000 αποδέκτες και αναρτάται στα social media του ΕΟΤ θα συμπεριληφθεί προβολή της Χαλκιδικής.